Älkää naurako aiheelle,mutta kuinka yleistä tuo on?Eli tämä tuntemani henkilö on suonensisäisten huumeiden käyttäjä,myös alkoholin,bentsojen…Vielä pari vuotta sitten oli paremmassa kunnossa.Eikä taida itse tajuta edes tuota ongelman syvyyttä.Tällä hetkellä viettää omien sanojensa mukaan aikaa aika paljon kotona,tekee kyllä paljon muutakin.Silti järkyttävää kuulla,että vähän yli parikymppinen käy maksullisissa naisissa…Mitä voisi oikein tehdä?Sanoa? Olen koittanut puhua vieroituksesta hänelle, ja jos seurassa olen ollut niin sanonut suoraan,että lopettaa narkkaamisen. Henkilö puhuu kyllä järkeviä, mutta näin itse kun ainoat paheet on joskus alkoholi, ja tupakka…niin voi olla näkemättä, kuinka alas ihminem huomaamattaan joutuu. Tämä henkilö kyllä kuuntelee, kun hänelle puhuu…Nyt tällä hetkellä takana 4-5 vuotta suonensisäisten huumeiden käyttöä hänellä. Neuvoja kaipaan.
Lisäyksenä, tuntuu myös oudolta, että kiltti äidin kultanuppu! Siis käyttäytyy kuin rahvas mies, ja kuitenkin sisällä on mitä kiltein ihminen. Hermot menevät, ja tuo narsistisuus mikä kasvaa tuohon ympärille käyttäjällä, on kyllä jotakin mitä ei tajua…Onko kokemuksen rintaäänellä neuvoja siis miten voisin vaikuttaa tähän henkilöön? Oonko törkeä jos sanoo täysin suoraan mitä ajattelee? Mikä on paras tapa?
Hyvin yleistä on. Kaikki narkomaanit käyvät ankarasti huorissa, myös minä. Karmeaa elämää on tämä, jokainen penni menee Svetlanan sukanvarteen.
No Stvetlanalla menee hyvin . Ei ihan oikeasti ei se huorissa käynti ole ongelma, ellei elä parisuhteessa.
Ihminen voi joutua tosi huonoon jamaan aineiden takia, en pitäisi välttämättä tuota huorissa käyntiä ongelmana. Tietysti siihen palaa rahaa, mutta jostain kai täytyy saada jotain, mitä sitten ikinä hakevatkaan noista suhteista.
EI maksullisissa naisissa käyminen tosiaan mikään ongelma ole jos ei ole parisuhteessa ja käyttää ehkäisyä. Minunkin eka seksikokemukseni oli prostituoidun kanssa, olin silloin 26-vuotias ja niin ujo etten saanut seksiä millään muulla tavalla. Olin melkoisessa humalassa ja muija otti suihin Teboilin takapihalla.
Mitäköhän vittua nyt taas? Joku on bongannut tän somesta ja päättänyt leikkiä Jokeria (muistattehan?).
Neuvoni ap:lle: hommaa konsultaatio joltain reiki-parantajalta, maksaa todennäköisesti vain 100 euroa. Se kaukoparantaa ystäväsi moisista syntisistä paheista, ja kaikki on taas sateenkaaren väreissä :mrgreen:
Siis ei helvetti, mitä juttua
! Aloittajaa siis tarkoitan. Ei voi olla todellista, mutta ehkäpä ryyppäsinkin ihan liiaksi ja nyt puskee deliriumia :mrgreen:
. Pitäisiköhän munkin mennä käymään huorissa, jotten tyystin menettäisi mainettani katu-uskottavana narkomaanina :mrgreen: ? No, siirtynee kyllä hamaan tulevaisuuteen. Nyt mulla on aivan liian heikko happi moiseen touhuun.
Taas kävin huorissa. Elämä pilalla. Viimeisillä rahoilla lähden apteekista hakemaan HIV-estolääkitystä. On tämä karmeaa, joulukin tulossa. Kerran minäkin olin puhelias ja kirkas silmäinen nuori mies, nyt vain huorien ja huumeiden turmelema tyhjä kuori
moni “raitis”/ työssäkäyvä/ parisuhteessa oleva tuttu käy säännöllisesti, aineita vetävistä kavereista ei käy ykskään, ok, rahakysymys (yllätys)monen kohalla mutta silti. jännä.ajatellaan positiivisesti,ensiksikin, eipähän laita niitäkin rahojaan aineisiin ja toinen ettei sentäs niin sököks oo itteesä viel vetäny etteikö seksihommiin kykenis.
kumpaakohan sitä tulis itel enemmä rahaa työnnettyy…
Joo käyn huorissa, koska olen narkkari Ehei, kyl oma muija riittää, ja enkä muutenka huoria harrasta.
On tämä narkkarin elämä rankkaa tai ainakin käy saatanan kalliiksi. Kaikki vähät rahani menevät huoriin, eivätkä riitä enää kamaan . En näe pian enää muuta vaihtoehtoa, kuin ryhtyä itse huoraamaan, jotta saan rahaa huorissakäyntiin
. Hyvä puoli hommassa on toki se, että näin huumeista vieroittautuminen käy ihan itsestään :mrgreen: .
Myös minun kujanjuoksuni kiihtyy. Nyt ollaan siinä pisteessä, että myyn itseäni gay sauna Voguen lauteilla, jotta saan rahoitettua rappiolliset himoni suonensisäisiin huumeisiin ja maksullisiin naisiin. Tämä on todellista rappiota, ottakaa nuoret minut varoittavana esimerkkinä, ja valitkaa toisin.
Nostan tämän hyvän ja tarpeellisen ketjun ylös, ihan vaikka tämän kristillisen riemujuhlan vastapainoksi.
Onko kukaan palstan narkkareista juhlistanut joulua maksullisen rakkauden merkeissä?
^ En ole käynyt joulun kunniaksi, enkä sitä ennenkään ainakaan viikkoon, kun rahatilanne on ollut niin huono. Arvaa vain, alkaako tässä olla aika pirun pahat kitkut . Pian mun on epätoivoissani syyllistyttävä laittomuuksiin.
^/^^ En pääse minäkään vähään aikaan, kun meni kaikki rahat lapsen joululahjoihin ja koviin suonensisäisiin huumeisiin…
Pikkusen jouduin kyllä persettäni myymään, tunnustettakoon se tässä, et sain lapselleni i-padin lahjaks. Kun eihän omista douppi-rahoista pysty joululahjoihin irroittaa vaan ennemmin livautan käsirasvaa b-rappuun ja meen tohon paikallisen pubin kulmille odottelee, et jospa mun tuhkaluukku jollekkin edes kelpais tai panis vaikka säälistä kunhan jotain vaan maksaa…
Jaahas. Zeus on siis komea ja avoin kundi, kun kerran kauppa käy paikallisen kulmalla. Pistetään mieleen
^ Joo, ja levitä vielä sanaa eteenpäin et multa saa joskus lähes puoli ilmaseks, jos sattuu et tarviin äkkiä käteistä.
Ne on noi prkleen kovat-huumeet jotka ajaa ihmisen tällaseen tilanteeseen, et huorissa joutuu käymään jos mieli tekee pil… ja pikkaisen joutuu huoraamaan itekkin, et jollain lailla pärjäilee…
Mikä on tilanne herran vuonna 2018, vieläkö narkomaanit käyvät huorissa?
^ Näillä huudeilla ainakin käyvät niin vinhaan, ettei sekaan mahdu. Paremman tarjonnan puutteessa ostelevat seksipalveluita toisiltaan ristiin. Valuuttana toimii tietenkin kama ja Subut siirtyvät taskusta toiseen sellaista vauhtia, ettei kukaan ehdi niitä edes vetää missään välissä. Siinä sitten refloissaan panevat menemään ja menevät panemaan. Kyllä kammottavaan kierteeseen ovat kulmakunnan narkomaanit joutuneet tämän huorissakäymisvillityksen myötä
.
Harkinnassa ollu, katellu hintoi nii alle hunttiin sais pika suikkarit. Noi pika varvit on just kätevii niille jotka tykkää nopeesta