näinkö on

Kyllä kyllä, siis pirin vetäminenhän on pelkästään hyvä asia eikä oo tuonut mitään paskaa mun elämääni… Sitäpaitsi, rännääminenhän on paras ja terveellisinkin tapa vetää… koska mun nistikaverit sanoo niin.

Siis ei haloo, näinkö on teiänki mielestä!!! Pitäis vähän herätellä tota mun ystävää, hieman turhauttavaa ku puolustellaan vaan… :open_mouth:

  • pirin vetäminen tappaa. tavalla tai toisella, ootteko nähny yli 55v. pirinistiä? (täs suhtees opat on paljon paljon seiffimpiä, kuhan se mite vedetään, tehään oikein.

  • rännääminen on terveellinen tapa vetää, jos sen tekee niil sterifilt-jutuil, mutta koukku o kova.
    Mäki oon rännänny ihan vaa vettä, on semmonen touchi, et toi ei mee nii. ts. vedetää jollai vanhoil insu-värkeil. Eli No No!!!

  • Kauan se su frendi o tota tehny? jos yli vuoden, ni sori, no can do!!!

  • yks mahis on, sen pitäs löytää muija jota se tosis rakastaa, ja muuttaa sen kaa jonnekki muualle.(oletan et ootte eteläst, ni esmes Oulu on jees mesta asua, sinne pääsee karkuun niitä vanhoi "kontaktei/“frendei”.

-Mut esmes just Oulussaki on ne “tallit” u know, ja haparanda-tornio -route. Eli vaik johki kelan orjatöihin sinne ja asuinpaikka semmonen, ettei näit (tuira, toppila, kaketsu yms.) city centre o paras, mutta hinta on mitä on…

Mut jos haluaa Oulus törmäillä ns. hippeihin, ni Ainolan puistoon vaan.

En asu Oulus, mut oon asunu. Se o kuitenki melkee tampereen kokone kaupunki ja siel o nättei tyttöi.

pari kuvaa kuiten sielt:

Kiikeliä, noi on kalliita, lähellä keskustaa ja meren rannalla.

Tuiraa, noh, se on lähellä keskustaa.

Sit sitä centree…