Se tuli retkahdus Ei muuta.Olosta ei voi edes puhua.
Ei muuta kuin eteenpäin, ei niitä raittiita päiviä kukaan sulta pois ota, kunhan pidät korkin kiinni ja muistat että tuo olo kestää aikansa mutta viikon päästä on jo uudet kelat pyörimässä. Been there done that. Tsemppiä!
Kenia, lähtikö mopo käsistä myös tänään lauantai-iltana? Kannattaa aloittaa uusi raittius heti,
eikä vasta viidestoistapäivä…
Läksi ja tein taas tyypilliseti, eli tapasin miehen jolla oli muutaki kuin iso omakotitalo.En tajua…Se laittoi mulle aamupalaa mutta söinkös…ehei…itkin katketakseni ja näytin kuulemma suloiselle.Mitään tätä ei tule vaikka ajattelin josko se ois se oikea.
Kenia hyvä!!!
Yritä ensinnäkin ymmärtää, että mies ei löydy kännisekoiluilla.
Tee itsellesi palvelus:
Mene lukemaan edelliset sekoiluketjusi HETI. Mieti, oliko silloin kivaa ja lopeta se juopottelu nyt.
Miten sulla Kenia tällä hetkellä menee?
Kiitos kysymästä,suhtkoht päin persettä Yritän muistella viimeaikaisia tapahtumia ja en saa niistä mitään selkoa.Olen haukkunut terapeuttini, ystäväni ja kaikki samat mitä AINA,liftaillut pitkin maakuntia ja hävitellyt tavaroitani sekä suututtanut vanhempani:(
Tuntee taas niin ainutlaatuiseksi itsensä,kieriskellessään aamulla hiestä märkänä lakanoissa muistikuvien palaillessa…osittain:(
Että mitä helverttiä olen tehny jossain ylämaankarjatilalla keekoillessa pitsimekossa Ymymym…
Mutta kuka käski…taas taas alottaa tämän.Isäni oli soittanut ystävälleni ja todennut että Kenia on aina ollut tuollainen…oli vielä sanonut että jonkin aikaa mennee ennenkuin leppyy.
Minä sillävälin parantelin maailmaa muutaman miespuolisen seurassa ja seurasiko siitä mitään hyvää?Ei seurannut.
Laveasti kertoilin elämäni rakkaudelle puuhistani…en tod oo suosiossa
SILENT OLET OIKEASSA,KUKKAAN MIES EI KATSELE KÄNNISEKOILEVAA NAISTA.Ainakaan minua.
Tuntuu kuitenkin että jokaisella on se MIES, tuki ja turva…paitsi tyhmällä Kenialla.Hetken ne on ja kännykkä laulaa mutta siihen jää…huoks.
Olet Kenia alkoholisti. Tuo käytös on ihan tyypillistä alkoholistin käytöstä, et ole siinä mielessä mitenkään erikoistapaus. Ja ainoa tapa toipua alkoholismista ja saada stoppi täysin päättömälle käytökselle mitä alkoholinkäytöstä seuraa on lopettaa juominen.
Ja tuohon mieskuvioon sellaista, että kun itselläni oli juominen täysin holtitonta seikkailin vaikka minkälaisessa seurassa, puhelin piippaili ja soi keskellä yötä jne. Ja ihmettelin miksi en saa mitään pysyvää rakennettua, miksi kukaan ei välitä oikeasti vaan soittelee vaan keskellä yötä jne. Nyt tajuan että suurin syyllinen tähän olin minä itse. Millaista signaalia sitä antaa ulkomaailmalle jos känniläisenä käyttäytyy kuin viidenpennin huora?! Ei varmaan ekana tule miehille mieleen että tuossapa on hyvää vaimomateriaalia tarjolla… Ja noista ryyppyporukoista ei sitä kunnollista miestä löydy, se seura on vaan sellaista pinnallista höttöä ja känniläistä örvellystä. Ne miehet käyttää sinua vaan hyväkseen ja itse annat sen tapahtua. Kun laitat korkin kiinni ja tajuat että ansaitset parempaa niin näet mistä koko kuviossa on kysymys.
Olisiko sinulla mahdollista mennä johonkin laitosmuotoiseen hoitoon joksikin aikaa? Voisi olla hyvä ratkaisu.
Komppaan Nti Kulausta! Miten olit ajatellut katkaista tuon rallin, vai oletko ylipäänsä pohtinut koko asiaa? Tiedän, että sua on tällä palstalla dissattu, mutta minä ainakin olen sinusta ihan oikeasti huolissani
Saisi edes nukuttua ilman ettei pää pyöritä ihme muistikuvia koko aikaa
Rallin laitan katki jollain ihmeellä kuten ennenkin.Ootan vaan sitä
naks-juttua.
Ystäväni eivät voi tajuta tätä.Ihmettelevät miten minussa voi olla kaksi täysin eri persoonaa.On se kurinalainen perfektionisti joka urheilee ja hoitaa asiat ja on iloinen mutta kun korkki aukeaa…ei edes taivas ole rajana
Nuo miehet, en tiedä…järjestään ne sanoo että älä juo, tehdään jotain tavallista yhdessä.Silloin viimeistään päätän jotenkin alitajuisesti mokata etten vaan joudu parisuhteeseen vaikka sitä haluaisin eli aikamoinen ambivalenssi.
Elämässäni on kiusaaja(alkoholin lisäksi) joka on päättänyt saada minut murtumaan ja on hyvin lähellä onnistua.Mutta se sisu tulee, sen on tultava!Miksi se ei nyt tulisi kun on tullut ennenkin.
Ihan kaikki vituttaa, onneksi lompakko on tallella,mutta uusi yli 500 älykänny ja vaatteita on palautelleet postin kautta ei mitään tietoa millä olen esim tullut kotia 200 km päästä, tai siis mitä ollut päällä koska vaatteet tuli myöhemmin postissa.
Saati kun olin hotellissa erään muka elämäni miehen kanssa, ja se toi minut kotiin ensin kyllästyttyään mun riekkumiseen,niin pakotin sen ajamaan huoltoasemalle ostamaan mulle ruokaa ja antamaan rahaa.Antoi se ja ois laittanut tilillekkin.
Sitten menen tilittämään kaiken tälle oikealle elämäni rakkaudelle oikein touhukkaana:(Voi olla mahdollista etten koskaan saa sitä turvallista kainaloa jostain syystä
Ystäväni sanoivat että heti kun sulla korkki narahtaa,täytyisi sitoa kiinni lepositeisiin ja oveen laittaa pönkkä koska joka tapauksessa onnistuisin repimään kaikki siteetkin irti.
Mitäpä auttaisi…menisin sitten ikkunasta,kunhan vaan pääsee menemään Luulempa etten ihan helpolla pääse kun totuus taas iskee silmille.
Positiivisia asioita:
-lompakko tallessa
-hengissä
Mun aa:kin sanoi ja tsemppasi ettet tarvitse alkoholia, olet ihastuttava persoona ja et ne miehet, ne haluaa sinut selvinpäin ja että kyllä osaat olla ilman alkoa niiden kanssa,olet vain oma ihana itsesi.Kattia kanssa.
Näitä sun juttuja lukiessa on vahvasti palautunut mieleen yks lause, joka herätteli mua aikoinaan voimakkaasti : alkoholi heikentää moraalin.
Niimpähän tuo näkyy tekevän, pirun aine.Oon ihan varma että alkoholi on saatanasta peräisin.
Saisipa nukuttua ja siivottua.Tunnin jos saa nukutuksi, olo on entistä kamalampi.Tehtyjä ei saa tekemättömiksi ja näytänkin taas aivan hirvittävälle.Kun sain päähäni tämän yhden sieluntoverin käskeä leikata tukkani,toki hää tekee työtä käskettyä. Siinä taas kaksi viisasta päätä lyötiin yhteen.
Sakset viuhu ja ainakin 10 senttiä läksi takaa ja melkein koko etutukka.
Soitan kohta jollekkin päivystävälle papille tms, voisiko tulla meille siivoamaan.
Lisäksi ahistaa kun isäni oli sanonut ystävälleni että Kenialla on maanis-depressiivisyys muttei se suostu syömään lääkkeitä.Mitä hemmettiä, olen kerjännyt sitä diagnoosia pitkään muttei ole herunut.
Ellei sitten mania tarkoita näitä tuurijuoppous-aikoja?
Mikä tämä “naks-juttu” on? Eikö olisi parempi ihan itse laittaa korkki kiinni ja mennä vaikkapa katkolle?
Naks juttu on just se kun se vaan tulee et nyt loppu…
…taas kerran? Kiva kuitenkin kun ilmoittelet kuulumisiasi. Tsemppiä.
Naks! Siinä se tuli joten eikun korkki kiinni.
Kenia, se naks ja lopettaminen on helppoa, samoin korkin aukaisu uudelleen. Korkin kiinni pitäminen onkin sitten jutun ydin. Siihen on onneksemme saatavana tukea. Tänä iltanakin Suomessa on kymmeniä tilaisuuksia, joissa alkoholistit kokoontuvat säilyttääkseen raittiutensa ja tarjotakseen tukensa raittiutta etsiville.