Hei kaikki vanhat ja uudet tuttavuudet. Tässä on vierähtänyt puolisen vuotta siitä kun viimeksi olin täällä. Ilokseni voin kertoa että olen pysynyt raittiina koko tuon puoli vuotta☺️
Täällä kirjoittelu auttoi minut alkuun ja oli minulle todella iso tuki. Nyt olen pärjäillyt jo omillaan.
Olen oppinut taas arvostamaan elämää ja huomannut terveydessä isoja muutoksia. Verenpaineet, maksa arvot jne. Kunnossa taas. Painoakin lähti 35kg vaikka en edes juurikaan harrastanut liikuntaa. Kaikki ne turhat kalorit mitä juomisesta sai niin ne kun jätti pois niin paino tippui kuin itsestään.
Olen uskaltanut olla avoin lähipiirille ja kertoa että olen alkoholista. Tämä oli minulle todella vaikeaa mutta nyt on helpottunut olo kun olen sen voinut myöntää. Kaiken kaikkiaan ihana tunne odotella kevättä ja kaikkea kivaa mitä voinkaan tehdä.
Ihanaa alkavaa kevättä kaikille☺️
Hieno juttu ja kiva kun tulit kertomaan kuulumisia. Minä ehdin jo ajatella että olet kuollut kun katosit palstalta aivan yhtäkkiä. Kaikkea hyvää elämääsi <3
Kiitos @Reepu, ihanaa kevättä
@Nainen38 kiitos, kun tulit kertomaan kuulumisiasi! Minäkin mietin, mitenhän sinulla menee. Rohkaisevaa itsellekin lukea noin positiivisia uutisia. Ei muuta kuin jatka uudella valitsemallasi tiellä
Kiitos @Lintuanna
Meinaan jatkaa tätä raittiutta tästä eteenpäinkin.
Ihanaa kevättä sinulle
Kiitos @Nainen38 kun päivitit kuulumisesi. Onnea raittiudestasi! Luin ketjuasi aikanaan, kun “tein raitistumispäätöstä” ja olen useasti ajatellut, mitä sinulle kuuluu
Kiitos @Metsanpoika
Halusin näyttää itselleni että pystyn tähän, siksi olin niin pitkään poissa.
Moi, kiva kun kirjoitit @Nainen38 ja onnittelut hienosta saavutuksesta! Kevättä kohti mennään. Toivottavasti kelpo suorituksesi kannustaa myös muita, olen siitä itse asiassa ihan varma.
Kiitos @Olga
Kevättä kohti tosiaan mennään ja ihana jos tämä kannustaa myös muita.
Moikka
Hieno juttu ja onneksi olkoon uudesta elämän suunnasta. Mietinkin jossain kohtaa, miten sinulla on mennyt
Kiva kuulla, että myös terveysasiat on paremmalla tolalla. Hyvää kevättä.
T. Puuhapete
Mukavaa kevättä myös sinulle , mietin aiemmin että mihin sinä täältä hävisit.
Kiitos @Puuhapete ja @Kuuba
Otin tosiaan itselle vähän aikaa mietiskellä, siksi hävisin.
No herranjestas. Minä luin ja luin ja sit muistin. Just tänään mietin mitä sulle kuuluu @Nainen38 mulla on niin onneton nimimuisti. Hyvä että olet pysynyt raittiina. Se antaa tsemppiä myös jatkoon. Olet saavuttanut paljon. Pidä siitä kiinni
Kiitos @Fincoco, nyt on kyllä hyvä fiilis kun on pysynyt raittiina. Helppoa se ei ollut, varsinkin alku mutta nyt on jo tosi hyvä olla kun alku vaikeudet on selätetty.
@Nainen38 hieno suoritus ja voitto elämälle! Onneksi olkoon. Tämä antaa uskoa itsellekin.
Kiitos @kaaosteoria66
Toivoa on meillä kaikilla kun siihen jaksaa uskoa
Onnea! Perästä tullaan kuten aina ennenkin. Hienosti sulla kyllä luistelee hommat!
Fredi
Kiitos @fredi
Hyvää alkavaa kevättä
Onneksi olkoon . Huippumimmi Sama kuvio menossa ja toivon että se jatkuu…Ihanaa kevättä kirkkain mielin ja kevein askelin .
Vitsit, miten upeita kuulumisia! Kiitos kun kävit päivittämässä tilanteen. Valitettavan usein vähin äänin palstalta poistuminen taitaa johtua siitä, että juomatonta juomaa olikin vielä jäljellä. Todella ihanaa, että sinun kohdallasi on toisin. Parasta mahdollista jatkoa!