Ei tarvitse tutkia kuin plinkin aluetta, niin näkee että täällä on vakikirjoittaja joka tuntee Näädän IRL! Turhan henk koht kommentit poistetaan ja eräässä ketjussa pine martin-näätä myönsä henkilökohtaisia väitteitä, jotka sensuroitiin! Nickin saisi erittäin helposti selville (kenestä kyse IRL ja hiukan voi haitata kommentit hänen elämää, mikäli julkisesti syytettäisiin), nyt toinen nicki käyttää Näädän keinoja…
Otan itse kuvakaappaukset… :mrgreen:
Kaikki on luettavissa jäljellä olevista keskusteluista ja topiceista, joissa keskusteluissa on mainintaa… Mikäli myöntää asioita, joista toinen syyttää… Hienoa toimintaa, laittaa toinen myöntämään, että tietää kuka olet, mutta jatkaa käyttäytymistään silti…
Vinkkinä, katsokaa toimitukselle-viestit ja tehkää omat päätelmänne! Ne mitkä koskaa kyseistä nickiä…
Mitähän multa on nyt mennyt ohi? Ei elämää ilman trolleja ja draamaa, olen katkera.
En itse menisi toimitukselle tällaista viestiä laittamaan, ellen tuntisi hlöä henk. koht. Toimitus viittaa, että sääntöjä katsotaan myös tapauskohtaisesti. Muistan vain aikojen saatossa useampia, poistettuja kommentteja; koska ihmiset olivat tekemisissä IRL ja tiedoista pystyy päättelemään melko nopeasti, kenestä saattaa olla kysymys…
Olipa itselläni pitkästä aikaa myös Minfo auki, jossa näin myös kommentteja… Mikäli lukisin homma-forumia, voisin lyödä vetoa että bongaan Näädän sieltä!
Eiköhän jutut ala olla sitä tasoa, että poliisi pyytää ip:t yms toimitukselta; kun anarkisti-foorumilla oli suunnitteilla “kiakkoleijonajuhulat” tai mitä lie, ylläpitäjä julkaisi poliisin haluaman selvityksen tietyistä nickeistä… Tätä puitiin mediassa, koska aloituksena oli tsoukkina, että mukaan otetaan jääkiekkovarusteita (=ehkä väkivaltainen kokoontuminen).
En spekuloi enempää, mutta itse jättäisin kyllä kommentoinnin julkisesti; etenkin kun kommentit ovat vihapuhetta tiettyjä ihmisryhmiä kohtaan…
En jaksa enää moden vastausta hakea, mutta sieltä löytyy viittaus “joistakin säännöistä”, jotka omankin kokemuksen mukaan sensuroidaan “syyttä”, jos liian henkilökohtaisuuksiin menee…
Spekulointia, mutta uskon että tämäkin ketju poistetaan tai suljetaan… Joko nicki näkyy täällä sen jälkeen, tai ei…
Niin mitäköhän nyt oikein hait takaa tällä postauksella? En todellakaan tunne henkilöä henk.koht. enkä haluaisikaan tuntea
Oletko edes ollut täällä lähipäivinä kun tämä kyseinen nimimerkkejä tiuhaan tahtiin vaihteleva näätä on täällä mesonnut ja haukkunut suurinpiirtein lähes kaikkea/kaikkia?
Öh… Malibu, ei tuosta Stubbebin viestistä nyt ihan tuollaisia päätelmiä voi tehdä . Stubbeb vain kirjoitti niistä asioista, joita Näätä oli itse tällä foorumilla kertoillut.
Oviapina: Jos olet vielä siellä ja oikeasti tunnet Näädän, niin miten niiden sen häiden kanssa kävi? Eikös niiden pitänyt tässä viime aikoina/kohtapuoliin olla? Tulipa vain mieleen, että sulhanen tuntuu olevan vallan juhlatuulella :mrgreen:
. No joo, en mä tiedä kiinnostaako mua edes, etenkin, kun tämä koko Näätä-juttu on mennyt ihan kummalliseksi ja överiksi
.
Oviapina tuli näemmä katumapäälle. Alkoiko Näätä käydä uhkaavaksi :mrgreen: ? Sekin on ilmeisesti nyt viimein mennyt nukkumaan ja hyvä niin. Ehkä mäkin lopetan tästä aiheesta .
Oviapina=näätä +alfa +somali+ kuukeri ym. Pysy edes mukana.
Mutta ketjunaloittaja selvästi dissas natsi sekopää näätää ja itse oviapinallla ,juuri samantapaisia ajatuksia maahanmuutosta ,ulkomaalaisista jne . kuin Alfanäädällä…
En ymmärrä vielä vaan pointtia tän ketjun aloittamiselle. Voipi olla väärän tiedon syöttö itsestä ,jos vaikka vainoillut ,että joku tunnistaa .
Askarruttavaa ketjuun tää kyl melkein kuuluis…
En ymmärrä vielä vaan pointtia tän ketjun aloittamiselle. Voipi olla väärän tiedon syöttö itsestä ,jos vaikka vainoillut ,että joku tunnistaa
Ei ymmärrä kukaan muukaan, mutta kenties joku noista sivupersoonista sitten