Muuntohuumeet - ketju hyville kokemuksille

Tässä ketjussa keskustelemme muuntohuuumeiden ihmeellisestä mailmasta.
Mitäs muut? Ite tohon MXE.hen tykästyin. Siitä pääsi kunnon unimailmaan.
Kokeilen pari kertaa myös tota NA.ta. Hyi helvetti sellaista aivopesua että oksat pois. Rupes se “Vankilat, Laitokset ja Kuolema” kuulostaa tosi houkuttelevalta.

Kyllä mä tälle nauroin :laughing: . Ainakin vähän. Itse en ole kokeillut NA:ta, mutta voin uskoa, ettei se välttämättä kiva kokemus ole. En muuten ymmärrä ylipäätäänkään tuota kuolemalla pelottelua; jos teet niin tai näin, voit kuolla. Ei hitto :open_mouth: ! Minä kun olen aina luullut, että kuolo korjaa jokaisen jossakin vaiheessa, jopa ahkerimmat NA:n penkin puhkikuluttajat. Voivat vaikka jotkut heistä kuolla nuorempina, kuin joku aktiivisesti narkkaava tapaus, jos penkki lahoaa liian kovan kulutuksen alla sillä seurauksella, että putoaa niskoilleen ja se on sitten menoa :confused: . Ja se vasta hirveää olisikin joutua elämään ikuisesti :open_mouth: . Jos NA:ssa käymisestä sellaista seuraa, niin sitten jätän takuulla väliin :mrgreen: .

Äkkiä piti tulla kommentoimaan ennen kuin lukitsevat tämän viimeistään maanantaina. Kuules, kun huumeissa ei saa olla mitään hyvää, nih! Ei muunnetuissa, eikä mummolta käännetyissä. Kysy vaikka Päihdelinkin ylläpidolta.

Sen verran heikosti mulla on kokemuksia tutkareista ja ne vähätkin pari kertaa olivat aika paskoja, että enpä tämän enempää keskusteluun osallistu.

.