Tän päivän fiilikset on ollut kyllä surkeet. Ahdistaa ja masentaa. Miksi mun pitää olla olemassa kun en haluaisi olla olemassakaan? Ihmettelen miten ihmiset ylipäätään haluaa tehdä tälläiseen maailmaan lapsia? Edesvastuutonta ja itsekästä. Vaikea keksiä mitään positiivista sanottavaa.
Älä määrittele itseäsi rahojen tai taloudellisen menestyksen kautta! Raha ei ole ihmisarvon mitta. Kliseen mukaan raha ei tuo onnea, joka on kyllä täysin totta.
Monet maailman ihmisistä eivät pidä rahaa tai omaisuutta edes tavoittelemisen arvoisena. En osaa edes kuvitella minkälainen vapaus noilla on <3. Ajatella millaista AITOA onnea ja iloa nuo kohtaavat elämänsä aikana menee ihan sanattomaksi ?.
Ei ole tullut hetkeen kirjoteltua mitään. Peli-,nikotiini- ja alko- lakot pitänyt. Olen ruvennut ottaa kylmiä suihkuja myös. Kannattaa kokeilla! Omaan masennukseen auttanut uskomattoman paljon. Herätyksen jälkeen menen suoraan jääkylmään suihkuun niin mieli on kirkas. Tällä hetkellä olen siellä 2-3min kerralla.
Eli kuukausi pelaamatta? Sehän on tosi hyvin! Äkkiäkös se menee toinen mokoma ja siitä sitten seuraava. Voisiko tuo pelaamattomuus ja nikotiinittomuus myös vaikuttaa siihen, että on vähän paremmat fiilikset? Ainakin itellä vaikuttaa. Ja mitä pidempään on pelaamatta, niin huonojen hetkien koittaessa aina mietin, että en halua enää palata siihen lähtöruutuun. Koska se oli paskaa se.
Tässä just ootan aikaani psykologille ja mieleen tuli että pitkästä aikaa taidan olla onnellinen. Siis en muista edes millon on ollut näin hyvä olo.