munalukot

Jaaha, vai että piti eliittijoukko-ketjuunkin mennä heittää se munamainen lukko! Eihän siellä edes ollut mitään henkilökohtaisuuksiin menevää, intensiivistä solvailua, tai leimahdusaltista anarkiarettelöintiä. Ihan pelkkää naljailua vaan, verkkaiseen tahtiin. Kaikki muut kun tajus, että siellä on vaan yks ja ainoa tyyppi sotajalalla koko muuta foorumia vastaan. Ni eihän nyt sellaseen voi vakavasti aseistautuneena vastata! On se ny perkele, kun ei rauhassa enää saa ees vinoilla! Pitää perkele niin hemmetin tarkkaan sanansa valita, mitä tappelua se sellanen nyt on olevinaan??

Lisäksi moderaattori voisi itse miettiä, ihan maksullisena säätiönä; jonka sivuilta linkit tänne, sekä opiskelijoille tutkimusmateriaalia; miltä näyttää julkisuuskuva… Tuossa kun pahimmasta narkkausjaksosta jonkun aikaa kuivilla/hoidossa viettäneet KUNNOLLA, miten he yrittävät jankata yhden käyttäjän päähän lopettaa käyttö heti alkuunsa, koska linna-asunnottomuuskierre katkeaisi…

Olette onnistuneet, olette luoneet ihmisistä päihdevastaisia, nykyisistä käyttäjistä, jotka ovat suurin osa kamankäytöstä omalla kohdallaan tapahtuessa puhuvat retkahdeksesta! Nyt tuhoatte kaiken, kun muut neuvovat (ne muutamat ketkä eivät “kyenneet” lopettamaan!) tietäen tasan tarkkaan tuon itsekusetuksen! Onko teillä lainkaan päihdealan kenttäkokemusta? Ettekö ajattele SAUNAN imagoa? :astonished:

Terv. Korvaushoidolla elän normaalia elämää! Jonain päivänä kokemusasiantunijana voisin muita auttaa!

Juu, sama juttu muakin tänään aiemmin ärsytti, että tuo hyvinkin hassu ja tavallaan hyväntahtoista naljailua ja taas kerran sen järjen päähän takomista eräällä sankarille sisältänyt ketju lukittiin. Kyseisen sankarin tietävät kaikki.

Sinne päähän ei varmaan tällä sankarilla vaan yksinkertaisesti mahdu kauheasti lisää järkeä, kun ÄO:kin on kyseisellä henkilöllä kuulemma niin ylitsevuotavan korkeaa tasoa. Postiivista on se, että me muut tunnutaan järkeä saavan osamme tuosta ylitsevuotavuudesta. Joskus itsestänikin tuntuu jopa suht. järkevältä, kun sitä niin ylitsrvuotavaa älyä on vaikka muille jakaa kyseisellä herralla.

Vedinksmä tän taas riitelyks? :slight_smile: No en munmielestä. Ei mulla yleensä riidellessä ole hauskaa :smiley:

pitäähän nyt kaikki ikävät puolet narkkauksesta siistiä ihmisten silmistä. Mielestäni juuei maago on tuonut tänne toisenlaista näkökulmaa narkkien elämään. HYS HYS!!! EI ne normi ihmiset varmaan ehtineet nähdä.

Milloinkohan minut bannataan kun niin “kärkevästi” kritisoin köyhien päihde ja mielenterveystyötä

Ne toimittajat varmaankin tajuavat mikä on tämän palstan meininki. Eli poissa silmista, mummoja ryöstämään.

Munalukoista puheenollen efexorista tuli semmonen kiva haittavaikutus että mälli ei lentänyt vaikka kuinka jyysti, lopettamisen jölkeen onneksi normaalisti. Netistä olen lukenut kauhutarinoita miten tuo mällilukko on käänyt päälle vaikka lääkitys on lopetettu.

Syödään kaikki mielipidelääkkeitä ne on vähän niinkun karkkia niideiden KUNNALISTEN lekurien mielestä. Sattuuko peräaukkoon?= Ota efexori! :laughing:

Paha Pahoille Ja Hyvä Hyville-vanha Viidakon Sanonta.
Oispa Mustanaamio täällä ja kävis kopauttamassa…

Komppaan Iinaa, eihän tuo mitään nettisotaa ollut. Tässä parilla foorumilla menty jo ihan uhkaustasolle ja ei niistä ressukka tuuleen huutajista ole ollut munaa tulemaan sovittuun paikkaan jossa asia ratkaistaan. Sanon kuin palopäälikkö joka tuli palomiesten kanssa palopaikalle ja palo oli itse sammutettu niin tokaisi väärin sammutettu.

Musta Maago oli oikein mukava ja välitön ihminen :cry: .

Mutta kyllähän me se tiedetään, että meidän piireissä kavereita tulee ja menee :unamused: . Joskus pidetään yhteyttä pidempäänkin ja sitten yhteydenpito loppuu kuin seinään :confused: .

Ne kenen seura kiinnosta ovat tietysti ne joilla on parhaimmat säädöt ja jotain erityisen mukavaa tarjolla :mrgreen: …
Sitten kun nuo loppuvat, niin se on bye vaan! Niin valitettavasti Jokerikin toimii :cry: .

Jokeri

No näissä piireissä olen vähän sähköpostitellu muutaman kanssa ja saanut purettua omaa pahaa oloa edes ihan tuntemattomille ihmisille, koittanut tukea yms.

Se että olen saanut hyvin tietoa eri lääkkeistä täältä on on ollut mahtavaa kun ei lekurit mitään sano, puolinarkki sekakayttäjä raasu olen. Mun ei tarvi ajatella lopettamista mutta kyllä kemialliset aineet vaikka kuinka tarpeeseen pilaa elämää. Aamulla labraan ajokorttia varten niin tietänette et nyt särkee, huumetesti vielä hieman mutta poliiseille riittävä ja huomenna puhdas. Siittä hammaslääkäriin niin otan pari pamia ja teemuja kielenalle niin ei tarvitte puuduttaa.