Mun pari viikkoa

Periaatteessa riittää, että sopii lastenvalvojan kanssa ajan ja molemmat vanhemmista allekirjoittavat yhteishuoltosopimuksen. Jos molemmat eivät suostu siihen, niin mennään oikeuteen. Suomessa suositaan yhteishuoltoa ja yksinhuoltajuuteen tarvitaan vankat perustelut. Tuntemattomalle muuttajalle se on hyvä asia, mulle huono.

Nyt toi akka sais painuu helvettiin.
Poika heräs ja oli ilmeisesti nähnyt painajaisia, kun oli kiukku päällä. Ensin heitti peiton, tyynyn ja unilelut pois ja nousi itekkin sängystä ja jatkoi heittelyä. Rauhoittelin, juttelin ja nostelin peittoa ym takas sänkyyn. Sit kun oli menossa ottamaan kelloradiota niin ärähdin sen verran, että ehdin estämään sen heittämisen. Se tais olla liikaa kusipääakalle, joka oli just noussut krapulasängystään. Kuulemma mun vika et poika herää ja alkaa heittelee tavaroita! Siis kui helvetti… Ei voi käsittää ton idiootin ajatuksenjuoksua.

Se on koko eilisen maannut krapulassa, tai kuten itse sanoo niin kipeänä. Se sunnuntaina illalla sano pojalle, että mee sänkyyn sinne isin viereen ja hyvää yötä, sit se muuta sanomatta lähti tyhmä virne naamallaan (joka sillä on aina ku on pienessä sievässä). Takasin tuo tuli vasta ma-ti yönä klo 03. Olin itte alkanu nukkumaan tuntia aiemmin, mutta heräsin kolisteluun. Unihan ei tietenkään enää tullut kun vasta aamusella ja sit poikakin jo alotti aamuleikit. Päätin jatkaa unia ja antaa pojan herättää äitinsä ku sillä kuitenki ikävä on ollu sitä. Nousin ylös vasta puolilta päivin, mutta ei sitä levännyt olo ollut silloinkaan. Vähän väliä herännyt ja kuulostellut, et mikä meininki pojalla on.

Oiskohan itkupotkuraivariherääminen johtunut vaikka siitä, että äiti on maannut vaan krapulaansa pois?

Pieni purkaus taas, mut helpottaa jo. Jospa kokeilis et tulisko uni kohta takas. Johan sitä taas ehti yli puol tuntia nukkuu ennen tätä episodia.

Pian, heti ja äkkiä yhteys jonnekin. Tee niin, että pyydät siihen aikaan valmiiksi tapaamisen kotiin, kun suunnilleen tiedät, että toinen humalassa. Etkä tosiaan kerro etukäteen.

poikaa ei voi jättää äitinsä luo tässä tapauksessa. Koska tiedät tilanteen, olet itseasiassa ILMOITUSVELVOLLINEN. Jopa itsestään voi tehdä lastensuojeluilmoituksen, miksi ei siis toisesta. Jotkut ovat selvinä hetkinään tajunneet, että ovat vaaraksi lapsilleen, sen verran on ollut älliä päässä, ja tehneet siis itsestään.

Nyt on ajateltava lapsen parasta! Hyvä, että terapioit itseäsi, mutta suuntaa voimasi lapsen pelastamiseen!

Lisäys vielä edelliseen:

Kuka hoiti lasta su-aamuna, kun itse nousit puolelta päivältä? Jos äitilin krapulaansa hoiti.
sinun kannattaa kyllä miettiä, miten saisit omat unirytmisi lapsen mukaan, vaikka toinen eläisi miten. Lapsi ei oikein yksin pärjää eikä pidäkään, puoleen päivään.

Homma kuulostaa kyllä todella pahalta. Nyt asiat kuntoon!

raivostuttaa se että pereheissä äiti päättää missä menee alkoholismin raja! täällä jos juo kerran viikossa lasten nukkumaan menon jälkeen 7 olutta saunan päätteeksi lasketaan se RYYPPÄÄMISEKSI. ite äiti ei siivoa ja jättää ruoantähteitä ruokapöytään, ei vie astioita koneeseen ja kaiken lisäksi käy suihkussa kolmen päivän välein. käy vielä viikonlopputöissä, joten itselle tuo vapaa aika käsittää siivoamista. mies ei saa suomessa apua mutta kyllä akat piipittää heti kun muutaman ansaitun kaljan ukko juo! naisille vinkiksi, ennen kuin jätätte ne e pillerit niin ottakaa selville mahdollisen puolisonne juomatavat.