Bulgariassa mut joskus 1800-luvulla tyrmättiin ja ryöstettiin ja selonteossa saattoi olla hieman yläkanttiin tuhoja,
mutta aika kitsaasti maksoivat Suomessa, enkä juurikaan rikastunut,
vaan tuolloin pysyin keijo köyhimyksenä.
[i]Olet keijojen ympäröimänä, miten toimit ??
neuvottelet tiesi takaisin ihmisten pariin
ammut tiesi auki vapauteen uhriluvusta piittaamatta
luonteenomaisesti keskustelet
antaudut heittäymällä hajareisin niitylle
nakkaat paskat ja lähet menee
liityt keijoihin, sillä olet itsekin sellainen
harhautat keijoja mielistelemällä niitä
uskot luojasi luoneen keijotkin ja silität niitä
annat kaikkien myrkkykasvien, myös kaljujen keijojen kukkia kedolla kesäisin[/i]
Neuvottelen itseni ulos tilanteesta, mutta jos olen oikein pahasti oikein pahojen keijojen saartama, niin ei kai siinä auta, kuin ampua tiensä vapauteen.
Edit: Uskon kyllä luojani luoneen keijotkin, mutta en silitä niitä, vaan tulen JÄLLEEN siihen tulokseen, että aika vähä-älyinen luoja.
Voih, mulla on satoja ja tuhansia kipaleita kuuntelussa päivittäin,
mutta yöllä taisin vikana juutuupista kaivaa, kuunnella ja katsella tämän: Prince - The Most Beautiful Girl In The World youtu.be/vMnqtzUqTwA
Sopivasti tähän taidemuotoon liittyen esitän malttamattomana tämänaamuisen kyssärini:
[i]Hyvä pitkäaikainen ystäväni ja rokkimaailman pysyvä tahra takahuonemerkinnöissä Johnny
on päättänyt perustaa uuden rytmipumpun, jonka nimiehdotuksia on ohessa.
Mikä bändille nimeksi ?? Please, help me out, dudes.
Johnny and lazy eyes
Johnny and Jake´s wife
Johnny and velvet eggs
Johnny and the slow feet
Johnny and outgoing garbage
Johnny and incoming garbage
Johnny and the whispering dicks
Johnny and never paying carbills
Johnny and the late coming chicks
Johnny and his addiction with time
Johnny and his sleeping dogs in the kitchen
Johnny and fixing chicks and their acoustic sounds
Johnny and the atomic guys and their cosmic ladys
Johnny and his never ending story about bandnames[/i]
Ehkä hetken toissapäivänä, kun haistattelin jollekin keijolle, mutta se aloitti ja ylitti rajan, joten se oli oikein sille ja haluan tehdä niin kohta uudestaan ja toivoisin näkeväni sen keijon tänään tai aloitan uuden matsin kenen kanssa vaan heti tämän lauseen jälkeen.
ONNEKSI olen välttynyt sitä kaamea melusaastetta kuulemasta, ainakin noin yleensä, eli eipä tuo taida juuri näillä huudeilla käydä tai sitten olen onnistunut vain joka kerta sulkemaan korvani siltä, kun on niin traumatisoivaa settiä. Olen mä toki joskus sen hermoja repivän metakan kuullut, mutta en kuollaksenikaan muista, mikä viikonpäivä silloin oli.
Luovutatko/oletko koskaan luovuttanut verta? Jos sinulla on jokin este, joka kieltää verenluovutuksen, niin luovuttaisitko, jos se olisi kohdallasi mahdollista?
Kokaiinin perlele tuli viimeeksi imastua ennen veneonnettomuutta. Näitä sairalaan tarjoamia morfiineja lie ei voi oikeen las
kea varsinaiseen päihdykelistaan.
Milloin viimeessi sinulla on ollut ihan kunnon vatsanväänteitäitä ? Onko pakkisi useinkin sekaisin ?
Erinäisiä vatsavaivoja on tämän tästä, IBS:stä kun kärsin, mutta ihan kunnon vatsanväänteiksi en noita laskisi, kun olen tässä lukuisten vuosien saatossa tottunut tästä(kin) kärsimään. Jos ihan oikeasta vatsataudista, ruokamyrkytyksestä tmv. puhutaan, niin en edes muista, koska viimeksi mulla sellaisia olisi ollut. Kyllä siitä jo monta, monta vuotta ainakin on. Se on siunaus tämä hyvä vastustuskyky ja nyt koputtelen vimmatusti puupäätäni, etten seuraavassa hetkessä sitten saakin jotakin kammottavaa oksennus-paskannus -tautia :mrgreen: . No joo, silloin kun mulla oli opparireflat, vatsa oli kyllä ihan kiitettävästi sekaisin, mutta tuostakin on aikaa jo reippaat pari vuotta.
Pelkäätkö ukkosta vai nautitko oikein kunnon salamoinnista joka on suoraan päällä?
Kuvitella nyt voin vaikka mitä sairasta, mutta en ottaisi kotiini tuollaista helvetinkonetta maksustakaan. Hullu(mma)ksihan siinä metelissä tulisi. Joskus muinoin asuin kämpässä, jossa jollain naapurilla oli tuollainen ja se häiritsi ihan riittämiin jo seinien läpi, eikä kyseessä ollut edes mikään tyystin äänieristevapaa talo. Mulla on kyllä sellainen vanhan ajan vekkari, sekä myös seinäkello keittiössä, jotka tikittävät, mutta sitä ääntä pidän lähinnä rauhoittavana tai ainakin kotiini kuuluvana asiana, kun siihen olen tottunut.
Oletko kirjoittanut suostumuksen siihen, että elimiäsi ja kudoksiasi saa käyttää kuolemasi jälkeen(Tuonhan saa nykyään tehtyä ihan simppelisti OmaKannassa)? Entä oletko tehnyt jonkinlaista hoitotahtoa tahi ihan yleensä testamenttia?
Saa tulla sorkkimaan, kun olen kylmästä kankea, enkä enää tepastele lannetta vatkaten manselan katujen kestopäällysteitä. Olemme ilman eri kieltoa kaikki ruumishuoneiden vapaasti käytettävissä olevia ruhojen loputonta varaosamateriaalia. Sitä ennen mua voi testata myös elävänä 10 missikandidaatin kanssa yhtäaikaa ja laittaa erityisellä lailla menemään. On se mulle kuolleena niin yhdentekevää, onko niistä mistään ruumiinosastani enää kalua, mutta hyvä jos se pääsee vielä jatkoon.
[i]Millanen jääkaappi-ihminen oletkaan ??
asioit naapurin kaapilla
oma kaappisi on sökönä
vartioit rakkaintasi tiukasti
ramppaat koko ajan kaapilla
olet höveli vieraille, tiukka omille
käyt katsomasssa vain palaako valo
olet poistanut jääkaapista oven ja valon
kaappisi on aina joko täynnä muonaa tai tyhjänä
jääkaappiasi koristaa tuhat magneettia ja discovalot palaa
teilläpäin tarvitaan aina virallinen erillislupa kaapilla asioimiseen
säästösyistä et hankkinut jääkaappia, vaan syöt aina kädestä suuhun
et vastaile tällaisiin höpöketjuihin, sais tulla taas sota ja suhteuttaa asioita[/i]
Jääkaappiani koristaa tuhat magneettia ja discovalot palavat. Tämä ei ollut vaihtoehdoissa, mutta jääkaappini on AINA myös neuroottisen siisti ja tiptop tietyssä järjestyksessä. Imuroinnista, tiskaamisesta ja sängyn petaamisesta voin joskus laistaa, jos oikein laiskottaa/masentaa/on krapula/on pirunmoinen kiire muiden asioiden kanssa, mutta jääkaapin millintarkasta järjestyksestä ja pakko-oireisesta kiillotuksesta en. Jos tässä huushollissa ei asuisi tuota toista ihmistä, joka syö, kuten normaalit ihmiset, jääkaappini olisi myös joko-tai täpötäynnä tai tyystin tyhjä.
Jos sinulle tulee tarve sanoa jostakusta ihmisestä todella pahasti, mitä/millaisia sanoja käytät?
Puhun itsekseni/itselleni paljonkin. Mm. tsemppaan “kyllä sä siitä ja siitä selviät”, kehun “hienostihan sä taas hoidit sen ja sen homman”, sätin “voi vitun ääliö, menit sitten tuonkin asian kämmäämään” naureskelen huvittuneesti “olitpa taas hölmö tai wannabe-hassunhauska”, lohdutan “ei se niin vakavaa ole ja ohitse se menee” jne. Myös päästäni kuuluville äänille kommentoin joskus, lähinnä kyllä naureskelen niille, kun heittävät väliin niin hassua/pöljää läppää. Hoen myös erilaisia mantroja lähinnä muistutellakseni itseäni asioista, kun lähimuisti on, mitä on. Kanssaolioiden kanssa puhun myös ja julkisilla paikoilla ennemmin niiden kanssa, kuin itseni.
Puhutko naapureillesi? Rajoittuuko se vain “välttämättömään” pikatervehtimiseen tai hätätilanteisiin, kun esim. koko talo on tulessa vai tuleeko heitettyä enemmänkin hetulaa jonkun suosikkinaapurin kanssa?
Emmä näiden neipöreiden kanssa halua haastella yhtään mitään ja opettelin sitä taitoa jo edellisessä osoitteessa ja siellä se olikin
helppoa, sillä rapusta pääsi suoraan kadulle. Poikkeuksena oli muutamat tyypit, mutta tässä asuessa mulla on selkeä linja, etten kerro
itsestäni yhtään mitään, eikä mua aidosti kiinnosta edes tulipalotilanteessa muiden asiat, sillä ei nekään varmasti välitä minusta.
Tämän taloyhtiön pj on paskajaakko ja täysmoukkaidiootti ja se tuli hyvin nopeesti tekemisillään selville keväällä, joten siksikin.
Sen mun katolla asuneen ja muuttoon johtaneen psykopaatin ja fakin homoapinan myötä mureni mulla kaikenlainen vähäinenkin kiltteys ja hyvyys kerrosmökkiläisiä kohtaan lopullisesti. Mottoni onkin, että minä elän nyt ja jättäkää mut rauhaan, minä en häiritse teitä, älkää tekään häiritkö minua. Niin se saa ollakin, vaikka liian kiinnostuneita toisten elämistä ja eläimistä onkin joka nurkalla.
Niillä ei nähtävästi ole edes minimimäärää sitä kuuluisaa omaaelämää, jonka saa nykyisen hankittua edullisesti netistä ja maksettua osamaksulla tai luonnossa.
Mun arvoasteikossa omarauha on nyt aivan siellä vitun huipulla ja pidän siitä myös kiinni ja olen takertunut siihen kuin ainoaan,
ykssilmäiseen rakkaaseeni ja se näyttää mulla vihdoin prkl olevankin, enkä siitä ole luopumassa, vaikka se vaatisi
kidnappaustilanteen ja ammuskelun poliisin ja armeijan kanssa ja muutaman sadan ruumiin ja
pitkittyneen piiritysoperaation ja talon räjäytyksen ja kansallisen suruliputuksen. noniin
[i]Olet jälleen saapunut elämän monivalintatehtävän äärelle
kaiken arkisen metelin ja rutiinitoiston keskeltä, minkä valitset:
olla oikein hyvä ihminen
olla vastarannankiisselivesseli
et vastaa, sillä sinä juot nyt kahvia
vastaat, mutta et tällasiin keijokyselyihin
kuulut korkeaan älykkyysluokkaan ja siksi olet eliittiä
pidät itseäsi niin taviskeskivertona, että kaikki standardit täsmäävät
sullon lahjakkuuksia, joita toisinaan väläytät suurelle yleisölle ja saat toteuttaa itseäsi
meet suurten joukkojen mukana ja kellut massassa, sillä se on turvallista, eikä tarvii rasittaa omaapollaa
vietät tämän seksihellekesän loppuun, keräät kesäromut koppiin ja alat taas valmistautua pohjoisnavallisiin säihin
plinkkaat kuin hellepäinen keijospede, mutta kemialliset addiktiosi ovat teljettyinä ja remissiotilassa maksasi seutuvilla
Ja miten nämä luonnehdinnat osuvatkaan kohdallesi ??
olet kova teoreetikko ja oletat asioita
olet kerrassaan muikea ja sopuloiva diiva
selvität aina jokaisen vastaantulijan taustat
vapaa-ajallasi soitat klarinettia ja peset kiviä
kaltaistasi rentoa reijaa tai reijoa ei löydy mistään
jo nyt pidät näitä vaihtoehtoja aivan liian suppeina
tähän mennessä kaikki on osunut tai ei sitten mikään
et ole huiskentelija lain, vaan kivenkova tiedeukko/akka
siunattu olkoon se, joka kanssasi saapi maailmaa parantaa
kannatat sananvapautta, kunhan sinä päätät kaikista sanoista
olet tarkkailija ja psykologinen silmäsi on laumassaharjaantunut
menet näistä kehuista vain enemmän solmuun ja saatat ylpistyä [/i]
Vastaajat on näemmä huvenneet yhteen tai kahteen tyyppiin…
V: Fyysisesti painaa ajoittain palautumisen osalta, vaikka olen varmasti ikäluokkani kovakuntoisimpia tavisharrastajia
ja koirankusettajista aktiivimpia maailmassa. Henkisesti voin paremmin kuin ennen ja toivottavasti olen keijovuosiani viisaampi.