Eli tässä kerron millasella tripillä olin. Eli olin maken kaa hengailemassa kunnes se tarjos tupakkaa. Olin aluks sillee et en halua että musta tulee joku tupakka narkkari! Mut sit se sai mut suostuteltua, noh vedettiin sitten maken kanssa posket täyteen savua ja odotettiin vähän aikaa vaikutuksia. Sitte make otti esiin muskotti pähkinää ja sano että “tää on kovaa kamaa kannattaa kokeilla” sit mä puhalsin savut pois ja rupes pyörryttää . Otin sitten maken muskottia ja söin ne (pahaa oli) ja sit viel make anto es perään (euroshopper energiajuoma) ja voin sanoa että päässä pyöri ihan helvetisti! Olin pyörtyä ja huusin “auttakaa muo, oon pilvessä” mut kukaan ei auttanu. Valot pyöri päässä ja kaikki oli oudon näköstä. Tää oli kyl hulluin trippi ikinä! Älkää ikinä kokeilko!
Ikä:30
paino??
vedin kärpässienen sit kake anto rb(redbullin) jouduin sairaalaan ei ollu rb:tä lääkelistassa otin sen sijaan hoitaja ranelta diapamin näin ufon.
Kävi tässä yks päivä aikamoinen äksidentti: Ystäväni Uolevi tarjosi Buranaa piipusta ja otinkin parit henkoset. Luulin ensin sitä Panadoliksi ja otin kunnon henkoset. No, psykoosihan siitä seurasi ja aloin huutaa James Potkukelkan tavoin “apuva”.
Onneksi kaverini Niilo-Olli villapipoineen tiesi millä pelastaa tilanne: antoi minun vilkaista Subutex-tablettia sekä tyhjää 15mg Opamox-purkkia, kunhan oli vetänyt minut köydellä pois dissosiatiivisesta tilasta. Toimi hyvin ensiavuksi ja loppupäivän parantelin olotilaani syömällä antipsykoottista ilmakuivattua hirvenlihaa.
Tapauksesta on aikaa jo pari viikkoa ja nyt alan olla elävien kirjoissa, varsinkin kun lääkärini määräsi jälkihoitoon hieman aspiriinia ja käski juoda mahdollisimman paljon omaa verta (onneksi mulla on itseni kanssa sama veriryhmä, ainakin tässä kuussa).
Ikä : 30V
Paino: satakolkyt V
Kyllä se mullakin meinas tukka lehahtaa kun kaverin kans kymmenen vuotiaina käärittiin sanomalehteen saniaista ja käryteltiin metsikös. Kivaa oli kyl.
Sit niinq ku ostaa raakoi papui ja ei paljo keitä niit ni niist saa sellassen kivan myrkytysfiiliksen. Et niinq huimaa ja pärisee aivois ja sit oksentaa. Ihan kivaa.
Näin kesäl luonnost löytyy kaikkee ihqu kamaa!
tuli tost buranaa piipusta vaan mieleen ko näin kerran oikeesti ko yks koulu tuttu poltteli piipust buranaa…
katsoin siin vieres et mitä vittuu toi oikee tekee…
se niinko oikeesti yritti saada siitä oloja…
tai se aivan ekana oli löytäny jonku napin ja se kysy mult et mikäkähän tämä oikeen on sanoin et viisisatanen burana…
ja sit se halusi varmaan saada jotain oloi…
kyllä mä olen nähnyt viisisatasta buranaa…
se on sellane valko-musta-oranssi paketti/purkki, ja muistaakseni miranaxin mallisia valkosia pillereitä
en tiiä miks niitäkin on mutta saa respalle…
Rektaalidiapamia piipussa kun kake anto. toimi ihan vitusti. ikääkin on kyllä jo liikaa.
Hei jos toi 12 v juttu on tosi niin mua kyl ennemmin itkettää vaikka ensin nauroinkin. Hyvää yötä, keksikää lisää vitsejä, toivottavasti tää oli sellanen.