Tippaakaan en ole juonut eikä tee mieli. Muistan kyllä oluen ihanan maun, lonkeron kirpeän raikkauden, mutta muistan myös unettomat yöt, harmitukset, katumus, ahmimiset karkkii leipää sipsii., sydämen hakkaamisen pulssi pilvissä, rytmihäiriöt. En ole laihtunut yhtään, olen syönyt enemmän ja hiilareita. Nyt on mennyt jo niin pitkään että olen lopettaja. Ei yhtään tee mieli katkaista nollaa edes suullisella, ei. Koska se on sitten yksi annos. En tarvii alkoo enää mihinkään. On tää kyllä hienoa, en muistanut täysin kuinka hienoa. Olenhan ollut ennenkin raitis. Ja aina jos on ottanut jos nyt vähän, se vaan lisääntyy. Mä olin jo ajatellut kuten siinä kirjassa, se ei ollu uutta. Katso ympärillesi, katso tvtä, joka puolella otatko viiniä, tullaan töistä kävellään keittiöön ja otetaan paukku, meiät on aivopesty.
Mä olen niin vahva ja on ihanaa sanoa tilaisuuden tullen ei kiitos. Se tulee multa helposti ja automaattisesti. Se hämmästys ai etkö sä juo.
Olen ollut ennenkin erittäin yksin ja nyt oon vielä yksinäisempi. Ei mulla juovia kavereitakaan ollut mutta en käy enää edes kahviloissa enkä mun pubissa kahvilla. Oon ihan hirveesti vaan kotona.
Mutta en kaipaa alkoholia!! Kohta on Joulu ja oon yksin pyhät, 26pv näen yhden lapseni mutta nyt-25päivään ihan yksin. Olin aika ahdistunut jo, ei siksi etten juo, vaan yksinäisyyden raastavuus. Joulu on pahin. Koitan vaan sanoa itselleni, että aattokin voi olla ihan jees vaikka oon yksin. Teen omia juttuja. Käyn kuntosalilla, saunon. Meinaan vetää herkkuja. Neulon, siis teen käsitöitä paljon, ilman niitä olisin varmaan todella turhautunut.
Nyt viime aikoja vaan sotkee, että kävin röntgenissä ja labroissa ja ajatukset pyörii kieltämättä siinä, että onko mulla syöpä. Ihan hyvä oon lapsen kanssa useemman päivän ja jos nyt toi korona ei yhtäkkii kaikkea sulje mennään, Korkesaareen! Ja jos multa löytyy syöpä tai muuta niin oon ainakin nähnyt kuopustani useemman päivän. Uudenvuoden oon sitten taas, yksin. Ja vihaan raketteja. Sitä rahaa mikä niissä menee, sillä voitas tehdä paljon muuta.
En pelkää kuolemaa, mulle se on vain loppu. Yhtä tyhjä kuin ennen ei mitään. Kun emme ole syntyneet, meitä ei ollut, kun kuolemme, meitä ei ole. Uskon evoluutioon, kun joku elämä lakkaa, se vain, lakkaa.
Nyt syön medikinettiä ja van 20mg, enemmänkin varmaan olisi hyvä mutta tällä pärjään.