Olenko ainoa joka tissuttelee keskellä viikkoa? Pakko on maistella muutama lasillinen viiniä ja pari olutta… ei tuu muuten mitään… hermot kireällä ollut jo monta päivää ja alakuloinen olo… huokaus.
Siis joo, olen yks esimerkki tosta muutaman tuopin ottamisesta keskellä viikkoa, esim. frendin kanssa laulutreenien jälkeen baarissa, tai saunan jälkeen 1-3 olutta seurassa, mikä on ihan mukavaa ja rentouttavaa ja sosiaalista mikä teke siitä mun mielestä hyväksyttävämpää. Joskus oon tehnyt niinkin typerästi että oon vetänyt yksin kännit keskellä viikkoa himassa tissutellen ehkä useampanakin iltana viikossa kun ei ole ollut koulua tai duunia, ja on hieman turhautunut tilanteeseen ja mikään ei tunnu kiinnostavan. Nyt mulle tulee hieman huono omatunto myös siitä jos otan yksin edes pikkukännien verran alkoholia. Jotenkin mun moraali on alkanut alkoholin suhteen muuttua aika lailla, se on jotenkin demonisempi aine kuin ennen… johtunee siitä että olen huomannut sen aiheuttavan masennusta ja ahdistusta pidemmässä käytössä. Talven aikana meni paljon ylimääräisiä pameja juuri siitä syystä. Mulla on lekurin kanssa pamien vähennysohjelma nollille asti käytössä, minkä vuoksi alkoholin käytön on vähennyttävä mikäli haluan päästä bentsottoman elämän makuun.
Nyt on hienot terassikelit ja tekisihän sitä mieli mennä vetämään päiväkännit, mutta haluaisin luopua tuosta pahasta tavasta sillä tiedän että se palkitsee. Humalajuomisen hyväksyttävyys ja jopa ihannointi on mun mielestä kurja juttu, olen sitä totettanut elämässäni itsekin. Viinalla saa myös yhteiskuntakelpoisuuskäyränsä laskemaan hyvin nopeasti, varsinkin keski-iän tultua, nopeammin kuin vaikka huikalla tai jopa subulla tai pirillä.
En ole tänä vuonna ollut kovassa humalassa kuin kerran ja seuraavan kerran olen varmaankin kesä-heinäkuun tienoilla, jotenkin tuntuu että Pohjanmaan-reissuun kuuluu pullo tiukkaa
kyllä joka ilta tulee parit otettua, paitsi tiistaina meni 16bissee ja viinaa
Joka päivä ja homma paheni kun ottivat multa perus särkylääkityksen kokonaan pois kun ei se auta ja kipeä vaan kinuaa Tramalia vahvempaa, nyt tuli takaisin mutta kohta etelän lämpöön ja akan kanssa lääkärille että saadaan kummallekkin respat ja max määrät niin on puolivuotta turvattu ja halvalla. Katsoo vaan apteekin missä on lääkärin mainos niin huikkaavat takahuonees jonku vanhahkon ukon joka kysyy mitä ja sutasee sitten laput ja asia on selvä.
Ei kyennyt tänään kun tulin 2.5t tuntia kestäneestä magneettikuvauksesta kotiin ajaa alkon ohi, pikku kossu ja valkkaripönttö ja muutam pintti karhun tosivahvaa ja kaupan puoleltä täysi keissi kukkokaljaa, niin ja emännälle punkkua. Eiks ole kova luonne ja ei edes hävetä kun tuntuu että olen amsainnu tämän nyt ku makasin siinä kovaäänisessä putkessa ja kekuri tuli tarkistamaan kuvat kun rupers lopulta kramppaamaam ja kädessä oli kanyyli jossa tippa jotta saatiin pään kuvaukseen väriaineet niin jotain pisti joka laukas krampit ja pani hikoilemaan. En tiedä kun en kysyny mitä laittoi kun olin omalla autolla matkassa, olo viittais pamiin.
Taas tätä helvetin yksinäistä tissuttelua koneen ääressä…
Mitäpäs tässä muuta, lääkkeet lupaa alkoholin kanssa hengityssalpausta mutta tuhaa kun sitä hemgityslamaa joka auttaisi kipuihin ei tlule vaan helvetinmiunen krapula. Tuskin tuo kuolema ny niin paha olis, kait säryt loppuis ja sais ollapilven reunalla kuolihuutokauppaan asti.
Tere!
Mäkin tissuttelen tänään! Olen juonut seuraavan setin:
0,5 l Koskenkorvaa 38%
6 x 0,33 Lonkeroa
Nuo juotuani ajoin autolla lähikauppaan ja ostin lisää alkoa. Auton hallinnassa ei ollut ollenkaan ongelmia :
12 x 0,33 l Lonkeroa 4,7%
Noiden lisäksi olen vetänyt tänään 8 mg Subutexiä IV.
Tämä arpa ei voittanut. KIITOS OSALLISTUMISESTA.
tidii… nyt alkoi elämä hymyilemään! Toinen päivä alkon merkeissä, hirvee masennus ollu… vaikka suruun ei pitäis juoda, niin kyllä tämä silti oloa helpottaa… tai toisin sanoen siirrän tätä paskaa fiilistä tuonnemmaksi…muita “tissuttelevia”?
Melko pitkälti joka päivä sen 1-4 iltasin koneella ollessa tai telkkaria katellessa.
Hyi hyi, Arpa, eihän nyt rattiin saa mennä jos on alkoholia ottanu. Ai ai ai. Itellä on se olonpaikkailusetti, 4 olutta päivässä.
Alkoi heti aamusta taas vituttamaan ja masentamaan. Ei ole edes tupakkaa. Jääkaapissa 5 olutta ja siiderin pohjat… pakko kai ne vetästä kun vituttaa aina vaan… Hermot menee ku ei pysty olemaan ilman. Aina takertuu johonkin paskaan kun on paha olla…
Tissuttelu on kivaa, se on sosiaalista, hyväksyttävää ja täysin normaalia. Tässä maassa se on jopa ihastuttavan ihailtavaa!
Olen ollut nyt 3 viikkoa tissuttelematta, viimeinen viikko on ollut parasta aikaa arvioiden kolmeen vuoteen. Olen 21- vuotias yliopisto-opiskelija helsingistä ja käytin pitkään alkoholia lähes päivittäin. Aloitin bönttöämisen ollessani 12, ja sen jaloin vaihe, “tissuttelu” muuttui jatkuvaksi humalaksi töiden vähentyessä ja avovaimoni ymmärrettävistä syistä johtuneesta paosta.
Vuosi sitten join vielä KA 4 annosta arkisin ja viikonloppuna (viikonlopun pituus vaihteli kolmesta viiteen päivää, maun mukaisesti) vintin pimeäksi. Kun näin kavereita - join - kun menin julkisille paikoille - join - ja luennolle tarpoessani join aamupalaksi rakasta rehellistä karjalan mallasta. Haisin viinalta, kuin sedun viemäri, mutta näytin sentään hyvältä. Keksin aikoja sitten, että runsas solariumissa käyminen nuorella iällä yhdistettynä aurinkolaseihin, saa pienen viinaaallon jäljet hiipumaan.
Lopuksi join jokainen päivä, nyt syön antabussia - jokainen päivä. Alkoholisoiduin nopeasti. Muuten käytin stimulantteja, piriä, opiaatteja, bentsoja ja lakkaa, ne eivät olleet ongelma. Nekin saivat jäädä. Vittu
Tissuttelulla kaadetaan bensaa liekkeihin, sen on siis välttämättäkin oltava mahdottoman lämmintä <3
Tissuttelu pysyny kolmessa pintissä näin niikolla paitsi tänään ku saryr huutaa helpotusta ja pyhänä annoksiin puolet lisää ka pieni kossu lisättynä pöntöllä valkkaria. Nyt on yli puoli pönttöä valkkaria säästunyt jostain syystä, kummipoika piti niin lujilla venehommissa pyhänä ja tänään nun olisi pitänyt vetää myrkkymaali primerin päälle mutta en meinaa päästä omin avuin ylös vessanpöntöltä, ehkä huomenna parin kaljan voimin. Tämä on vittumaista ku mitääm ei saa tehdyksi josei vähän ota. Koen olevani yhteiskunnalle vain turha kuorma vaikka maksan kaikki itse, syht hyvä työeläke ja asunnot, autot, veneet on maksettu ja vaimolla hyvähkö palkka. Kummipoika ei saanutkaan kesäduunia niin sitä olen vähän palkkaillut hommiin joista en itse selviäisi millään. Olen ajatellut että heitän tissuttelun mäkeen kun 6kpl Liidlin siideriä on riittämyt, viittis vaan hakea kun me on miin tuperissä keisseissä mutta mulle maistuu ihan kaljalle. Vois koittaa viikonlopunki ajaa parilla oluella ja sit pilsua päälle. Koitan saada tuon vasemman valan nyt mukaan kahdell pamilla ja kolmella 300mg Gapapentinillä la josei otan 15m mg opamoksia joaka pudottaa mut tunnilsi, sitten Sirdaludeja jos vieläkään jalka oikea, se on oikeassa krampissa. No vähän olutta vielä.