muistaako juopot yleensä iltansa?tai miettivätkö edes?

istuin lauantaina iltaa paikallisessa räkälässä,jossa istui vanhoja tuttujani vuosien takaa…jossain vaiheessa tuli hiukka sanomista ja sitten menee filmi poikki.kotoota heräsin ja silmät turvoksissa,nyt pelottaakin että mitä siellä on puhuttu ja miksi olen itkenyt,jos olenkin avautunut huolella niin muistaako ne välttämättä edes tai miettivätkö sen kummemmin…

moi! kaippa tua riippuu promillemäärästä/asian tärkeydestä :unamused: itellä yleensä menee muisti siinä vaiheessa kun "asia"ei enää kiinnosta, elikkä en enää paneudu niin sanottuun asiaan. no voi vihnu oli taas sekavasti selitetty :angry: toivottavasti kuitenkin sait mun ajatuksesta kiinni :smiley:

tämä porukka kuuluu ainakin viikonloppuisin räkälän kantiksiin,ja taitaa muutenkin maistua…pientä toraa tullut minulle läheisestä ihmisestä,josta heillä oli ongelma…en tiedä mahtoiko tora jatkua vai päättyikö se siihen…en tosin usko,voisin ainakiin kuvitella että känniset kun rupee vääntään ni siitä sitten väännetään,eikä aihe vaihdu noin vain…kauhistuttaa vaan mitä itse olen puhunut/tehnyt,muisti täysin mennyt :frowning:

pakko lopettaa juominen,kontrolli itselläni pettää lähes joka kerta,hävettää,teen kaikkea mitä en todellakaan voisi edes kuvitella tekeväni selvinpäin ja asiat mitä pyörittelen päässäni tulee pihalle kun humallun ja ne jutut on välillä ihan pimeitä…

niinpä ! joo kyllä itteäkin välillä pelottaa että ei tulisi tehtyä mitään “todella typerää” kännis. ite oon tälläinen koti-juoppo ,eli en lähde baareihin. mutta ongelmaahan se ei muuta miksikään :cry: toivon todella että pystyisit lopettaa juomisesi :neutral_face: ja minä omani. :exclamation: