MPA - Methiopropamine

Jotain kokemuksia kyseisestä tutkarista?

Millasiakohan annoksia tota kannattaa ottaa nasaalisti? 10-100mg ja buustailla 10-30mg sillon tällön? Olutta vedän samalla muutamia, eihän vaan oo huono asia? Tuntuu piristävän, ja aion nyt tuon avulla valvoskella ja vedellä sitä lisää. En muista paljonko oon ottanu. Kyseessähän siis ilmeisesti vähän saman tyyppinen aine molekyylitasolla kun Methamfetamiini, tosin en tiedä miten paljon eroaa sitten toiminnaltaan. Ei ole suuria odotuksia, kunhan kokeilen.

Onkohan tämä MPA turvallista LSDn kanssa? Olen valvonut, enkä haluaisi nukahtaa kesken matkan, joten olisi tarvis ottaa sitä pitämään hereillä edelleen. Semmonen matka tosin ilmeisesti tulossa, etten taida kesken kaiken kauheasti mitään nuuskailla, mutta mietin uskallanko ottaa molempia yhtäaikaa?

Tästä ei taida oikein olla kellään varmaa tietoa kun on niin uudesta aineesta kysymys. Pulssia tämä nostaa ja sydän hakkailee välillä vähän epätahtiin kun olen enemmän tässä 16 tunnin aikana ottanut. Ei kannata kauheasti tämän kanssa kuulemma rehkiä ja liikkua; joku oli juostessa saanut kovan rintakivun. Liekkö miten myrkkyä tämä sitten…

Eli 150µg erittäin puhdasta huippulaatuista happoa olisi tarkoitus nauttia jonkun 10-100mg MPAn kanssa ja arveluttaa että ampuuko se yhdistelmä sydämen rinnasta ulos jos huonosti käy? :open_mouth:

Tutkimuskemikaaleja sanotaan tutkimuskemikaaleiksi ihan siitäkin syystä, ettei niistä tiedetä tarpeeksi. Ja kuuntele nyt itseäsi. 10-100 mg ei ole mikään turhan tarkka annostelu, nihkeitä oireita on nyt jo, et tiedä aineesta juuri mitään ja nyt meinaat kuitenkin vetää sitä vähän lisää ja vielä hapon kanssa. Onnea. Tule vaikka itse sitten kertomaan tänne miten meni, koska näin näistä aineista opitaan, eli kokeilemalla.
(anteeksi jeesustelu)

LSD rasittaa verenkiertoelimistöä myös. Itse, en ottaisi happoa väsyneenä, en yli 8-10 tuntia valvoneena. Tuo stimu on suhteellisen tuntematon. Kyllä se menisi 7 numeroisiin lukuihin se summa (eikä alkaisi alle vitosella), että tuossa tilassa noita kombottelisin.

Tämä elämä mitä me elämme on meidän ainoa tilaisuus. Riskit kannattaa karsia pois, onnettomuuksien mahdollisuudet, joihin ei itse voi vaikuttaa ovat ihan tarpeeksi häiritsemässä elämänkaarta.

Nuku ja lepää. Ota happo happona ja stimu stimuna. Olen nähnyt järkyttäviä trippejä kun on yhdistetty happoa stimuihin. Onneksi ei ole itse tarvinnut kokea niitä.

Toisaalta 150 mikrogrammaa happoa on omalla mittapuullani liian pieni annos, että viitsisin edes ottaa. 250, siitä se alkaa, ainakin mulla, mutta toki eri henkilöihin aineet vaikuttavat voimakkaammin. Itse olin trippiporukasssa aina se selvin joka lopuksi tilasi pizzat, kaiketi mulla on jotain luonnollista toleranssia. Sama pätee maksan tehokkuuteenkin, pilkkoo ennätysajassa rojut pois, mikä ei ole kivaa jos on säännöllinen opioidilääkitys.

Summa summarum: Ota happo leppoisana päivänä levänneenä ja stimuta sitten muulloin. (minimoit näin riskin päätyä antimeksi luonnolle)

No, nyt on tutkittu tuota ihmeellistä MPAta. Ennen kahtatoista tänään päivällä otin viimeks, ja jonkinlaiset laskut tuli iltapäivällä, muttei ollu ollenkaan pahat. Vähän pientä kramppailua kädessä, ja yks kaks jalat oli tosi raskaat jonkun aikaa. Muuta en oikeestaan muista, joten aika pientä. Mutta tuohan oli varmasti jotain vaan heti käytön lopettamisen jälkeistä, tai jopa vielä käytöstä johtuvaa. Käytin arvioni mukaan 18 tunnin aikana nasaalisti jonkun 750mg. Ihan pienen määrän kokeilin polttaa.

Piristää todella voimakkaasti. 36 tuntia takana ja edellisestä käyttökerrasta pitkä aika, mutta edelleen on virtaa. Aika surkea ainehan tuo siinä mielessä on kun sydän lyö raskaasti. Liekkö jonkin verran kardiotoksinen, mahdollista, mahdollista. Valvottaa kyllä, mutta ei tämän vaikutuksen alasena hirveesti jaksa rehkiä ja jossain vaiheessa peilistä katsoo väsynyt kummitus. Jotain pientä puuhastelua jaksaa kyllä hyvin tunnista toiseen. Todella puheliaan olon se myös teki.

Kyllähän tämä toimii, mutta haitat vielä tuntemattomia, joten eikai tätä kannattaisi ainakaan paljoa kokeilla jos nyt jostain syystä aikoo kokeilla. Vedin mielestäni paljon, en sitten tiedä tuosta määrästä. En ole käyttänyt stimuja, joten en ajatellut vaikutuksen jatkuvan niin pitkään ilman vetämistä ja siksi varmaan imuttelin joka käänteessä nessuun.

Nyt otin sitten kuitenkin väsymyksestä ja MPAsta huolimatta happoa, mutta tosiaan taitaa 9 tuntia olla edellisestä MPA vedosta, joten ainakaan samaan aikaan en todellakaan kisko. Molemmat aineet on mulle ihan uus tuttavuus. Vetäydyn tästä savukkeelle ja mhdollisesti ihmettelemään happamia olotiloja? :slight_smile: Mutta pitää jatkossa koittaa ottaa happo levänneempänä, kiitos ohjeistuksesta Junkie, vaikken sitä tällä kertaa halunnutkaan noudattaa. Jatkossa mahdollisuuksien mukaan teen niin ja se on varmasti paras niin.

Ja Junkie, tuosta hapon annostuksesta. Itsellä ei ole tosiaan kokemusta. Tämä happo on todella laadukasta ja tehokasta, ei mitään tehotonta epäpuhdasta roskaa. En väitä, että sinulla olisi ollut. Itse pidin 150µg tätä kyseistä tavaraa isona annoksena ensikertalaiselle, mutta nythän sen näen :slight_smile:

Avoimin mielin ja ihan rauhallisesti ottaen jää ihmettelemään ja kuulostelemaan,

Luonnon Antimet

Edit: Nyt tässä myöhemmin tajuan, että ei se 150 paljon ollutkaan, mutta että tälle illalle ei paljoa olisi kannattanut ollakaan. Ei suinkaan. Hyvä ja parempi näin. Olin väärässä käsityksessä annostuksen suhteen, vaikka tämä hyvältä tuntuukin. Taitavat jäädä suurimmat visuaalit kauas, mutta hyvä. Ihan sama. Kiitos Junkie sinulle.

Näinpä.