Mitkä ei näy seuloissa / näkyy vaan vähän aikaa?

Joo, pitäis ilman tota subua nyt olla et duunipaikka pysyy mut jotain jeesiä tarvis oloihin, onks vaikka mitään bentsoja mitkä ei näy tai poistuu nopeesti…? Mikä kama yleensäkin näkyy vaan vähän aikaa…? Mitään hidasta mikä poistuis nopeesti / muutamassa pv?

sun kysymykseen ei ole vastausta.

no ei vaines, en tiä noista bentsojen poistumisesta mutta rivatril ja diapam
näkyy ainaki pitkään. ne voi pois sulkea. lyrica, joka taas ei ole bentso ei näy useammassa testissä. se poistaa
jollain tapaa ahdistusta ja väreilyjä, mutta kaikki ei pidä sen vaikutuksesta sen lukuisien haittavaikutksien vuoksi.

Tramalit eivät ainakaan ennen näkyneet pikaseuloissa ollenkaan. Dormicumit näkyvät päivän tai kaksi. Muuta ei nyt tule tähän tuhottuun mieleeni.

Terve!

Tähän on helpompi vastata mitkä näkyy seuloissa. Näitä aineita seuloista voidaan tutkia Suomessa:

amfetamiini, barbituraatit, buprenorfiini, bentsodiatsepiinit, kokaiini, kotiniini, fentanyyli, ketamiini, essot, metamfetamiini, metadon, opiaatit, oksikodoni, fensyklidiini, dekstropropoksifeeni, trisykliset, THC, tramadoli.

VH

GBL eli lakka ei mulla ainakaan näkynyt, vaikka kaksi kertaa testattu ja olin ihan tööt…

Amfetamiini(vesiliukoinen) poistuu suht nopeaan jos ei vedä paljoa, mutta sen varaan ei kannata laskea, eikä muutenkaan hyvä sun tarkoitukseen. Subu poistuu päivässä parissa, jos ottaa millin pari(vesiliukoinen). Tramalit ei näy huumeseuloissa, ellei sitä erikseen sieltä etsitä, mutta normi seuloissa ei näy ja tramalit poistuu suht nopeaan elimistöstä. Metadoni ei näy huumeseuloissa, ellei erikseen sieltä etsitä. Bentsot näkyy kauan koska ne on rasvaliukoisia. Sitten on näitä design-huumeita, mutta niistä en sano mitään…

Kyllä metadoni näkyy lähes kaikissa 10 aineen seuloissa! Minä kirjoitin aikaisemmin kaikki aineet, jotka ainakin näkyy.

kotitesti.fi/10_aineen_huume … 10d1d4523c

VH

en ala kiisteleen,kun olet varmaan oikeassa. meilla kuopiossa otetuissa seuloissa ei metsku nakynyt ennenkuin se pyydettiin tarkistuksena.nimittain ex muija joutui viikottain kaymaan seulassa ja silla ei metsku koskaan ollut positiivinen. nykyisessa asuinpaikassa ne ei meilta pyyda metsku tulosta ollenkaan, mutta se on vaan meilta kh potilailta. sorry jenkki napit niin ei tule skandeja…

Klonatsepaamilla (Rivatril) on kyllä pitkä puoliintumisaika, mutta se ei pienillä annoksilla (noin alle 3-4mg/päivä) ilmeisestikään näy kusitesteissä. Alpratsolaamilla taas on lyhyt puoliintumisaika, ja vaikka testeissä testataan myös sen metaboliittia, ei sen pitäisi näkyä montaa päivää.

lakka ei ainakaan testeissä näy ja hyvä niin :slight_smile: onneks mun ei kyllä tommosista tarvii välittääkkään että näkyykö joku ku ei tarvii missään testeissä käydä… mut lakka on siinäkin asiassa hyvä ku ei testeissä näy :slight_smile: i love lakka <3 ja lsd ja muut koekemikaalit on kans semmosia mitkä ei testeissä näy :slight_smile:

Itseasissa on seuloja, joissa tarkistetaan Urea, sekä näytteen antajan suokupuoli Urea siksi, että onko loppuunlaimennettua ja sukupuoli ymmärrettävistä syistä. (niille jotka eivät ymmärrä, niin ainakin paljastuu, onko pissa ilman parempaa tietoa lainattu kersan kusipotasta, tai jostain muualta.)

Mitenköhän on, näkyyköhän koiran kusessa hamppu, jos koira eo ole liian aktiivinen savuttelija

Kyllähän se metadon näkyy jopa pikatestissä, ja myös laajennetussa huumeseulassa. Että ei sitä tarvitse pyytää erikseen, jotta se näkyy. Itse ollut pitkään korvaushoidossa, ja metadon on siellä kyllä, ja levopidon hoidossa olen. Eli, kyllä se näkyy seuloissa, ei tarvii erikseen pyytää!

Hyviä lääkkeitä subu viekkarihin ovat: Lyrica ja Sirdalud. Lyrica näkyy vähän aikaa kun on lyhyt puoliintumisaika (noin 6 tuntia) ja Sirdaludia nyt ei testata kait ollenkaan.

Fentanyylin puoliuntumisaika on vartti, joten se ei näy testeissa enää seuraavana aamuna, elleivät todella vie rarkempaan testiin. Perustestissa ei näkynyt edes öinen fentanyyli.