okei, kiitoksia jo vastatuista kysymyksistä.
Minä olen itse myös katsellut jos jonkinmoista juoppoa ja narkkia ja mitä lie, mutta aina olen lopulta osannut päästää menemään, kun tiedän, etten halua miehekseni juoppoa.
Tämä mies josta puhun, on 30- vuotias, kolmen lapsen isä. Hän ei seurustele, ei halua seurustella. Aikaisemmin sanoi minulle, että lopettaisi juomisen, jos vain löytäisi jonkun jonka kanssa voisi seurustella. Minä sanoin silloin hänelle, että minusta ei ole siihen, että jaksaisin katsella hänen tolkutonta ryyppäämistä ja kaman kiskontaa. Minä sanoin hänelle, että hän juo jos hän juo, mutta ei tarvitse kuvitellakaan, että minä lähtisin mukaan siihen touhuun.
Sanoin, että tässä minä nyt olen, ota tai jätä.
En pitänyt häneen sen kummemmin yhteyttä, no eipä hänkään minuun. Tämä tapahtui joskus, kun sitä nuorinta lasta ei vielä ollut. Ei hän halunnut seurustella lastensa äidin kanssa, mutta ilmeisesti ei ollut muuta vaihtoehtoa, joten hän otti takaisin lastensa äidin elämäänsä pysyvästi, he tekivät sen kolmannen lapsen.
He tekivät lapsen, asuvat yhdessä, mutta eivät seurustele…
Tapasin taas tämän miehen, vuosien jälkeen, yhtälailla hän vie minun jalat alta kuin ennenkin, mutta en voi langeta, koska hän ei aijo koskaan edes parantua sairaudestaan, eikä mielestään ole edes sairas.
Hän sanoi, että asuu lastensa äidin kanssa… mutta aikoo muuttaa joskus omaan kotiin, no, ei luottotietoja, ei yhtään mitään, joten epäilen tuota muuttamista.
Mutta mä vain mietin sitä, että voiko se toinen osapuoli olla niin sokea, että ei näe oikeesti sitä, mitä se mies tekee. se mies pettää, väittää ainakin ettei seurustele ja niin edelleen.
Miksi kukaan nainen haluaa tehdä itselleen sellaista, että pilaa oman elämänsä. Nainen elättää, nainen hoitaa lapset ja kodin, nainen ei käy etsimässä toisia miehiä… Mun päähän ei vain mahdu se ajatus siitä, miksi se nainen kiduttaa itsensäkin hengiltä, koska ei siitä voi tuntua kovin hyvälle, jos mies käy siellä vain nukkumassa. Ei kutsu paikkaa edes omaksi kodikseen.
Vai valehteleeko kaiken tuon vaimokkeelleen, ei kerro totuutta siitä mitä huutelee kylillä. Kaikki on mahdollista. Surullista.