miten voi nukkua jos ottaa piriä??? :O

voiko mitenkään? :open_mouth: voinko nukkua ollenkaan, viimeyökin meni miten meni, mutta jos otan melatoniinit ja ataraxit ja diapamit niin luulis unen tulevan vaik ois piriä ottanut muutama tunti sitten? siis noin 5-6h ennen kuin aikookaan nukkua…mietin et miten sitä saisi nukuttua kun ei ole halua lopettaa kysyisen käyttöä(huom.satunnaiskäyttöä)kovat on laskut…

mutta josko saan nukuttua ensiyönä jos “pirisen” tänään? en ota sen kanssa alkoholia tms.mitään muuta! juon vain paljon vettä ja korkeintaan teetä.

onko mahdollista nukkua jos ottaa noita mainitsemania lääkkeitä? kas kun mullei oo toistaseks nukkumiseen muuta.toki on pilvee joka pistää nuokuttaa mutten pidä siitä aineesta…jotain jämää…se on joskus toi piri ja thats it.mut saan maksaa kaameet laskut ja menetän yöunet johon “ei ole varaa” :open_mouth: tarttee sitä unta.siksi pohdin otanko nyt vähän piristettä…koska oon nyt ihan loppu kun valvoin viimeyön…ja mun pitäs vielä täs jaksaa hoitaa muutamia asioita enkä tasan jaksa ellen piristy, tosin ku en tiiä piristääkö se enää ku oon ottanut jo tänään enkä huomannut kummempaa vaikutusta… :open_mouth: voishan tota ihan pikkusen ripotella teehen…jos ei tunnu miltää sit ei :smiley: jos joku keksii keinoja miten nukkua semmosen jälkeen, pliis.antaa tulla järkineuvoja :slight_smile:

Silläviisiin nuo piristeet toimivat, että ne piristävät. Kestä ja nuku sitten kun uni tulee. Voithan toki kokeilla, auttaisivatko mainitsemasi lääkkehet unipuuhaan, riippuuhan tuo siitäkin että millaisia määriä olet nauttinut ja kuinka poreissasi vielä illalla pyörit. Unettomaan yöhön se kyllä saattaa mennä se. Neurolepteillähän moni itsestä piriputken jäljiltä tipauttaa petiin, mutta aika ikävää touhuahan se sekin on, ettei nyt ehkä ensimmäisenä kannata siihen intoutua kun ilmeisesti olet aika noviisi vielä päihdepuuhailussasi.

Luitko sä ollenkaan mitä kirjotin sulle tonne toiseen ketjuusi, joka melkeenpä koski samaa asiaa. Jos sulla on Diapam reseptillä, tietänet, että se on rauhoittava. Todennäköisesti saat sen turvin unta.

kyllä mä ihan hyvin nukun joskus jopa paremmin ku ilman :laughing: se miten sä nukut nii varmaan tarviit jotain rauhottavaa. joskus kun ei oo heti saanu unenpäästä kii nii pari bissee, benzo ja savut suosittelen indicaa joku puhtaampi sativa ei oo välttämättä hyvä jos on meinaa psyyke prakaa.

ite oon aina miettiny miten jengi voi valvoo päivä tolkulla :open_mouth: itellä yks valvottu yö jo tekee tiukkaa ja yleensä tipahtaa seuraavana iltana hyvissä ajoin.

Miksi heleeskutissa ‘pitää nukkua’ jos vetää pirtelöä…!!?
Ookkonää menny ihaa se8?
:smiling_imp:

1 tykkäys

Joo, ei sitä nyt hyviä yöunia voikaan nukkua jos ottaa piriä, ainakaan minä edes lääkkeillä. Riippuuhan se helvetisti vuorokauden sisällä menneestä määrästäkin. Rauhottavilla tmv. voi koittaa saada unta, mutta kyllä jos haluaa ne univelat kunnolla nukkua pois niin tarttis olla ilman piriä pari päivää.

Psykoosiin pääsee kyllä jatkuvalla käytöllä jos ei pidä taukoja ja nuku.

Sama tuli mieleen itsellänikin. Siis miksi vetää piriä jos tahtoo nukkua???

No moni kai haluais yöksi jonkunmoiset yöunet, jos aamusta vetää piriä tai viimeiset joku 5-6 h ennen nukkumaan menoa. En mä ainakaan “vanhempana” halunnut mitään hc-käyttöä, et valvotaan 2 viikkoa pirin voimalla ja sit ollaan aivan paskana. Siinä menee vitun huonoon kuntoon nopeasti.

Piriäkin on aika monia tapoja käyttää. Ei kaikki sitä halua vetää niin et valvotaan sit joku viikko ja vedetään koko ajan lisää, eikä se töissä käyvillä ole edes mahdollista. Vähän maltillisemmalla käytöllä, pienemmillä määrillä sitä voi käyttää piristävänä substanssina 2-3 kertaa viikossa päiväsaikaan, mutta jonkun verran yrittää nukkua niinäkin öinäkin. Juuri noiden rauhottavien, unilääkkeiden ym. avulla.

No varmaan ihan yhtä mukavasti uinahtaa kuin ison pannun kahvia juotuaan! :laughing:

Huomasinpa juuri että oma päivittäinen pannu on jäänyt väliin.

Ei ihme että nyt vähän uuvuttaa ja puuduttaa! :wink:

no siis yksi järkivastaus tossa olikin, eli mä en tahdo bailata minkään aineen kanssa ja valvoa vaan tahdon välillä piristää päivääni pirillä. siksi tahdon nukkuu yöt, huomasin ettei diapamit auta kai tolen takia, ja joku mainitti täällä et oon aloittelija, noup…mä vaan olin vuoden ottamatta mitään aineita mutta jotenkin niihin tuli kaipuu ku toi viina alkoi villitsee ja tää on mulle parempi…mutta en oikeesti tahdo valvoa…ehkä kannattaa ottaa se 6 h ennen nukkumaan menoa? kai se kuitenkin vaikuttaa about 4-5 tuntia vaikka juomalla sen nautin? muistaakseni.ennen nokittelemalla mutta en enää sillai…

Joo mulla riippui ihan törkeästi määrästä, jos päivänaikana piriä on mennyt paljon (suhteellinen käsite), niin ei kyllä meinaa uni tulla millään. Itse pidin sellasena “kellona” itelleni, etten mielellään ottanut enää klo 15.00 jälkeen piriä, enkä ainakaan enää klo 17.00 jälkeen.

Se on tietty et millasia annoksiakin ottaa, mut ite kun otin 3-4 lainia (tääkin on niin laaja käsite, koska mun tekemä laini on ihan himmee siihen verrattuna miten pieniä olen nähnyt muiden ottavan. Ja riippuuhan se aineen vahvuudestakin, josta ei koskaan tiedä ennen kokeilemista) vuorokauden aikana, niin xanorilla ja tsolpideemilla sain n. 4-6 h yöunet. Ei niitä kyllä hyviksi uniksi voi sanoa, siksi hyvä pitää niitä välipäiviä riittävästi aina välillä.

ptkaistaan vanhaa hevosta, josko joku vielä hirnahduksen saisi?

käytän amfetamiinia itse yleensä aamutuimaan olemaan motivoitunut ja muutenkin auttamaan raskaahkossa työssä. kiitos toleranssin nousun, aamuannos on ollut jo pitkään lähempänä grammaa - en ole siitä missään nimessä “vedoissa” vaan ihan normaalissa toimintakunnossa päiväsaikaan. iltaisin olisi kova motivaatio mennä nukkumaan, mutta nukkumattia ei tietystikään paljon kiinnostele. otan 50-100mg ketipinoria nukahtamiseen ja sen avulla saan nukuttua joitain tunteja. viikonloppuna sitten kuittaan univelat ja nukun samaisen lääkkeen avulla vähintään 12h unet jossain välissä.

en usko että spiidipäissään voi saada nukuttua palauttavaa hyvää unta vaikka olisi minkälainen taikuri. jollain lääkkeillä otettava ne tunnit haltuun mitkä otettavissa on. oma kokemus on, että ketipinor on mitä paras nappi tähän - yli 17 vuotta päivittäistä käyttöä samalla annostuksella ja toimii kuin junan vessa.

jee jee.

^Juu, ei tosiaan ole palauttavaa unta. Itse käytin liki vuosikymmenen poretta päivittäin, tai lähes päivittäin. 3-5h lääkekoomaa yössä. Varsinkaan viimeisinä vuosina olin kyllä totaalisen kiinni aineessa, enkä yksinkertaisesti olisi selvinnyt ilman rakentamastani varsin raskaasta arjesta.

Irti kitkuttelu olikin huomattavan ikävä prosessi, joka vaati useaksi kuukaudeksi työmäärän keventämistä. Kuten useimmat kaltaiseni, hankin minäkin ohessa myös bentsokoukun. Nykyään pitkälti nollatoleranssi, ei ole enää kiinnostusta tai edes uskallusta leikkiä asialla

Tuttava on taas sortunut spiidin IV käyttöön, huomenna kun hän tulee kylään niin annan hänelle 100 kpl Ketipinor boxin. Hän yleensä nukkuu Dormicumilla ja Tenoxilla kylläkin.

Paskas on sun piri kun gramsu menee kerralla… ja iso nenä😂