Välillä on jaksoja elämässäni, että en pelaa ollenkaan enkä hyväksy rahapelejä, mutta joskus sitten iskee se pelihimo, jolloin sinne kankkulan kaivoo menee sitten liikaa köyhän opiskelijan eli minun rahoja. Olen melkein aina ollut elämässäni melko yksinäinen ja jopa koulukiusattu, sitten elämässä joskus rassaa nämä pelit.
Kertokaa joku viisas miten saan tehtyä pysyvän päätöksen etten ikinä enään pelaisi. tänäänkin menin muka pelaamaan kun tuntui etten ollut saanut koulussa mitään aikaiseksi ja tuntui että olen ihan turha. Vaikkakin tunnen että koulussakin olen kaikkeni yrittänyt en tahdo enään jaksaa.
älä mieti, että miten voit olla pelamaatta lopun elämääsi, keskity siihen, ettet pelaa tänään. päätä joka aamu, että tänään en pelaa. jos alat murehtia pidemmälle pelaamattomuuttasi niin saat siitä vain turhaa stressiä.
tämän loistavan neuvon olen lukenut täältä valtista
harrastatko jotain? suosittelen ainakin aloittamaan jonkun harrastuksen mikä vie aikaa ja huomiota pois peleistä.
Tsemppiä!!
Se oliskin helppoa jos ei tarvisi pelata enään ikinä mitään. Mutta kun mun pitäisi päästä eroon vain negatiivisen odotusarvon peleistä, ja jatkaa rahantekoa +EV peleillä. Siinäpä vasta pulma!
Sinä sen sanoit. Suosittelen että alat käyttämään pelaamiseen ja pelaamisen suunnitteluun ja analysointiin menevän ajan johonkin hyödylliseen toimintaan esim. työntekoon tai opiskeluun. Voin luvata että se on elämänlaadun kannalta enemmän +EV valinta, kuin pelaamisen jatkaminen.
Etkös sie highroller oppinu mitään siitä ku menit ja hävisit 250tonttua vai enemmänkin blackjakkiin??jos on peliongelma ni se on sama mitä pelei pelaat ku tiedät häviävän kaikki takaisin!!itsekin 50tuhatta euroa mättäny takaisin voittorahoja!