En tajua miten vaikeata se voi olla, räpläämättä kasinopelejä tai pokeria. Rahat tietokoneella alle minuutissa pelitilille niin se kai se yksi miina mihin aina meen. Yksin on niin helppo retkahtaa kun kukaan ei nää. Päihteistä oon ollut erossa jo vuosia, mutta tää pelaaminen tuhoo mut. Ärsyttää ja ihan rehellisesti tää v*ttaa pahasti. Tonni kaupalla rahaa caymansaarille ja rahatkin menee vielä rikkaiden taskuun mikä pahentaa tätä vutusta. Toi K9-ohjelma ei toiminut kun kaataa tietokoneen koko ajan. Oisko jotain parempia olemassa? Itsestä se kyllä lähtee, että pelaako vai eikö. Pitäis löytää keinoja. Onko ideoita? Tietokoneesta en voi luopua, rahapelaamisesta voin. Nyt kolmas päivä pelaamatta. Toivon ja yritän jatkaa pelilakkoa pysyväksi. Tää palsta nyt on yksi tapa löytää ratkaisuja. Apuva-mies Pulttipois-ohjelmassa sai hedelmäpelistä hedelmän kun pelasi. Miks niistä pitää tulla rahaa eikä hedelmiä. Apuva!
Se on tehty liian helpoksi pelata, nää nettipelit on p****tä. Mulla itsellä on vahva riippuvuus näihin peleihin, itsellä ei ole auttanut mikään muu keino kuin se, että en yksinkertaisesti pidä tilillä rahaa, maksan laskut, nostan loput rahat käteiseksi, koska tiedän kuinka helposti se rahan tallettaminen käy. Kaikki kasinotilit olen myös sulkenut, mutta niitähän tulee uusia aina.
Ei musta kauheasti apua tainnut olla, itsekin tällä kertaa vasta pari kuukautta pelaamatta. Jokainen lisäpäivä vähentää Himoa pelata, mutta kokemuksesta tiedän kuinka helposti se retkahdus tulee jos “unohtaa” olevansa peliriippuvainen…
Voimia sulle taisteluun tätä sairautta vastaan.
Kiitos tsempeistä. Ei kai tässä auta kun vertaistuki ja sitoutuminen pelaamattomuuteen.
Mulla autto aluksi tänne kirjottaminen tosi paljon ja jos oisin vaan tullut tänne aina kun teki mieli mennä kasinolle, oisin myös välttänyt varmasti repsahdukset. Kannattaa täällä siis purkaa tuntoja mahdollisimman paljon, täällä me kaikki tiedetään kyllä tasan tarkkaan millasta paskaa se on.
Pelitilille tallentaminen on aivan liian helppoa ja se on tosiaan ihan pieni hetki kun saattaa olla monta tonnia pelattuna. Mulla autto myös että maksoin ensin laskut ja nostin käteisenä rahat jotta en päässyt pelaamaan. Moni suosittelee täällä pankkitunnusten antamista muualle, mutta mullakin Nordean tunnuslukusovellus eli en tarvi edes sitä tunnuslukukorttia nykyään lähes koskaan. Omasta mielestä se tosiaan on kiinni ja monta kertaa pitää varmasti se pelitön elämä alottaa aina alusta mutta uskon et pikkuhiljaa se ajatusmalli oikeesti muovautuu pelittömäksi jos vaan jaksaa taistella. Uudestaan vaan ylös siitä paskasta! Omaehtoinen luottokielto myös aika hyvä juttu.
…Niin ja mullakin maanantaina taas vasta neljäs pelitön viikko vissiin täynnä eli aika alussa ollaan, jälleen kerran. Kunhan jaksat taistella niitä himoja vastaan niin huomaat että elämä alkaa oikeesti kirkastua ja tilanne helpottaa koko ajan.
Etenkin alussa kannattaa käyttää kaikki mahdolliset keinot mitä vaan keksii, että olisi pelaamatta.
Ja toi Henmatun vinkki tänne kirjoittamisesta on hyvä. Se auttaa oikeasti, kun pääsee purkamaan tuntojaan ja ajatuksiaan tänne, kuten myös täällä muiden kirjoitusten lukeminen. Jossain vaiheessa ajattelin, että täällä käyminen vain muistuttaa mua pelaamisesta, enkä siksi halua käydä täällä, mutta tosiasia on se, että sitä muistutusta mä tarvin, joka ikinen päivä, että olen peliriippuvainen, eikä se siitä muuksi muutu.
Moikka !
Tänään rekisteröidyin käyttäjäksi. Samassa veneessä ollaan eilen illalla pelasin viimeisen kerran toivottavasti
. Perintöjä tuli vuoden aikana pelattua n 25k€ isojakin voittoja sain mutta kaikki tuli pelattua. Yhden ulkomaanmatkan tein voitolla + yhdet raybanit ostin muuten aika lailla meni nettikasinoille. Eilen vedin verkkopankkitunnukset vessasta alas. Vielä ei ole tarvinnut velaksi pelata enkä ikinä ota vippeja (vannomatta paras). On se kumma 40 vuotias mies ei osaa olla pelaamatta aika helvettiä ollut muuten univaikeuksia.
Läheisille en ole uskaltanut kertoa…
Olen pyrkinyt lopettamaan /vähentämään pelaamista mm tuhoamalla pankkitunnukset asentamalla K9 esto-ohjelman koneelle tosi kätevä kun saa unistalloitua helposti
Perusasiat kuitenkin kunnossa työ ja perhe ja ei velkoja mutta morkkis on syvä ![]()