Miten nämä sivut oikein toimii+

Olen nyt 4 päivää yrittänyt aina ennättäessäni lukea näitä sivuja ja päästä kärryille, kuinka vastataan ja mihin omat viestit? Ja ohjeitakin olen etsinyt. en voi sanoa muuta kuin että minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä?
Löysin eilenkin useita tosi osuvia juttuja, en vaan enää muista mistä. Onko uusi viesti aina viestiketju vai oikeasti se paikka, mihin aina pitää kirjoittaa, kuten tähän nyt? Eli ajattelin kirjoittaa "julkista "päiväkirjaa, jos se auttaisi tässä ikuiselta tuntuvassa väännössä.
Joo, 5. päivä selvin päin ja se piru päässäni ei pidä suutaan kiinni, vaan yrittää viedä minut Siwaan ( aina auki, pahus! )kotimatkalla. En vielä tiedä, kumpi voittaa.
pahin paikka on näiden pitkien työvuorojen jälkeen, olen ansainnut rentoutuksen, jota ei niin pikana saa mistään muusta kuin parista siidusta… tai ehkä seksistä, mutta sitä ei ole tarjolla.

Noi vihreät otsikot tuossa etusivulla on kaikki erillisiä viestiketjuja. Jos avaat jonkin niistä ja painat “vastaa” -painiketta, kirjoitat viestisi ja painat sen jälkeen “lähetä” -painiketta, viestisi tulee sen ketjun alimmaiseksi. Jos taas haluat kokonaan uuden aiheen niin tuolla on (muistaakseni) “luo uusi aihe” -painike, jolla se onnistuu. Vastatahan voi mihin ketjuun tahansa mitä mieleen juolahtaa, mutta monilla - itseni mukaanlukien - on ns. omat ketjut omille pohdinnoille. Tervetuloa foorumille ja tsemppiä! :slight_smile:

Minun mielestä ei ole väliä mihin täällä kirjoittelee, kunhan pysyy poissa asiattomuuksista.

Voit tehdä oman ketjun tai sitten vastailla muiden ketjuissa. Luulen, että mihin tahansa kirjoitat, olet tervetullut :slight_smile:

Minä oon tuolta Vilpolan puolelta, joten minäkin hillun täällä ihan oman mieleni mukaan :slight_smile:

Jepulis ja kiitos! Alan päästä kärryille. Eli jos teen ketjua itselleni vaikka päväkirjaksi, vastaan omaan ketjuuni myös. Tämä sivusto muuten vähän helpottaa. Tämä holisti homma on niin yksinäistä ja varmaan muutkin riipuvuudet. Johtunee häpeästä ja siihen liittyvästä salailusta.
Täällä näkee, että meitähän on jopa liikaa. Ja kaikki oikeesti hyviä ihmisiä.