Osui ![]()
Kuljen etsien näitä. Suurin osa elämää on toki tasaista, tavallista, mutta kaipaan päivittäin edes pikkuisen päästä arjen yläpuolelle, pilviin, haluan unohtaa maalliset murheet ja leijua hetken. Muistan miten lapsena makasin millon nurmikolla, terassilla, lumihangessa, metsässä mättäällä, kalliolla, uimapatjalla järvessä….katselin pilviä, tuuli kuiski korvaan ja unohduin jonnekin… nyt kun en enää käytä alkoholia, olen palannut näihin, yritän löytää uudelleen lapsen tapaa elää ja katsoa maailmaa (ainakin siviilissä
työelämässä se onnistuu huonosti
)
Etsin vapautta, huolettomuutta, kiireettömyyttä, rentoutta usein luonnosta, liikunnasta, ystävien seurasta, pienemmistä ja suuremmista seikkailuista…
Ihanaa kevättä Sinullekin ![]()
![]()