Mä typerä lähdin reissuun ja pakkasin bentsoni samaan purkkiin ja nyt on onkkelma!! Miten erotan samassa purkissa olevat Opamox 30mg ja Tenox 20mg tabletit. Silmällä katsottuna ovat ihan samannäköisiä TANAVTTU. Onko jotain hyviä vinkkejä esim. maistaako eron. jos kielellä “makustelee” tai jotain vastaavaa. Kuiteski ovat niin erilaisia lääkkeitä toimintatavaltaan, että ei huvittais vaan vetää summassa naamaan…
Tennarit on aika makean makuisia (maistuu ihan karkilta jos vertaa xanor,dc,etc), opamoxeista en osaa sanoa kun en pidä niitä yhtään minään, enkä siten ole syönyt niitä kuin parin hassun kerran ja siitäkin on jo vuosia. Jos ne maistuu samalta, niin kokeile miten ne vaikuttaa, tennarit toimii noin ylipäätäänkin paremmin ja lyhyemmän aikaa.
Niissä on hienoinen väriero, Tenoxit on hieman tummempia, mutta täytyy tsiigaa todella hyvässä valossa. Mulle kävi samoin äskettäin ja suurennuslasin kanssa tutkin niitä ja huomasin värieron.
Kiitis vinkeistä eiköhän nuo saanut eroteltua toisistaan.
Joo, ja toisessa on vielä hiukan pyöreämpi reuna, kun tarkkaan katsoo. En muista kummassa.
En halua sen kummemmin takertua sun sanoihin, mut ajattelin kommentoida sen verran et mulla
menee niin päin et opamoxit toimii huomattavan paljon paremmin ku tenoxit. Opamoxit toimii sillai
miedosti, mut tennarit hyvä jos ollenkaan. Jutun pointti?: Olemme yksilöitä.
yhdyn edelliseen kyl moxit toimii paremmin mut en mee tennareitakaan haukkumaan… molemmat toimii kyl ihan hyvin itelläni… ite en ainakaan erota toisistaan noita itel jos on samas purkis nii puolitan aina toiset
Tuosta toimivuudesta sen verran haluan kommentoida ,että itse syön 10 pamei ja syönyt säännöllillisesti n.10 vuotta ja itsellä mitkään muut bentsot ei toimi, mutta mehän ollaan kaikki yksilöitä niin kuin joku mainitsi. Ja viimeaikoina huomasin kun minulle määrättiin kumeja niin tyhmyyttä oli pakko mennä koittamaan hihaan ja ei toiminu. Kuulin sit et kun syö bentsoi ja on syöny pitkään niin kumit ei toimi.Joskus kun en syöny säännöllisesti pameja niin pari kumia toimis. Nyt heitin ensin 4 ja vähän ajan päästä 6. No tiedän ainakin olla enää heittämättä
Miten erottaa Oxamin 50 mg ja Tenox 20 mg toisistaan? Kaikki samassa pussissa-
Lääkeselostuksessa sanottiin että Oxaminissa on O/5 merkintä mutta ei löytynyt. Maistoin kahta ja toisessa oli makean maku ja toisessa kalkin maku/ei maistunut millekään. Apua tarvis näiden erotteluun vai onko kaikki Tenoxia?
Vast. mahd. pian
20mg tenoxin halkaisija on 9 mm ja 50mg oxaminin 7 mm.
Se makean makuinen on tenox.
Olen samaa mieltä.
Musta 50mg Opamoxit on ihan hiton hyviä!
Jos euforiaa hakee, niin 10 x 50mg Opamox, niin voi hitto kun on kiva mieli ja hyvä euforinen olo :mrgreen:
Mut kuka sitä Bentsoista hakee?
Aika säälittävä tapaus, jos Bentsoista hakee euforiaa…
“Meillähän” on ihan Stimulantteja sitä varten…
Esim:
Kannabis
Amfetamiini
Ekstaasi
JNE
Bentsot on euforian tappajia… mulla ainakin… rouhikaa rouhikaa… mä syön kiltisti 4 x 10 mg diapam päivässä minkä tohtorisetä on loppuiäksi määrännyt…
kipeetä tekstiä ja ihan huuhaata,sori mut junkien juttuja nähty tarpeeksi.
ÄLÄ LUE NIITÄ, JOS OTSALOHKOA KOLOTTAA!
Junkie on just asia tyyppi!
Ei mitään ad hominemia nyt, mut kyllä mun mielestä Junkien jutut on ihan täyttä asiaa ollu.
You have to walk the walk, then you can talk the talk. ← tuo sopii jotenki hyvin Junkien juttuihin.
Mitäs kun lopun elämän joutuu vetämään jotain pamin johdannaisia, mitäs siihen kenenkään urputtamaan.
Itekin löysin kaapin pohjalta hieman kulahtaneen epäilläkseni tennarin. Varmaan joskus vetänyt purkin suusta ja miettinyt, että meniköhän suuhun yksi liikaa.
Nyt kun sitä maistelin, niin aluksi melko kalkin makuinen, mutta lopulta ihan maistui aika tennarilta.
Jotkut ilemeisesti antaa opamoxien ja muiden nopeasti vaikuttavien benzojen liueta suuhun, ja väittävät että tehoavat nopeammin. Jos mulla ois Opamox ja Tenox ja niitä sopivasti, niin ottaisin varmaan molemmat kerralla, niin ei tarvitsisi arvuutella. Lääkkeeksi kuitenkin.
Ja kannnabis ei ole stimulantti.