Miten eroon litosta?

Kyse on niin pienistä milligrammamääristä,että kilpirauhasarvot ovat pysyneet normaaleina.Multa otetaan aina lito-verikokeen yhteydessä kilpirauhastesti samalla ja aina on olleet normaalit arvot.

Nyt yritän päästä levozinista eroon.Oon nyt ollut n.viikon ilman sitä.Päivällä nukkuminen jatkuu edelleen ja Litoa otan yhden päivässä. :frowning:

Hei!
Eli hyvin on mennyt?
Motivaatio korkealla?

Moikka!

Niin.Ongelma litossa on se,ettei se sovi mulle henk.koht.; paino nousee ja tulee huono olo,tunteet kuolee ja olo on kuin zombiella. :cry:

Olen nyt paljon paremmassa kunnossa.Bentsoja menee päivittäin,lääkäri määrännyt.En enää nuku koko päivää :slight_smile:

Mulle myönnettiin työkyvyttömyyseläke toistaiseksi voimassa olevaksi. Suunnittelen uusia harrastuksia,jotta pääsee pois kotoa ahdistumassa.Litoa käytän yhtä tablettia päivässä :smiley:

Olen lisäksi laihtunut 8:ssa kuukaudessa 26 kg,jee!Nyt nahtuu taa vanhat vaatteet päälle :slight_smile:

Hei!
Kiitos viestistäsi. Kuulostaa erinomaisen mainiolta. Mitä ajattelit harrastaa?
Sinulla on painkokin mahtavasti laskenut. Varmasti alkaa kaikin puolin olla hyvä olo?

Hei vaan pitkästä aikaa!Mä voin nykyisin paljon paremmin;päivällä nukkuminen on vähentynyt puoleen ja käytän säännöllisesti Litoa lääkärin ohjeen mukaan.Yritin olla ilman sitä,mutta mulle tuli niin paha tärinä koko kehoon,että siihen kiinnittivät huomiota myös ulkopuoliset.Lisäksi koen että olen tottunut lääkkeeseen,eikä mitään uusia sivuoireita ole tullut.Miksipä en siis käyttäisi sitä. :slight_smile: Paino on pudonnut tammikuusta 2016 saakka yhteensä 30 kiloa.Keittodieetillä.