.
Mikä koulu se on mis sä oot? Vai siis tahtooko ne sun tuovan syksyllä jonkun todistuksen katkasuhoidosta??
Ihan älytöntä. Eikö se käy et meet kirjautuun vaan a-klinikalle ja käyt siel säännöllisesti ja tuot sitten todistuksen siitä.
Ja sitäpaitsi kyllähän bentsoja luulis saavan käyttää tarkkuuttakin vaativassa työssä. Annokset pitää tietenkin olla kohdillaan… Ei nyt missään soosissa tietenkään.
Ja et ne sieltä a-klineltä antais sulle bentso annokset…
Kuulostaa ihan älyttömältä…
.
älä vainistele ei sua kukaan tunne… :mrgreen:
Itelläkin oli vittumainen amis kun piti kusta purkkiin kerran kuussa mut sinänsä helppoa ku olin sit aina kaks viikkoa ilman enne ku kusin siihen ja jäin jopa 3 kertaa kiinni mut silti antoi jatkaa.
Miten ne on saanut edes tietää että käytät jotain?
Mul sai tietää sillä tavalla et terkkari oli kattonu mun potilas tietoja mitä ei kuulemma todellakaan saa tehdä! potkut se huara sai kyl ja sit tuli uus terkkari sinne.
äh sori ku selitin vaan itestäni…
.
Mun mielest sun kyl kannattais miettiä tarkkaan et lopetatko koulun sen takia et joudut lääkkeet lopettamaan… Periaattees alasajo on suht helppoa jos annokset on pienet eikä pamitkaan näy suurilla määrillä ku sen max. 6vkoa riippuen ihmisestä tietty mut ite olin vetän vähintää lätkän ryssäpameja lähes pari kk:tta ku niit aikoinaa heitettii eteenpäin ja ne näky sen 6vkoa kuten savukin. Eihän sun lopullisest tarvi lääkkeitä lopettaa vaa pitää taukoa kunnes suurin häly on ohi. Riippuu tietty et valmistutko kapteeniks, mä en tahtois et lentokapteeni tai laivan kapteeni ois napeissaa tai savuissaa
Mut mul on ainakin pari tuttua ketkä laivalla töissä keittiön puolella ja ympäri eurooppaa matkustaa ja silti savu ja välil vähän muukin maistuu. Ei ongelmaksi saakka ja käsittääkseni saattaa yllätystestejä olla mut… nii vaarantaako koko uran polttelun ja lääkkeiden takia?? Eihän kertapoltto (= yks ilta) näy kun sen viikon testeis about ja jos syö lyhytvaikutteisia bentsoja satunnaisest ni nekää kauaa näy. Mä en ite ainakaa saanu vuosiin minkäänlaisia oloja lääkkeist ku koukkuu jäin… Pelkästää söin poistamaa viekkarit…
Nimimerkin saa vaihdettua mut käsittääkseni sitä ei poisteta ilman erityisen painavaa syytä. Osa täältä lähteneistä on käynyt muokkaamassa entiset viestinsä kokonaan pois ja uuden nimimerkin saa vain rekkautumalla uudelleen…
Ja kun katkolla on tarkotus ottaa testit niin, et otetaa pitoisuudet sekä lääkkeistä että ganjasta ja katsotaan et alkavat putoamaan, samoin jatketaan avo-hoidossa. Mulla yks edesmennyt ystävä veti aivan järkyttävän määrän pilveä yksinään, puhu heikist per viikko joka saattoi olla hyvinkin mahdollista, mut hän joutu antamaan testejä gannabiksen takia ja määrät oli sellaset ettei klinikalla oltu koskaan nähty moisia ja puolen vuoden aikana ei nollille päässyt. Mut takana oli vuosikausien jatkuva polttelu; mulla tosiaan parin vuoden polttelu aamusta iltaan muutamalla muutaman päivän ja pisimmillään 10pv:n tauolla näkyi sen 6vkoa…
Jos sä saat niitä bentsoloi unilääkkeeks, nii kui vitus se muka haittaa sun tarkkuutta ??
Päivä bentsoistakin luulis saavan aikaan jonkinlaisen ratkasun, nii kyl ny yö lääkkeestäkin… Sun pitää todistaa niille lääkärin tokarilla tai vastaavalla, et tarviit niit lääkkeitä unettomuuteen, et mihinkään muuhun ja et ihan tosissaan käytät niitä tarpeeseen !!
Se sauhuttelu on tietenkin ongelma, sitä ne ei varmaan tuu hyväksyyn…
Mut kyl ny luulis et rauhottavat on eriasia. Tai sit sun kohdalle vaan sattu harvinaisen vittumaiset opettajat/terkkarit…
.
.
Tosta annoksesta ketipinoria ei tule neuroleptizombieksi. Yllättävää, et saat pitää puhelinta. Juu noi katkon bentsopudotukset tuppaa oleen nopeita. Millanen paikka muuten on? Onksiel talon puolesta mitään muuta tarjol ku lääkkeitä? Siis hoitoa? Musta ny vaan on jees, et olet siel, kun olet siitä lääkkeitten piikityksestä ja yliannostelusta useasti kirjottanu… Tuttuja toki mulki, eka jäi pariin kertaan, tokasta lukemattomat määrät kokemusta, joten en heittele kivil… Mut “take it easy…and if you can’t take it easy, take it as easy as you can…”.
O.T. Kui mä ton puhelimen oletin. Nettiyhteys ny siel on. Tääl Katkol lääke-ja huumeriippuvaiset on suljetus hoidos, eikä saa pitää puhelinta. Asiakkail ei nettiä käytös. Alkoholisteil vapaa liikkuminen. En tiedä, mikä käytäntö muual. Tärkeintähän se on, mitä hoidon jälkeen tapahtuu… Mut oo ny kaikes rauhas, ja jos siel on mitään muuta hoidollista tarjol, ota kaikki irti. Helposti menee laitokses töllön tuijotukses ja tupakkatilas istumiseks. Mä en enää laitokseen lähde, ennen ku on pakko, mut kyl tääl katkol ihmisen kroppaa hyvin hoidetaan ja lääkkeitä määrätään paljon…
.
En tiedä, mitä edellises lukee, mut ei mee läpi ininät siitä, et “multa viedään unilääkkeeksi määrätyt bentsot”, koska olet useaan otteeseen kertonut piikittäväsi ne tai syöväsi pidemmän ajan annokset lyhyes ajas. Jaa, et pata kattilaa soimaa, vai? Mä vedän mitä vedän, mut olen huomannut, et mitään pahoja jälkivaikutuksia ei tule. Mun ininät ja marinat ja itkemiset on ohi, tän asian suhteen. Viimestään nyt.