Okayh käytin Pilveä, Ekstaasia, Amfetaamiinia, Lakkaa, Tutkareita, happoja, sieniä, (oikeestaan kaikkea) ja alkoholia vuodesta oiskohan 2005…kun olin 16v aloitin pilvellä yms yms. 2009 minulle määrättiin xanor ja käytin sitä joka ikinen päivä kunnes määrät kohosivat sinne 50-150mg xanor per päivä, tämän lisäksi myös muita bentsoja(siis kaikki melkein) plus alkoholia meni päivittäin (en koskaan rännittänyt mitään). Lopetin ns kovat kamat joku 3v sitten ja vikat 6kk minulla meni 3000-4000mg lyrica per päivä eli 2 lätkää kolmesatasia ja tuo 50-150mg alprazolam nestemuodossa…sitten piikitin itteeni 750-1500mg testosteronia puolen vuoden ajan oraalejen kera en jaksa edes luetella… Lopetin 2kk sitten kun haimani ja maksani tulehtui. pudotin bentsto SUHT nopeasti -->2mg rivatril per päivä ja tästä en tosissaan ole menossa enempää alas…kuolen ilman tätä rivatriliä. Tein vieroituksen itse kotona ja olot ovat olleet…JÄÄÄÄÄÄTÄVÄT… DODIIN nyt kun sai tuon kakan ulostettua niin missäs olisi porukkaa kuka dikkaa olla selvinpäin? onko ketään ylipäätänsä olemassa?
määräni joita noita tuotteita käytin oli aivan sairas en tiedä miten olen hengissä, mutta olen ja on vittumaista dalsia keskustassa yksin kattelemassa naisia ilman sitä isoa lonkeroa kädessä…
siis yrityslopetuksia oli tusinoittain mutta vasta maksan tulehduttua heräsin järkiini.
Kävin 8v töissä, mutta aloin sossupummittaa kybällä vuonna 2012
niin olen 27v onkos täällä ketään muita “kilttejö” ihmisiä )
Kellä kokemuksia tuosta NA? (onko tuo minun 2mg rivatril per päivä este tähän paikkaan?)
En ole tämmöisillä sivuilla käynyt mitään kirjoittelemassa koskaan.
Entisenä alkoholistina ja narkomaanina suosittelisin hankkimaan jotain muuta tekemistä, kuin yksin keskustassa naisten katselun ja lonkeron haikailun. Hengailulla ja tyhjällä pyörimisellä retkahdat varmasti. Opiskelu tai työpaikka on hyvä alku. NA on ihan hyvä homma. Kannattaa käydä tarkastamassa, tiedä vaikka olisi sinun juttusi.
no entäs jos on jääny jopa peruskoulut kesken, eikä pääse mihinkään opiskelemaan ja vaikka pääsis ja sais hankittua ittelleen jonkun kämäsen työpaikan, mut sielläkin käynti on turhuutta, kun on satoja tuhansia ulosotossa (maksamattomia vippejä, vahingon korvauksia rikoksista joilla on rahotettu käyttöä jne.)
Siinä tapauksessa varmaan kannatta käydä se peruskoulu loppuun. Voi käsittääkseni suorittaa nykyään netissä. Sen jälkeen ammatilliseen koulutukseen. Pitkä tie se voi olla monissa tapauksissa, mutta varmasti parantaa elämänlaatua ainakin verrattuna putki päällä kaupungilla pyörimiseen. Oli mullakin 30 000 ulosotossa kun raitistuin. Nyt ovat pelkkä ikävä muisto.
Peruskoulun voi käydä loppuun aikuislukiossa, ja jatkaa sitten vaikka lukioon. Tai amikseen.
Ulosottomies ei ihan heti ehdi palkkaan käsiksi jos pääsee duuniin. Sillä kestää nimittäin jonkun aikaa huomata että sinulla edes on joku duunipaikka, ja yleensä se huomaa sen kai verotustiedoista.
Palkastahan mitataan sitten kolmannes, kun ulosotto alkaa. Kannattaa siis hankkia hyväpalkkainen duuni, niin että pärjää sillä käteen jäävällä 66,6 % nettopalkallakin.
Itselläni kokemusta vain rakennusalasta ja autoalasta molemmista 4v.
Huonot liksat jää enemmän käteen kun makaa kotona. Aikuislukio olisi varmaan pakollinen ja siitä sitten jonnekkin.
(Ulosotto miehet/naiset huomaavat tulosi kolmannen kuukauden kohilla, tämä on todettu jo monesti kun saanut lomautuksen ja jatkanut töitä pimeästi ja sitten takasin kirjoille jne.)
Se on sitten kiinni siitä mitä elämältään tahtoo. Itse olen rakennusmies ja kyllä liksasta jäi käteen aina enemmän kuin kotona makaamalla, vaikka vouti osansa veikin. Turha rakennella mitään pilvilinnoja. Siinä ajassa kun käyt lukion ja suoritat korkeakouluopinnot olisit maksanut valtavan määrän velkojasi. Pahoittelen inhorealismiani, mutta harvalla vanhalla käyttäjällä riittää pitkäjänteisyys tuollaisiin projekteihin. Sinulla on sinällään hyvä tilanne, kun on työkokemusta ja oletettavasti myös ammattitutkinto. Kaikenlainen tyhjä haikailu romukoppaan ja hommiin. Näin sen itse olen kokenut.
no ei oo tarkotus kuullostaa negatiiviselta, mutta kyllä sen kokemusaiantuntijankin tai vertaisohjaajan pitää maksaa sinne ulosottoon pienestä palkastaan, eikä se hiv /ja/tai hepatiitti mihinkään häviä.
Eli tullaanko tässä nyt siihen tulokseen, että kannattaa jatkaa juomista ja käyttämistä, koska kuitenkin kaikki menee päin honkia, ja velkansikkin joutuu maksamaan? Ilmeisesti et ole ollut addiktiosi kanssa tarpeeksi heikossa jamassa, koska kuvittelet käyttämisen voittavan normaalin duunarin arjen. Ketjun aloittaja taisi mainita että ei iv-hommia ole harrastanut. Muutenkin HIV on Suomessa melko harvinainen, eikä c-hepatiittikaan mikään joka pojan tauti ole. Sinulta puuttuu käsitys siitä, millainen keskiverto narkomaani on. Ei suurin osa ole mitään parantumattomissa taudeissa viruvia, toivottomia ihmisraunioita.
Olen itsekin pohtinut, mistä löytää seuraa tai tekemistä. Mulla on kans aikoinaan mennyt sitä sun tätä, noh ei mitenkään kauhean paljon muuta kuin pilveä ja alkoholia. Mulla ei sinäänsä ole hirveitä ulosotossa, vaikka on sitä raha-asioitakin töppäilty joskus. Öö no niin asiaan…
Helpointa on löytää joku juttu, jota voi tehdä päivittäin ja saa siellä pörrätä ja askarrella ihmisten kanssa. Esimerkiks joku kuntouttava kurssi, opiskelu, työpaikka. Itse kokeilin kuntouttavaa kurssia, koska en kokenut olevani työ- tai opiskelukykyinen. Tosin nyt haen syksyksi opiskelupaikkaa.
Tällä hetkellä olen palkattomassa työharjoittelussa ja nautin siitä, että päivisin on jotain tekemistä ja tulee nähtyä edes puolituttuja ihmisiä päivittäin. Eipä sitä työkavereiden kanssa kauhean syvällisiä tule yleensä turistua, mutta aivoja ja ties mitä mielihyvähormonitasoja se ei haittaa, vaan fiilis on päivän jälkeen hyvä.
Mutta niin, itse olen myös kauhean ujo, enkä luonnostaan ystävysty kauhean hyvin uusien ihmisten kanssa, joka on lisärasitteena. Ihan kelvollisesti olen pärjännyt ja ujouskin on hieman laantunut mukavien kokemusten myötä. Jos panostaa enemmän “ystävystymiseen”, niin uusia ystäviäkin voi varmaan löytää samoista paikoista.
En tiedä, onko missään reilusti yli parikymppisille mitään “hengailuseuraa” pelkästään (nuorille on esim. nuokkarit). Harvoin pelkkä hengailu edes on kovin mielenkiintoistakaan ilman päihteitä.
Eli: työt, opiskelu, erinäiset “kurssit”, muu ryhmämuotoinen toiminta eli kaiken maailman harrastus- tai vertaistukikerhot jne.