Hän on ehdottomasti yksi esikuvistani ja hänen taivalta olen seurannut kauan. Malibun viimeisestä viestistä tänne on jo yli vuosi aikaa, joten mitenköhän hänellä menee? Onkohan raskaus mennyt hyvin ja vauvalla sekä perheellään kaikki hyvin? Tietääkö kukaan mitään??
Toivotaan parasta.
Minuakin kiinnostaisi kovasti, miten malibulla menee nykyään
. Toivottavasti hyvin. Ymmärrän kyllä mainiosti, jos kaikkinaisen käyttämisen lopettaneella perheen äidillä on parempaakin tekemistä, kuin raportoida elämästään johonkin vitun Päihdelinkkiin.
2013 joulukuussa ollu viimeks äänessä facebookissa. Noh niinkun Winston sano, että on varmaan nyt muutakin ajateltavaa kun tämä foorumi.
Vieläkin kiinnostaisi malibun kuulumiset ![]()
Voisihan malibu jotain kertoa, kun häntä jossain määrin toiset vieläkin kaipailee.
Sehän on kiva asia, että ihmiset noin välittää, juu
Juttelin erään naisen kanssa bähän aika sitten fb:ssä joka on tuntenut malibun lapsesta saakka, niin sanoi että ei ole kuullut siitä 2 vuoteen mitään ja mietti että toivottavasti on jättänyt sen kaupungin (beep) taakseen missä asui. Onhan se malibu kaupungin maininnut täällä, mut sensuroin sen nyt kumminkin. Nii että en tiiä nii…
^/^^ Olis muutes tosi hienoa jos malibu:sta kuuluis jotain…!? Ja siis mielellään vielä hänen itsensä kertomana…!
Toki on hienoa jos muuta kautta kuulis et hänellä on asiat reilassa ym. mut olishan se mukava jos hän itse kävis heittää tänne jotain kommenttia.!
Malibu oli itselleni niitä ensimmäisiä “hahmoja” (toki myös Winstoni, Mick, Iina, Dark magus, Kirkas ja muutama muu) jonka kans tääl tuli sillon joskus kauan sit keskusteltua, ja hän vaikutti tosi mukavalta tyypiltä.
Mut kaikkea hyvää hänelle toivon.! ![]()
Edit. Pari typoa…
Malibu postasi näköjään pari päivää sitten kuulumisiaan Kuivaushuoneeseen. On ymmärrettävää, että kun on jälkikasvuakin siunaantunut, ei pyöri päihteet ekana mielessä.
Mää olen niiiiiiin iloinen malibun puolesta
!!!
Mitäköhän Lucrezia, SoiKannel???
Toivottavasti ovat ainakin olemassa jossakin…
.
solstagyllen “tilanne” kiinnostaapi myös. Hänkin on bentsojen kanssa tapellut, ja ainakin välillä päässyt eroon.
(O.T. E n meinaa, että kaikkien pitäis lopettaa bentsojen käyttö, koska minä. Vaan jos itteä häiritsee. Ikävä kyllä ihmisiä painostetaan siihen, koska on käsketty tekemään niin. SE kyllä oikeasti potuttaa
. Valviran ohjeistus l ä ä k ä r e i l l e EI ole kategorinen, niin että kaikki bentsoriippuvaiset olisi vieroitettava. Uskon, että joskus vieroitus ei kannata. Esim.joidenkin ihmisten ahdistus on niin perkeleellistä, että on aivan järjetöntä alkaa painostaa irrottautumaan bentsoista. Ihmisillä on niin erilaisia elämäntilanteita. Joskus huumelaki tullaan kummiskin muuttamaan -ennustus: käyttörikos tullaan poistamaan j a kannabis laillistetaan, ugh!- , niin o see vähään kumma, että jos joku sit viihteilee pikkuisen bentsoilla, niin siitä joutuu paholaisen pannuun paistumaan
.)
Kaikki eivät tietenkään halua vuodattaa elämäänsä päihdelinkkiin niinku mm.meikäkeijo, öh
.
Ketään ei voi yhtään mihinkään painostaa tai pakottaa. Jokaisella on oikeus konsultoida lääkäriä, joka haluaa hoitaa potilastaan. Se on aivan oma vika, jos tuollaiseen palveluun alistuu.
^Kuten on aivan oma vika, riippumati yhtään mistään yksilöllisistä asioista, että joku vaikka on köyhä, sillä kaikkihan sen tietää ja sehän nyt on itsestäänselvää, eikä siinä ole niin naisenkarvan verran epäselvyyttä, että tasan käy onnenlahjat niin että se on aivan saletisti ihan oma vika, ettei Jolla Kulla ole varaa kiertää lekurilta lekuril, kunnes joku armollisesti kirjoittaa jonkun yhden ressun 30x15mg oksatsepaamia. Ainiin, mä olin tänään lekuril ja tavailin Sitä Kuuluisaa Kiertokirjettä, joka roikkui nastalla seinällä ja jossa kerrotaan “uudet” ohjeistukset bentsodiatsepiinien määräämisestä. Valitettavasti ne halvat lukulasit, jotka olen ihan jostain omasta viastani johtuen ja juontuen mennyt ostamaan ja ihan vielä jostain minusta johtuvasta omasta syystäni lekuri ei ees kääntäny päätään niin kauaksi aikaa, että olisin ees suurennuslasin kanssa ehtinyt kaiken tavaamaan. Osaan mää sentään tavata, vaikka sen opettelu koulussa olikin edelleen jostain puutteestani johtuen vaikea oppia, kun olin monta vuotta lukenut ilman mitään v*tun sanojen katkomisia joillain typerillä tavuviivoilla.
Sekin on varmaan synnynnäistä, ettei ihminen näe itsensä ja kavereittensa eikä nenäänsä pidemmälle. Jälkimmäisessä ne jotka täysin omasta ansiostaan oikeudenmukaisen yhteiskunnallisen tulonjaon perusteella ovat ostaneet kalliit ja perkeleen tarpeelliset Oikeat Lukulasit, joilla näkee, sillä ihmiselläonvainyhdetsilmät, olisivat varmaan saaneet niin tarkasti selvää, että pystyisivät kertomaan muutakin, kuin sen, että pitkäksi aikaa ei saa määrätä ja kaikki pitkäaikaisriippuvaiset on vieroitettava. Oikeat Lukulasit ovat välttämättömät, jotteivat ne ainoat silmät mene piloille, näin on meille algoritmit, mainonta, täysin vailla intressejä tiedottava viranomaisauktoriteetti ja muu mambojambohölöpölöpoppamies kertonut.
Provo oli niin tyhmä, että ihan ansaitusti myös vastaprovosoituminen on öbaut samaa tasoa. Sillä kaikkihan on omaa vikaa tai ansaittua, kerta kaikki saa mitä tilaa riippumati siitä vaikka v*tun Kustilla ois pyörästä kumi puhki tai kirje katoisi postissa tai menisi väärään paikkaan. Tai vaikka haihtuisi tuhkana tuuleen. Oma vika olen sika, en ala olen kala.
V*ttu ei jaksa enää… ei siis totisesti jaksa.
Sinä olet niin kauan kun muistan itkenyt täällä bentsoista. Näytä normaalilta, käyttäydy normaalisti, niin bentsoja saa ihan kauniisti pyytämällä. Toinen vaihtoehto on, että matkustat tavalla tai toisella Helsinkiin esim. 1000€ matkassasi. Siitä sitten riittää itselle ja kaverillekin, saa maitoa ja leipää.
Tuo negatiivinen ruikutus on masentavaa.
Ja sun v*ttuilus on kans.
LähettäpPä se tonni, niin saatan tehdä juuri niiin, kuin fiksuna ja viisaana ihmisenä ja koulutettuna “neuvot”.
Emmäkään y l e e n s ä lue sun valaisevia ja ah, niin positiivisia viestejäsi, koska niistä tulee vitun paha olo.
Nyt kyllä luet vittuilun todella syvältö rivien välistä. Ihmettelen vaan, olet vuositolkulla valittanut itsellesi ilmeisesti hyvin tärkeästä asiasta, tekemättä kuitenkaan asialle mitään. Sopivan lääkärin etsiminen ei liene kovin vaikea tehtävä. Myöskään sen tonnin säästäminen ei kamalan vaikeaa ole, sillä luultavasti saat suunnilleen sen verran tulonsiirtoja kuussa.
^minulla oli vuositolkulla apteekkisopimus. se laitettiin n.vk sitten uudestaan päihdehoidosta, tarkotuksena taas vähentää jossai vaihees
. sinä et tiedä Vävy, minun rahallisesta tilateestani mitään. koska sairastuin niin varhain, minulle ei myönnetä työeläkettä. muista menoistani en totisesti kerro tästä. eläkepäätöstä ennen tehdyt pätkätyöt (alotin muuten 13-vuotiaana, tein yhtä duunia 6v peruskoulun ja lukion ohessa, aluksi oli toisten nimis) ja muut harmaat ei tietenkään ole kerryttäneet mitään eläkettä…
en jaksa nyt katsoa, missä muussa kirjoituksessasi oli muuta minun moittimistani. jos olet sitä mieltä, että minun kanssani ei saa rakentavaa keskustelua aikaiseksi, olemme samaa mieltä toisistamme. voithan sinäkin laittaa minut ignoreen.
en totisesti ole sitä mieltä -oli eri topicis, mutta en nyt tän kaaokseni keskellä jaksa etsiä- että omaishoitajan ja sairaanhoitajan tilanteen vertaaminen on millään tavalla “älytöntä”, vaikkapa sillä perusteella, että sairaanhoitajan työ on koulutusta vaativa ammatti ja omaishoitajan 24/7 työ on “valinta” . ammattikin valitaan. se, että joku käy 3 vuoden koulutuksen ei automaattisesti tarkoita, että hän tulee tekemään työnsä ammattitaitoisesti ja parhaansa mukaan. auttaessani omaishoidossa (vuosikausia ruokapalkalla, ilman kiitosta mistään) näin kyllä niissä tilanteissa, missä omainen joutui välillä tk-vuodeosastolle, millaista vanhustenhoito laitoksessa voi olla. se, että joku tekee sen valinnan, että hoitaa omaistaan kotona, vaikkapa siksi, ettei ole sydäntä laittaa omaistaan kitumaan sellaiseen paikkaan, mielestäni hänen työtään pitäisi arvostaa huomattavasti enemmän, myös rahallisesti. en tajua, mikä tässä on älytöntä. en puhu o m a s t a puolestani. mielestäni omaishoitajan asema on paljon huonompi kuin sairaanhoitajan, joka on tehnyt sen valinnan, että kouluttautuu k.o.ammattiin.
mitä jossain viestissä puhuin “vittuilusta”, tarkoitin, että joskus avatessani sun kirjoituksen, on tullut sellainen olo, että tuoko se nyt mun kirjoituksessani tärkeintä oli, ja sun vastauksesi on vaikuttanut siltä, että olet lukenut mun tekstin hyvin epäsuopeasti, siis yrittämättäkään ymmärtää, mitä ajan takaa. se tuntuu v*ttuilulta, ehkä se on vain pettymystä…ehkä odotan liikaa. täysin mahdollista, jopa todennäköistä.
jos mun kanssa ei saa järkevää keskustelua, asiaa voisi auttaa hyvä tahto… ei mulla ole pahaa tahtoa sua eikä ketään kohtaan täällä. on helppoa tarjota jotain ratkaisua toisen ihmisen elämään, kun siitä kummiskin tietää vain pintaraapaisun. joskus ilkeilen ittekin, kun olen pettynyt ja uupunut ja ja ja.
Reagoin eilen yli, olin uupunut. Yritän. En laita sua ignoreen, enkä ketään muutakaan. Lakkaan odottamasta ja toivomasta jotain, mitä varmaan voi kuvata sanalla “älytön”.