Mitä WC-paperia käytät?

Olen aika uusi täällä ja aiheesta on varmasti väitelty ennenkin, joten pahoittelen spämmiäni.

Viikko tai kaksi sitten tarttui silmääni K-Citymarketin mainos Serlan paskapaperista, joten fiksuna poika roudasin himaan sellaisen 40 rullan boksin. :sunglasses:

Siinä piti kai taas vilauttaa K-Plussakorttia, mutta toivottavasti ei mene taas käyttösuositukseksi. :confused:

:mrgreen:

Mä ostan yleensä Rainbow’n tai jonkun muun vastaavan halpisvessapaperia. Brändätyt maksaa aivan vitusti, työssäkäyvällekin ihmiselle. En ole huomannut varsinaista eroa halvemman ja kalliimman välillä vaikutuksen suhteen - hyvin pyyhki molemmat :unamused: :mrgreen:

Jottei nyt käytön suosittelemiseksi menisi ,niin minähän en moisia edes väitä käyttäväni. Aasialaiseen tapaan huljuttelen kahvikipolla ja vasemmalla käpälällä ja tarpeeni teen tietenkin kotona saunan/suihkun viemäriin syväkyykyssä itämaiseen tapaan ,koska tuo länsimainen pönttö tuhlaa vettä niin valtavasti ja metsien suojelemiseksi käytän hotellista tuotuja pyyhkeitä ja vieraspyyhkeitä ,päivänpaisteelta piilossa olevien paikkojeni kuivatteluun.

En ainakaan sitä Lidlin vessapaperia! Haisi jo paketista otettaessa siltä, kuin se olisi kertaalleen käytettyä :angry: :open_mouth: :laughing: .

Vessapaperimerkeissä on suuriakin eroja, mutta hinta ei suinkaan ole tässä asiassa laadun tae, eli halpismerkeistäkin löytyy hyviä ja niitä(tai yleensä tarjouksessa olevia) suosin, koska olen köyhä. Paskomisen jälkeen tosin pesen perseeni nk. pillupuhelimella, jos siihen vain suinkin on mahdollisuus, sillä olenhan siisti ja sivistynyt ihminen ja tuolla tavoin myös säästyy sitä vessapaperia, jota muuten onnistuisin tuhlaamaan vähintään puoli rullaa kerralla. Vessapaperi on kuitenkin varsin tarpeellista tavaraa. Sitä voi käyttää mm. kahvinsuodattimena, jos suodatinpussit ovat päässeet loppumaan. Kahvinsuodatinpusseja en muista käyttäneeni vessapaperina.

Itse olen kyllä suodatinpusseja käyttänyt ihan molempiin tarkoituksiin. En tottumuksesta tai jonkun freaky sm-jutskien takia ,mutta voin niiden todeta olevan varmasti yhtä miellyttäviä kuin sanomalehtien ,joita rullailtu käsissä minuutti tolkulla ja tämän jälkeen päivänlööppi levitelty kirjaimellisesti päin persettä musteineen.

Pari kokemusta on ,kun lopettanut opiaattinen käyttämisen ja ollut niin kipeänä,että molemmista päistä tullut tavaraa ulos ja jo muutaman käynnin jälkeen paperit loppunut kämpästä(eikä ole oikein hotsittanut lähteä lähikauppaan puklaileen),niin silloin tuo mainitsemasi maanmainio pinepuhelin ja suodatinpussit olleet erittäin tarpeellinen apu lähellä ,hätään suureen.

Minä en käytä vessapaperia, pyyhin äässini hiekkapaperilla sitä saa Biltemasta. :unamused:

Pyyhin sormeen.

Se tuleekin halvaksi :laughing:

Säästää myös luontoa!

Jonkun krapulaisen pitäisi nostaa se darrapaskan analysointi ketju. Näissä molemmissa ollaan asiakeskeskustelun kovimmassa ytimessä.

Tsihhih. Korkkiksen uskottavuus kärsi nyt kovan kolauksen :laughing: . Siellä se pyyhkii persustaan tarjous-Serlalla, kuin parempikin ihminen, kun Lucrezia ja Näätä käyttävät hiekkapaperia tai sormea. Ryhdistäydyhän nyt, Korkkis, tai susta ei tule tuolla menolla koskaan kunnon rapajuoppoa :wink: .

Perjantai kevennyksenä sanon kun hirvee polemiikki mitä kukin kirjoittaa niin paras paperi on 20€ seteli, sitkeää paperia eli ei mene sormi läpi. Eikä ne lopu niin helposti kuin rullatavara. :sunglasses:

Hei hyvä idea. Mulla on tuolla jossain vajaa puolimiljoonaa ruplaa,jotka neuvostoaikaisia ja ollut arvottomia jo pitkään. Niiden laadun lujuudesta ei tietoa ja muutenkin hämmentävää ,kun samalta vuodelta löytyy huntin ja viidenkymmenen tonnin seteleitä. Pellin polttamiseen ja pilliksi ovat juuri ja juuri kelvanneet ,mutta takansytykkeeksi,sekä wc-paperiksi kelvannee. Silloinhan vielä allu-suuret ja muut tsaarinajan sankarit palvelevat pienen ihmisen tarpeita,sekä saavat väriä niin kalpeisiin kasvoihinsa.

Todellisuudessa minähän syön rautaa ja paskon kettinkejä,joten paperit ovat neitimäisiä turhakkeita. ( jos ei Lucren santapapereita lasketa)

Syön sittenkin valtionkassaa ja paskon pikkuhiluja ja rahanvaihtoautomaatteja. Joten pyyhin kolikoilla ja muulla kierrätysmateriaalilla.

Pirkka.

mä nyysis paskapapruni yleisistä vessoista eli merkki vaihtelee laidasta laitaan.

En minä toki tarjous-Serlaani kakkapaperina käytä vaan (t)ulostan päivittäin Saunan uusimmat kuulumiset, röhötän niille darrapaskallani ja lopulta kirjaimellisesti pyyhin perseeni teidän jutuillanne. :laughing:

Ei mtn. Ei siel pytyl tartte olla vaatteet päällä, kun laittaa suihkun päälle ja putsaa vedellä terveesti perseensä.
Se sama vesi on ollut ehkä Hitlerin sisällä tai Breivikki on sillä pessyt hampaansa ja todennäköisesti näin on
tai ainakin se vesi on kiertänyt miljardeja vuosia ja on tullut sisiliskon ja dinosauruksen perseestä.

siitä uudet ketjut

• missä vesi on ollut ennen kuin se oli tässä ja
  • onko se pilaantunut, josse on vain 3 miljardia v vanhaa ja
  • kun juomavesi on ollut joskus kuoleman sairaan sisällä, miksen delaa itse
  • onko veden sisältämät NSA-johdanteet spykedeelisiä myrkkyjä vai henkisiä ravinteita
  • vesipaaston raadollisuus, vesijumpan hiertymät, vesipatjalla pumppaaminen jne jne et cetera joo