.
Niin no jos lähen 100km päähän n-a:han niin onhan siellä kaupungissa niitä a-a ryhmiäkin sitte enemmän… Ennen oli nuorten ryhmäkin, mutta se loppu ilmeisesti kävijöitten puutteen vuoksi… En ehtiny sinne koskaan. niin liioittelin, et lähin a-a ryhmä ois tunnin auto matkan päässä, mut se matka tuntuu pitkältä. En vaan tykkää käydä siellä vaikka pidän periaatteita fiksuina… Kyllä mä kyydin saan, mut ei se tuu olemaan mitään viikottaista se käyminen, tapaan kavereita sitte samalla ja tuun seukkipäivänä pois.
Ja vielä kun ei mulla oo huumeongelmaa, eli en sais ees mennä suljettihin kokouksiin vaan avoimiin… Menisin sinne vaan siksi, että ehkä siellä on omanIKÄISIÄ ihmisiä joilla myös päihdeongelma oli se mikä päihde oli, maailma on niin kovin toisenlainen kuin parikymmentäkin vuotta sitten…
Saa mennä suljettuun NA-ryhmään alkoholistikin, vaikka ainoa päihde oiskin alkoholi. Päihde kuin päihde, addikti mikä addikti.
NA:n palaverihaku: nasuomi.org/cms/index.php?page=kokoukset
Niin, eihän siinä oo ku se laittomuus erona. Liekö olen jossain kypsymisen rajoilla, vielä jotain juomatta, kun kaikista avuista löydän muttamuttaa… Mut toisaalta vaan se, että alkoholin suhteen tunnustan täysin, et se on lopetettava kokonaan, mut ei syksyiset sieniretket tai pienet iltasavut ole mielestäni pahitteeksi. Tietenkin täys streittaus olisi ihanteellista vaan alkoholin haitat on vaan niin suhteettomat… ja mitä täys-streittausta se ois, mulle on lääkäriki mömmöt määränny…
siirryn vähentäjiin, enhän selvästikään halua lopettaa kaikkea käyttöä…
Vaikka vähentäjiin siirrytkin sinuna hankkisin sen diagnoosin tuosta epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Siitä voi joskus olla hyötyä jos sinun tarvitsee hakea tukia Kelalta tms. Våhånä olen asiaan perhetynyt erään sukulaisen takia ja minusta jo nuo kirjoituksesikin viittaavat sen tyyppiseen asiaa.
.