Mitä tarkoittaa

“Survuvalkit, fese wutiwutii ja marveleit”. Kiitti jo etukäteen…

suruvalkit on niinku surulliset kävelyt kun rakastettu on jättänyt tai hommat muuten kussu.

ja sitte toi wutiwutii(Wu-Ti-Wu-Tii) on kantonin kiinaa ja vapaasti kääntäen on et hän joka lauloi niin haudattiin. Mutta myös Wu-vuorella tapahtuneeseen selkkaukseen abaut v. 250-260, usein liitetään nämä säkeet.Siis tota fese alkuliitettä ei nykyään enää käytetä ja sitä käyttävät usein mielletään dumboiksi. Mutta pakko tässä yhteydessä vielä mainita ,että laulu ja soitin-yhtye Wu-Tang Clan myös joskus huudattaa fanejaan sanoilla Wu-WU-Wu. Ja kuten Ol Dirty sanoi Niggas catchin headaches, what? What? You need aspirin?

no sit noi marvelit on niitä sarjiksia missä ne epäinhimilliset tyypit sekoilee. esim. “olisko jäbällä heittää pari marvelii, kauhee paskahätä”.

Oleppa Hyvä!

Hei kiitti sulle Henry, tää auttoi nyt tosi paljon sitä lasta jonka vanhempi tätä sekakäyttö/ nistislangia käyttää. Ja olen tosi pahoillani kun itse olen niin vahva etten tarvitse päihteitä ollakseni “joku” enkä siten ole päässyt tähän salakieleen mukaan jonka avulla kytät pidetään kimpusta pois. Onnea sulle valitsemallasi tiellä, siunausta bro!

Pyydän anteeksi!

Mutta itse ikävä kyllä nistaushommia paljon harrastaneena luulin jo tietäväni kaikki mahdolliset slangisanat jotka liittyvät huumeiden käyttöön!! Siksi oletin automaattisesti viestisi olevan trolli joita tällä sivustolla paljon liikkuu.

Eli miehesi on kehittänyt jonkun aivan oman salakielen jota tuskin kukaan muu kuin hän ja toverinsa ymmärtävät.

Luulisin kuitenkin ,että tuollainen salapoliisileikki vie ajan kuluessa voimat ja tekee vain vainoharhaisemmaksi. Suosittelen vakavaa keskustelua asianomaisen kanssa ja lapsen edun turvaamista, sekä narkkarin ulos heittoa.

Pahoitellen ja voimia toivottaen!

Henry

Toi survuvalkit, ni onko se suruwalkit vai survival kit, eli selviytymispakkaus.

niin voihan tosta suruwalkista stoppipussin eli värkit eli piikitysvälineet vääntää jos oikein mielikuvitusta käyttää…

Minun nähdäkseni tarkoittaa selvitymispakkausta. Puhuivat viesteissään myös, että jos toinen toveri saisi siitä “kepit” kuvittelen että tarkoittaa jointtia/pilveä/kukkaa… Jotai käärittyä kuitenkin :slight_smile: ja henrylle: salapoliisileikit loppuu kohta, kerään vain matskua ettei lapsi vahingossakaan joudu hänelle. Olen jo täysin kylmettynyt enkä tunne armoa tai mitään muutakaan, en edes vihaa. Tahdon rauhan ja pois tämän ainaisen ahdituksen ja kalvavan pahan olon tunteen pois.

Epäilen heidän ikävä kyllä tarkoittavan neuloja, joita saa apteekista hankittua niin sanotuissa stoppipusseissa tai päivystyspakkauksen nimellä.

Annatko minulle anteeksi aamuisen jorinani?

yours Henry