sain käsiini 2g “piriä” joka maistui hieman makealle, neuvo oli ottaa puolen g:n töötit per nenä (taikka tässä tapauksessa suoni). otettiin kuitenkin tosi snadisti ja olo koheni hieman, juttu alkoi luistaa ja fiilis oli hieman “vajari”. noh, meniköhän tuota puoltakaan tuntia kun porukka alkaa pää käsien välissä valittamaan kipua, JOKA paikkaan sattui, etenkin päähän. siinä sitten paremman puutteessa piti huitaista edes ibumaxia naamariin ku leipää ennenkuin olo helpotti kivun osalta. muut olot olivatkin sitten täysin MDPV:n kaltaisia laskuvaiheessa varsinkin. niin vannottiin että sitä ei ole kyseessä mutta mitäs muutakaan paskaa?! itse huitaisin vielä “puolikkaat” vedot aiempaan nähden ja se hedari oli jotain JEAH BEIBE ellen sanoisi! pumppu hakkaa tällä hetkellä niin että pulssia tekee mieli kokeilla joka välissä, kaikki (paitsi minä) nukkuvat kun olen se skitsoilijatyyppi… itse aine oli kökkömäistä ja ostamisen kanssa oli muutenkin hirveästi häslinkiä. muutenhan en ole vetänyt aikoihin mutta viihdekäytössä piti verestää muistoja… huhheijaa taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi… KERTOKAA PLIIS jos tunnistatte aineen, näin on käynyt aikaisemminkin, tosin silloin ei saatu mitään muuta kuin se kamala hedari… mikä siis olisi päänsärkyjatke…? siitähän nimittäin olen varma että pv oli kyseessä vaikka myyjä mitä sanoisi… neuvo siihen, mitä myyjän kanssa nyt sitten tekisin, olisi myös kiva. eli kannattaako koskaan ostaa enä tuolta vai sanoa pari “valittua sanaa…:”
Omituista jos myyjä sanoo että kannattaa vetää 0.5G vedot. Minun käsitys hyvästä pirigemmistä on 4-6 vedot. Myös päänsärky ja sydämmentykytys liittyvät piriövereihin yleensä, mutta kyllä siinä euforiaa pitäisi ensin olla. Aine voi olla mitä vaan pirin/efedriindin/pseudoefendriin/mdpv sekotusta tms…
Toi johtuu siitä ku siihen piriin on sekotettu yhtä päänsärky lääkettä minkä nimeä en nyt muista
joo, siinähän oli kaikkea häsläämistä ja näytti jopa siltä että rahat katosi. noh, nyt olen sitten “onnellinen” lähes 2g paskan omistaja kun ei tuota saatana uskalla vetää! miten päänsärkylääke voi aiheuttaa päänsärkyä?
Mietin kyllä miten ihmeessä tuollaista paskaa pitää edes myydä että kaikilla on sellaset olot että huhu… horkaksi sitten kauppias väitti, kaikilla kolmellako yhtäaikaa?? kyll vaan… voisi tuota vielä yrittää sniffata ja katsoa oliko kyseessä paskat värkit (oli kyllä mutta…) vaiko toimiiko paremmin nenäreijässä!!
En tie mitä rotanmyrkkyy oot vetänyt mut hyvä piri ni 0,1 nenään riittää kyl. Toi pumpun hakkaaminen on ihan normaalia kyllä, jos siihen kiinnittää huomiota koko ajan ni se pahenee. Se viel et niitä ketä sitä jatkaa (pikkunilkit yleensä lisäilee siihen omia juttuja. tiedän tyypin ketä laittoi oikeasti omo coloria ja masennuslääkkeitä jo jatkettuun piriin
Paska aine kyl muutenkin. jep joo moro.
pumppu alkoi hakkaamaan noin puolentunnin/tunnin päästä ottamisen jälkeen, ihan kuin olisi jo “laskut” päällä. siinä samalla tuli niin paha tärinä päälle että olin varma sen olevan MDPVtä. itse uudestaan pukkaaminen tuntui mahdottomalta. sain kuitenkin pukattua jolloin tärinä lakkasi mutta sain niin makean hedarin ettäh… olo on tällä hetkellä todella saamaton ja iloton… väsyttää myös muttei nukuta… tuo JUMALATON päänsärky ihmetyttää edelleen että MIKSI?
Veikkaan kristallia, mut enhän mää mistään mitään tiedä. Tosi vahvasta piristä tulee nollaykkösilläkin päänsäryt ja kouristuksenomaisia juttuja. Eipä niihin kuole kuiteskaan. Muistelen vaan, en oo piriä vetäny jotain 12-13 vuoteen enkä tiedä millasta se nykysin markkinoilla on.
Todellakin outoo, jos on sanottu et 0,5g vedot… Hitot! Hyvästä jeestä grammasta saa 4-6 kunnon vedot! Sellaset, et ei todellakaan tee mieli muutamaan tuntiin ottaa lisää…
Ja toi makeus jo kertoo ainakin mulle ja mun kokemuksille aika paljon jatkeista… Ei siinä, ei noi oo sulle ainakaan myrkkyy myyny, mut saa sitä sokerii halvemmallakin kaupasta mihi voi ite laittaa päivystyspakkauksien alkoholi puhdistusliinasta tippoja, et “hönkäsee”…
Ärsyttävää, kun taso on menny tällaseks et ei oikeesti itekää enää edes viitti harkita ostaa jotain huumeita, saati sit maksaa niistä.
[Poistettu hintakeskustelua. -Päihdelinkin toimitus]
Noh… tietemättömil / amatööreil kaikki mist tulee pikkase visuaalii jne, ni on “HAPPOA” ja v*tut sanon mä!
Maailmassa ei ole kun yhtä happoa joka tunnetaan paremmin nimellä LSD-25! ( IMO )
Onneks on sen verran järkee pääs nykyää, et ei tunge ihan mitä sattuu suoneen / nenää / mahaan!
Onneks on testereitä, joilla näkee suht tarkkaan mitä on kysees!
Mut tosta piristä/amfetamiinista/jeestä ( miks ikinä haluuttekin sitä kutsuu ) ni ainakin täälpäi mis asun, ni on hyvää jeiskaa nyt liikkeellä ja se on keltasta, tahnamaista josta ei jää klikkikupin pohjalle mitään
Mä oon nisti mut hihaan en heitä vaik 5v päihteide kans pyöriny piri oikeesti hyvä t 0,1 hihaan tai jopa 00,5 femma riittää. teil on vaa paskat luukut ja lähteet mie tykkään vetä sellasii 0,1 veteen sekotettuna.
hommatkaa ne kunnon lähteet tiedättte mitä vedätte.
Näin ainakin vs-suomessa.
Täst tuliki mieleen!
Jos on kunnon testerit, niin mitä väriä sen pitäs oikeen / puhtaan amfetamiinin kohdalla näyttää?
Entä mitä väriä mdma:n kohdalla?
Meinaan niitä, kun tiputetaan sellanen tippa esim pikku amfetamiinikikkaran päälle…
Tiettekö te?
Kysyn siks, ku olen kuullut jotain, mut mun teorian mukaan se ei pidä paikkaas ainakaan ton amfetamiinin kohtaa se väri mitä väitetään…
Meneeks mun jutut liian vaikeeks, siis liian epäselviks… Kyl te tajuutte mitä mä hörhö yritän selittää… :mrgreen:
Tähän ei linkkiä saa laittaa, mutta googlaamalla ez test saa noista testeistä enemmän tietoa. Käsittääkseni amfetamiinin mukana oloa esim. ekstaasitableteissä voidaan testata, mutta amfetamiinin puhtautta ei noilla pikatesteillä taida saada selville.
nenässä toimi ku tunnin välein viivan imas, ei silti mitään amfi oloja, jäykkyytä tms. pikkusen piristi vaan, ottaa niin päähän tän paikkakunnan nistit jokka vois viiä saunan taa (ja ottaa rahansa takas).
En näköjään pääse kirjoittamaan haluamalleni osioon, joten kirjoitan kysymykseni tänne.
Jos joku osaa vastata, tee se, pleace ! Maksa-arvojani mitattaessa s-GT oli jo toistamiseen yli 1800 !!! Normaali on kai miehillä jotain < 90. Lääkäri ei tästä juuri hätkähtänyt, tiesi minun käyttäneen panacodia useita vuosia isoilla annoksilla, tosin ei sitä, että ajoittain käytin useammankin lääkärin kirjoittamia annoksia ja vrk kohtaiset määrät olivat (ovat) valtavia.
Nyt lekuri totesi vaan, että himmataanpa tuota parasetaamolia, kun arvot ovat noin korkeita ja alkoholia käytän harvakseen. Panacodin sijasta hän kirjoitti reseptin Tramal 200mg retard, joka lienee melko tyrmäävää tavaraa sekin. Mutta kumpi käy maksan päälle enemmän vaiko molemmat? Tiedän, että jos, (ja kun) GT:ni on ollut jo pitkään liki 2000 ei loppuelämäni ole kovinkaan pitkä, mutta auttaako se yhtään jos vaihdetaan aine toiseen, vielä vahvempaan, tosin annoksella 1 x 2, josko sitten kykenen olemaan niin pienellä annoksella, panacodia kun on mennyt 10-25/pvä ??? Siis JOS pysyn tässä annoksessa ( 1 x 2) laskeeko s-GT yhtään ?
Saat kyllä kiittää luojaasi, että olet elossa tuollaisen 12,5g parasetamolivuorakausiannoksen jälkeen. Opiaatit eivät tosiaan ole juurikaan maksatoksisia, tuo parasetamoli on se myrkyllinen ainesosa. Ehdottomasti suosittelen vaihtamista tramadoliin sekä tästä lähtien kylmävesierottelemaan ihan jokaisen panacodin, jos meinaat niitä vielä syödä. Ohjeita ei saa tänne kirjoittaa, mutta googlesta löytyy helposti.