Mitä sisältöä elämään selvinpäin?

Minäkin innostuin pitkästä aikaa (10 vuotta köh köh :mrgreen: ) uimisesta raittiuden myötä! On niin kokonaisvaltaisesti hyvää hommaa kropalle. Mulla ei vaan tekniikka ole hallussa niin tulikin sitten kiva tensiopäänsärky. :blush: Mutta siinä mulla sarkaa petraamiselle! :slight_smile: Suosittelen uimista ja liikuntaa yleensä. Luonnollisesti endorfiinit liikkeelle!

Geokätköily on mukavaa hommaa. Voi luonnossa liikuskella ja tutkia erilaisia paikkoja. Erittäin monipuolinen harrastus. Humalassa ei onnistu tämä homma :wink:

Geokätköistä tuli yllättäen mieleen huumekätköt. Mistä johdettuna, kyllä juoppokin voisi harrastaa geokätkeilyä. Homma toimii niin, että viepi sen pullon suoraan Alkosta korpikuusen kannon alle, ja tägää sen itselleen pahan päivän varalle. Sitten kun on rahat loppu ja viinahammasta kolottaa, voi kaivaa kätkönsä esiin. Tai sitten jakaa kätkönsä sijainnin jollekkin toiselle juopolle.

Tuntuuko vain minusta siltä, että elämän sisältö ja ajanviete on hieman eri asioita? :slight_smile: Ajanvietettä voi keksiä kaikenlaista, mutta elämän sisältö kuulostaa minusta joltain isommalta jutulta, johon liittyy paljon tunteita, tai jopa tavoitteita ja pitkäjänteisyyttä.

Sellaista sisältöä voi olla vaikka opiskelu. Tai jokin harrastus, joka vaatii paneutumista ja pitkäjänteisyyttä. Miksei siihen käy vaikka tuo geokätkentäkin, jos siitä oikein innostuu.

Jos on päihteetön parisuhde tai jopa perhe, siinähän sitä myös elämänsisältöä riittämiin.

Voihan sitä myös alkaa harrastaa vaikka kansalaistoimintaa tai jotain järjestötyötä. Tarjontaa on paljon. Tai politiikkaa. :smiley: :bulb:

Itse olen kuulunut erääseen puolueeseen jo puoli vuotta, ja nyt olen jo niin kyllästynyt siihen että suunnittelen puolueen vaihtamista. :laughing: (huom. nick)

Vakavissaan sanoen: opiskelu kannattaa aina. Se on fakta. Kevyempää ajan vietettä selvinpäin keksii helposti. Itse aion esim. huomenna mennä leffaan katsomaan joko Mielensäpahoittajan (jossa 76 v. Antti Litjan mestarillinen suoritus) taikka Vadelmavenepakolaisen. Kotimaiset elokuvat on hyvin hyviä.