Moikka,
tietääkö kukaan käyttäjä/käyttäjän läheinen mitä on lollipoppi? Mä en keksi yhtään mitään, mieheni käyttää rauhottavia aika-ajoin ahdistuneisuuteen. Muutenkin vähintäänkin mielenkiintoinen käyttötausta, ja käytöt on mielestäni loppunut vuosiksi mutta löytyipä keskustelu jossa mietti että “lollipoppi” tekisi terää. Sen täytyy tarkoittaa jtn päihdettä, mitä lie. Ja jännä nähdä onko käyttö jollain tapaa lisääntynyt vai mitä tämä taas tarkoittaa… seuraan ensin tilannetta ennekuin sanon mitään. Osaisiko joku auttaa? Viimeksi kun täällä olen jtn kysellyt niin mulle tuli vastaukseksi pelkkää ivaa kun luultiin että laitoin provon. . toivottavasti nyt saisin asiallisia vastauksia.
KVG:n mukaan näyttäsi liittyvän kannabikseen (hakusanalla: lollipopping cannabis).
Kysyin mieheltäkin, ei mitään tietoa. Mies veikkasi muuntohuumeita. Mulla tuli mieleen kaksi eri asiaa; lollipoppi vois viitata johonkin kannabistuotteeseen tai sitten tuli mieleen, että onko se huume mistä puhutaan? Lollipoppi on sama ku dicki, ainakin täälläpäin. Kun ei tiedä mitä siinä viestissä oli muuta…
Actiq on fentanyylitikkari, eli lollipop. Sitä imeskellään. Sama tuote kuin mitä on Durogesic -laastareissa.