Mitä olisitte valmis maksamaan seuraavista mömmöistä

Tramal Retal 100 mg
Diapam 10 mg
oxynorm 5mg
panacod poretabletti

emä tiiä, lähetä maistiaiset eka, katotaa sit mikä ois hinta … :laughing:

Diapamista myisin vaikka mummoni, on se sen verran kova ryyni.

:laughing: repesin hiukan :laughing:

Etenki ne 2milliset pamit, kyllä pömisee päässä,huh :wink:
(ihan turhia nappuloita, sitä meinaan…)

Niitä voi syödä aamumuroina maidon kanssa, eikä silti tunnu. Korkeintaan nukahtaa ku muutenki aamulla väsyny :smiley:

Juu, mistään ei pääse niin tripille ku yhestä diapamista, sano minun sanoneeni.

Oispa tässä yks niin voisin heittää jorpakkoon.

Voisin ihan hyvin maksaa kymmeniä euroja jos saisin laatan 100mg tramaleita tai oxynormeja sillä raha ei oo mulla ollu koskaan este. Pameja en suostuis ottaa ees ilmaiseksi koska en pidä niistä laisinkaan.

Turpaan saisit jos käytät sanaa “mömmö”, vedä vittu itte mömmös.

Tramal 100mg 100kpl ~40e
Diapam 10mg 30kpl ~6e
Oxynorm 5mg - En tällä hetkellä huoli kuin ilmaiseksi. En sitäpaitsi tee 5mg-nappulalla mitään.
Panacod - En huoli ollenkaan. Ei toimi enää.

Tramal Retal 100 mg - 50c
Diapam 10 mg - 1€
oxynorm 5mg - 2-3€
panacod poretabletti - en maksais mitää

siis mitä vattua?? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: onko joku panacodikin jotain huumetta?? hä?? mulla on niitä yksi lista joka jäi kun annettiin vuosi sitten hammassärkyyn? pääsenkö nyt känniin? mulla on niitä 10kpl. tutkin laatikoita ja löysin.

En yhtään mitään, tai sanotaan näin, että sen verran mitä apteekissa maksaa, jos niitä tarttis syödä. Miks se ei mee jakeluun ettei lääkkeitä kannata syödä jos ei oo pakko?

Onko sitte kivaa ku ei enää ookkaan mitään mikä auttas ku on vedetty nappeja niin että napa ruskaa?

en yhtikäs mitään.

noita saa helposti lekuristakin.

no ehk yhest kympin pamist voisin röökin heittää :laughing:

No aika halvalla menee mummo… :unamused: :laughing:

[Poistettu ostoyritys -Päihdelinkin moderaattori]

^Onko hiukan vanha topic, ei edes samat kirjoittajat ole täällä. Sä saat bannit jos et poista viestiäs; lue ohjeet!

Jaaha, en latiakaan.