Nyt on jälleen taas tilanne se, että tarvitsen keskustelukumppania. Olen täällä aiemminkin avautunut, taas olen luisunut piinaaviin vanhoihin tapoihin.
Ensin sivistyneesti (???) viikonloppuisin, nyt jo viikolla ja annokset ihan älyttömiä. Eilen illalla perheeltä salaa join iltapäiväkännit, jotka jatkuivat iltaan, olen riidellyt miehen kanssa, käynyt käsiksi enkä muista edes tilannetta. Tämä on ihan hirveää jo kirjoittaa tähän, olo on aivan kamala. (Ei paha krapula, koska toleranssi on jo todella korkea). Tekisi mieli vajota maan alle, kadota, hypätä jostain, hävitä.
Tervetuloa takaisin palstalle @ElluXX
Nyt on varmasti vaikeaa ja joutunet käsittelemään ja sietämään vaikeita tunteita jonkin aikaa. Toivottavasti saitte sovittua miehen kanssa. Varmasti itsellekin iso pelästys tuo käsiksi käyminen. Hyvä, kun tulit tänne kirjoittelemaan, se voi auttaa tilanteen purkamisessa.
[Moderoitu: loukkaavaa henkilöön käyvää kieltä]
Vai sillä lailla, kiitos tästä tiedosta, jota en koe tarvitsevani. Olenkin siirtynyt Lopettajien puolelle, sieltä löydät tekstini. Muistathan kuitenkin kunnioittaa muita.
Ei Huolta !
Katso Itseäsi ensin peiliin, se on Ensimmäinen askel.
Tärkein askel On Ensimmäinen: Myönnät että olet hävinntyt taistelun vahvempaa vastaan.
Ei siinä ole Mitään hävettättää.
Keskustelu autaa aina.
Sun pitää tehdä Ratkaisu Itse.
Tukea On saatavilla, se on ole minä.
Kun mietit mikä on juomisen hinta/hyöty suhde
toivottavasti havahdut todellisuuteen,
Onnea Matkaan !