Britney Spears vs. Metallica - Enter Toxman
youtube.com/watch?v=sAlDqw7eOUw
Ei paha!
Uudempaa shoegaze/aavikkorokkia bändiltä, joka teki aiemmin paljon raskaampaa settiä;
Solstafir - 78 days in the desert
tsori, en jaksanut etsiä juutuub-versiota http://open.spotify.com/track/3HKQbRP2sBfeROgaE2bsC2
Kuuntelen RadioDei, ja myöhäisyön Gospelmusaa joka ylistää ainoata Herraa, Jeesusta. moni on pelastunut,vapautunut. ajatelkaa…
Moni on “pelastunut” myös meditaation avulla, tai gasp ihan vaan omalla päätöksellään. Ja monia muita vaihtoehtoja hyödyntäen joihin ei liity dogmaattinen usko johonkin ennalta määriteltyyn.Mut kukin tyylillään, jos sua jeesaa gospelmeno niin ei se väärin oo
nyt soi, maantainen keikka mielessäin: http://www.youtube.com/watch?v=DR8-tCkJryg
Tämä kuulosti ekan riffin jälkeen hyvältä, että sinänsä iina on oikeilla jäljillä hyvän musamaun suhteen
AI SIINTÄ TULEE SANONTA KIKKELIHEVI! Olen aina luullut että nimi johtuu kikkelin tarpeellisuudesta tämän musan soiton yhteydessä. Olen joskus sitäpaitti kuullut hyvän kikkeli biisin, lisäksi kunnioitan näitä bändejä ihan sen takia miten ne ovat muokanneet nykyistä heviä.
e; just kun olin painanut lähetä nappia alkaa soittolistalta kuulumaan Cradle of filthin versiointi Fear of the darkista :mrgreen: Tämä kuulostaa varmasti iinan korvaan kaiken huonon ruumillistumalta, lisäksi bändin bromokuvat ovat korniudessaan hienoja
DJ Krush ft. Zap Mama - Danger Of Love
youtube.com/watch?v=2T32bJ4ekAw
Vaikea laittaa mihinkään genreen olkoon sitten vaika trip hoppia.
Sigur Rós, Takk… Full Album
youtube.com/watch?v=ojLgN7wqc5A
^^ Joo, noi kuvat on jo niin rumia, et en varmasti kuuntelis noiden tyyppien tekemää musiikkia. Mä tykkään kukkasista ja auringosta, en kuolemasta ja pimeydestä.
Sigur Rósilla sen sijaan on aika sykähdyttävää kamaa. Heidän Heima-nimisessä dokumentissaan on heidän musiikkinsa taustalla upeasti kuvattua islannin luontoa.
^Heima-dokkari oli vallan pakahduttavan mainio kokemus R&A:ssa jotain vuosia sitten <3 Ja Sigur Rós muutenkin on ihan suosikki-postirokkibändejä!
Nyt soi ambienttia aka time to sleep…
Jenni Vartiaisen tätä uutta sinkku biisiä–> youtube.com/watch?v=kjfVme5npco
Kolisee ihan hienosti tän sativakukinnon kera. Erityisesti tuossa n.2:18-2:38 hidastus/nostatus kohdassa tuntu, että sisällä liikahti jotain syvää ja kunnon euforia kylmänväreet.
Oon täysin ateisti ja niin eespäin, mutta joskus näissä sfääreissä tulee “yliluonnollinen olo”. Kosmista värinää :mrgreen:
E.N.R.P - Murha
Juju - Räpätti
youtube.com/watch?v=1L0FhmxIUFA
BLUE ÖYSTER CULT! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
^^^^
Epelit - Flippaa & kriippaa
youtube.com/watch?v=rSzc_UBGqf8
Hanoi Rocks-Dead By Xmas
Neo Cortex - Storm Of Light Remix
Jos Trance musasta tykkää niin kandee kuunnella youtube.com/watch?v=iM8w05O2Pw4
Led Zeppelin - Whole Lotta Love
Riffiä harjoittelen…