No se mun “stressini” nouseekin lähinnä siitä, kun rakentelen itselleni soittolistoja, enkä tiedä miten nimeäisin tietyn tyyppistä musaa sisältävän listan tai mihin listaan kuunbtelemani biisi kuuluu? Vai kuuluuko mihinkään, tai pitääkö sille nyt tehdä oma listansa, kun ei se mee mihinkään mun jo olemassa olevaan kategoriaan?
Hieno oli P.J.:n ja Nickin duetto! Jäinki nyt kuuntelee Nick Cavea. Taas yks iso nimi ja upea artisti, joka on jotenkin jääny multa kokonaan kuuntelematta.
Miksi minä en välitä musiikista ollenkaan ? En saa mistään biisitä kiksejä! Autossani on stereot ja MP3-soitin, mutta vannon, että en ole ikinä kuunnelut sitä . Tutut/kaverit haluaisi aina huudattaa sitä, kun ovat autossani, mutta pistän sen heti pois päältä, jos joku erehtyy laittamaan toosan päälle.
MP3-biisejä mulla on uTorrentilla imutettuna 5-10Gt, mutta en ole kuunnelut niitä ainakaan kahteen vuoteen… En tunne itseni lisäksi ketään muuta, jota musa ei kiinnostaisi tippaakaan.
mulla on välillä sellaisia kausia että kuuntelen musiikkia ihan melkein 24/7 ja sitten saatan pitää useamman viikon pätkän etten kuuntele juuri ensinkään musiikkia,mutta on paljon sellaisia bändejä mitä olen kuunnellut ihan vaahtosammuttimen kokoisesta asti ja sitten on monia bändejä mitkä tulee ja menee ja kukaan ei muista tai ainakaan minä edes muutaman vuoden päästä jos ne oli sellaisia yhden hitin ihmeitä mitä mahtuu tusinaankin 13:sta,on hauska huomata vuosien varrella että musiikki makukin kehittyy ja vaihtuu iän myötä,saattaa kuunnella samaa bändiä edelleen mutta tykkää ihan eri biiseistä kuin ennen ja sitten tulee uusia bändejä mitä ei voinnut sietää nuorempana jne mutta mitä musiikkia kuuntelen nyt youtube.com/watch?v=8F-DELVGnz0 Topi Sorsakoski & Agents - Surujen kitara
Edelleen faksin linkittämän dueton innoittamana, P.J. Harveytä tänään illalla. Eipä ole sitäkään juurikaan tullut kuunneltua, vaikka 90-l:n Down By The Waterista lähtien olenkin tiennyt että kyse on ihan mahtavasta artistista. Asennetta löytyy!
When you wake up in the mornin’, baby, look inside your mirror
You know I won’t be next to you, you know I won’t be near
I’d just be curious to know if you can see yourself as clear
As someone who has had you on his mind