Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt?

jostain taustalta kuuluu Laila Kinnusen Älä kiusaa tee…

Offff topic. Saanko kysyä uuden ystävämme, ihmeliisan ikää? :smiley: Ja sukupuolta? :mrgreen:

Minä veikkaan, että se on vuonna 1989 syntynyt ponteva nuorimies.

Tää on hyvä. youtube.com/watch?v=vBSjq2aN … re=related

Ja tää: youtube.com/watch?v=fSfIPowB … re=related

Ja tää: youtube.com/watch?v=x1VvYfv6 … re=related
[size=85]Juha tapio on vaan vähän liian gospelimainen tyyppi. Mut toi tulkinta on hyvä mielestäni.[/size]

Ja tää: youtube.com/watch?v=f9wrrBAi … re=related

Tykkään tapsasta. Ja chisusta ja jennistä. Ja monesta, monesta muusta. :slight_smile:
[size=85]
fernetti on juonut alkoholia. Fernetistä uhkaa tulla tänään vielä yhä enenevässä määrin tunteellinen ja hengellinen melodramatikko, joten älkäätte välittäkö sit![/size]

youtube.com/watch?v=t5ZtJ04s … re=related

:bulb:

:bulb:

Mä en oo jaksanu oikeen innostua enää vuosiin konemusasta mut Justice:n remixi zzt:n biisistä herätti rakkauden konemusaa kohtaan uudestaan. Niiltä tuli levykin ulos joku aika sitten, mut tää biisi on mun mielestä ehdottomasti niitten paras (ei löydy levyltä), tosin toi youtube-laatu vie siitä sen parhaan terän pois.

youtube.com/watch?v=mK2VxRGyzUo

Ja tälle biisille niiltä löytyy ihan jopa videokin:
youtube.com/watch?v=49esza4eiK4

Mä taas en t i e d ä konemusasta juuri paljon mitään, mutta kun satuin näkeen jonku konemusaohjelman ja siinä tuli juuri ton justicen dance noin ihan simppelisti, siitä tuli tosi kiva ja kevyt olo… :slight_smile:. En pidä siitä itsemurhasynkkyysmielipuolisuusväkivaltaisuusnihilismikoneilusta pätkän vertaa… :unamused:

Infected Mushroom - Becoming Insane
youtube.com/watch?v=Z6hL6fkJ1_k

Hanoi Rockin million miles away soi päässä. Juu, katselin yle teemaa.

Impaled Nazarene - Sadistic 666

Loppuosa on varsinkin loistava…

Hanoi Rocks - A Day Late A Dollar Short

:sunglasses:

Red Hot Chili Peppers: By The Way

pmmp: veden varaan

Final Fantasy & DJ Fresh & Pendulum
youtube.com/watch?v=C3FZXKvYFXc&NR=1

hyvä piisi!

DJ Fresh - Big Love
youtube.com/watch?v=nAXREVxx … re=related

The Prodigy - Music For The Jilted Generation. Voodoo People on silkkaa korvaorgasmia!

RedHotChiliPeppers: Californication