New Order - Dream Attack
youtube.com/watch?v=BDXBPZoV2jw
Nautin! Ahh ku hyvä kipale täysillä, vaikka kerrostalossa asun, mul on oikeesti hyvät fiilarit pitkästä aikaa!!!
RAKASTAN TEITÄ PLINNKILÄISET PÄRJÄTKÄÄ
:mrgreen:
New Order - Dream Attack
youtube.com/watch?v=BDXBPZoV2jw
Nautin! Ahh ku hyvä kipale täysillä, vaikka kerrostalossa asun, mul on oikeesti hyvät fiilarit pitkästä aikaa!!!
RAKASTAN TEITÄ PLINNKILÄISET PÄRJÄTKÄÄ
:mrgreen:
Comfortably Numb - Pink Floyd - The Wall
youtube.com/watch?v=YQWszrZH … re=related
“MInulla on juuret minulla on todellakin juuret ne on syvällä ja saatana suuret”
Siinäpä pähkinä teille…
Haittavaikutus (ei kukaan)
youtube.com/watch?v=7PeZ_R9Q … re=related
Murmansk, se uus levy.
Bon Jovi - Its My Life.
Yhdistyneet Urbaanit Puoskarit - Murhaaja soittaa pasuunaa
soul captain band:Tanssijan valinta - jeee Nopsajalkaaaa
Anna mulle täpinää ja toimintaaaaaaa
Mitä hittooo?
youtube.com/watch?v=UOLYr8Tu5Sw
Onko tuo vokalisti jotain sukua kauko röyhkälle? Sil on vähän samanlainen tyyli. :mrgreen:
DJ Shadow The Organ Donor
youtube.com/watch?v=gRS8cM4lyKY
ICP - Boogie Woogie Woo
youtube.com/watch?v=TT2sGdyB … re=related
youtube.com/watch?v=1SypWDYz … re=related
youtube.com/watch?v=iy0rTNdX … re=related
Sitäpaitsi mä en muistanut että on sunnuntai. Muistin että on lauantai. Paitsi että oikeasti lauantai on se oikea lepopäivä. Juutalaiset tietää sen, senkin natsi.
Jenny Wilson - The path. Olin kattomassa tätä eilen, hyvä keikka oli kyllä. Esiintyjä oli vaan mulle täysin uus niin en heti päässy fiilikseen. Mut hyvä uus musiikki on aina tervetullutta.
^Juu mä oon kanssa juuri vasta tutustunut kyseiseen artistiin. Tykkään kyllä. Pistää jalat vipattaa. Varmaan olis kesällä mahdollisuus nähdä nainen livenä useampaankin otteeseen, kun on mun käsittääkseni sellanen tän hetken nousussa oleva “kuuma nimi”. Täytyypä seurata neidin keikkakalenteria.
Mulla täällä soi viimeinkin Blind Melonin Blind Melon.
Sain sen sit vihdoin poltettua, kun tajusin ottaa selvää et mistä syystä se mun poltto-ohjelma vittuilee mulle, ja korjasin asian. Tai ainakin luulen niin et se on nyt korjattu. Ehkäpä sillä vaan onkin taas hyvä päivä? Ja kohta se vittuilu taas alkaa…?
Te nuoret väärinohjatut jotka kuuntelette noita kaupallisia 1 hit wondereita. Palatkaa pahuuden juurille ja kuunnelkaa Burzumia. Jos olette onnekkaita, löydätte elämäniloa Saatanan kylmyydestä, ja lopetatte sen huumepelleilyn koska ymmärrätte, ollakseen paha ja tuhoaja, ei tarvitse käyttää huumeita.
Avain - Dont Make A Sound Feat Cheka
youtube.com/watch?v=o5V5aS_L … re=related
Kapteeni Ä-ni - Syödään Eka
youtube.com/watch?v=Mq3UlYMb … re=related