Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt?

don huonot - sydänpuu

Spheric Univers Experience_Anima_07 End of Trauma.mp3 :confused:

Pearl Jam - Riot Act …ylläri pylläri…

Jeff Buckley: Lilac wine

“lilac wine is sweet and heady, like my love
lilac wine, I feel unsteady, like my love…”

Jimi Hendrix: Stone free (live 1970)

Mastodon - Crack The Skye

Smashing Pumpkins: Mellon Collie And the Infinite Sadness disc2

Oi näiden musiikkia, yks mun lemppari-bändeistä!! Vuosiin en pystyny kuuntelee paskojen muistojen takia, mutta nyt talven aikana oon löytäny kurpitsojen murskaajat uudelleen! Yippee!! :smiley: :smiley: :smiley:

julma henri & syrjäytyneet - pimeessä hapuilen äsken ja nyt 070206. kuvaa niin hyvin olotilaa :confused: vielä kun on lääkkeiden lisäks nämä syömishäiriöt joista ei pääse koskaan eroo :unamused:

Tricky: Maxinquaey (meniköhän oikein…?)

Montakohan eri versiota on oikein olemassa tuosta Trickyn Overcomesta ja Massive Attackin Karmacomasta? Mielestäni oon kuullu jommalta kummalta ainakin kolmannenkin version? Mut hei, kierrätys onkin päivän sana! :wink: Tosin nämä kaverit oli reippaat kymmenen vuotta aikaansa edellä.

En varsinaisesti kuuntele nyt mitään, mutta kun musiikista on puhe, niin mulle on yksi yli muiden: Smashing Pumpkinsin tuotanto ennen 2000-lukua. Siamese Dream, kaikkien aikojen paras levy! Nykyisin Smashing Pumpkins on mitä on, aika väsynyttä.

Joo, ja kakkosena tulee Kingston Wall.

:smiley: Jo 15 vuoden ajan on/offina yksi mun lempibändeistä! Nykytuotantoa en ole vielä edes kuunnellut…

Portishead: Dummy. Toinen lempibändi vuosien varrelta. :slight_smile:

…No listataan nyt sit vielä kolmanneksi Pink Floyd. Nämä toki muuttuu aika ajoin, mutta on nämä kaikki kolme kuulunu mun kärkijoukkoon jo ties kuinka kauan.

donnie darko - soudtrack

Maija Vilkkumaata :slight_smile:

Jeff Buckley - Sketches for My Sweetheart The Drunk

Mary J. Blige ft biggie smalls

Alicia Keys: Songs in A-Minor.

Dream Theater: Images And Words

Neil Young & Pearl Jam - Mirrorball

Zappa Plays Zappa - "Peaches En Regalia (Live)
youtube.com/watch?v=nQiSlG_ziVA
Tuo lettu pyörinyt koko vuorokauden.