don huonot - sydänpuu
Spheric Univers Experience_Anima_07 End of Trauma.mp3
Pearl Jam - Riot Act …ylläri pylläri…
Jeff Buckley: Lilac wine
“lilac wine is sweet and heady, like my love
lilac wine, I feel unsteady, like my love…”
Jimi Hendrix: Stone free (live 1970)
Mastodon - Crack The Skye
Smashing Pumpkins: Mellon Collie And the Infinite Sadness disc2
Oi näiden musiikkia, yks mun lemppari-bändeistä!! Vuosiin en pystyny kuuntelee paskojen muistojen takia, mutta nyt talven aikana oon löytäny kurpitsojen murskaajat uudelleen! Yippee!!
julma henri & syrjäytyneet - pimeessä hapuilen äsken ja nyt 070206. kuvaa niin hyvin olotilaa vielä kun on lääkkeiden lisäks nämä syömishäiriöt joista ei pääse koskaan eroo
Tricky: Maxinquaey (meniköhän oikein…?)
Montakohan eri versiota on oikein olemassa tuosta Trickyn Overcomesta ja Massive Attackin Karmacomasta? Mielestäni oon kuullu jommalta kummalta ainakin kolmannenkin version? Mut hei, kierrätys onkin päivän sana! Tosin nämä kaverit oli reippaat kymmenen vuotta aikaansa edellä.
En varsinaisesti kuuntele nyt mitään, mutta kun musiikista on puhe, niin mulle on yksi yli muiden: Smashing Pumpkinsin tuotanto ennen 2000-lukua. Siamese Dream, kaikkien aikojen paras levy! Nykyisin Smashing Pumpkins on mitä on, aika väsynyttä.
Joo, ja kakkosena tulee Kingston Wall.
Jo 15 vuoden ajan on/offina yksi mun lempibändeistä! Nykytuotantoa en ole vielä edes kuunnellut…
Portishead: Dummy. Toinen lempibändi vuosien varrelta.
…No listataan nyt sit vielä kolmanneksi Pink Floyd. Nämä toki muuttuu aika ajoin, mutta on nämä kaikki kolme kuulunu mun kärkijoukkoon jo ties kuinka kauan.
donnie darko - soudtrack
Maija Vilkkumaata
Jeff Buckley - Sketches for My Sweetheart The Drunk
Mary J. Blige ft biggie smalls
Alicia Keys: Songs in A-Minor.
Dream Theater: Images And Words
Neil Young & Pearl Jam - Mirrorball
Zappa Plays Zappa - "Peaches En Regalia (Live)
youtube.com/watch?v=nQiSlG_ziVA
Tuo lettu pyörinyt koko vuorokauden.