Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt?

Nirvana: In Utero

Puukko-Allu - Kilahtaa

Julma-Henri & Syrjäytyneet - SRJTNT Vol. 1 - 04 - Viimeinen Rasti

:slight_smile: Diggailin teini-iässä Nirvanaa, kans just Kurtin kuoleman nurkilla. En oo vuosiin kuunnellu ennen ku nyt taas.

Nyt soi Polly Jean Harveyn The B-sides.

Mulla on rummut mukana…

adam freeland - coastal breaks

´syd barret-ocotobus

Paul_van_Dyk-Live_at_Nature_One-07-31-04. 100min 35sek kestävä pitkäsoitto hyvää, lepposta, melodista, uplifting trancee…
Oujeeeh! :stuck_out_tongue: :sunglasses:

Smashing Pumpkinseja.

:slight_smile: DISARM YOU WITH A SMILE :slight_smile:

Massive Attackin Mezzanine.

Radio Suomi. Tulisipa merisää tai uutiset tyhmille.

Työväenlaulut olisivat kyllä poikaa myös, voisi nousta täältä sorron yöstä hiukan barrikaadeille.

No juu, oikeastihan ne on tarkoitettu kai juuri heille, joille suomi ei ole äidinkieli tai joilla on jotain muuta kuulo/ymmärrysvaikeutta. Kulkeepahan vain tuttavapiirissä nimellä “uutiset tyhmille”…

Radio Peili toinen lempparini. Ja mikäänhän ei voita kansanradiota!

Noh, vuodenvaihteen jälkeen on ollut suunta parempaan. Näin jälkikäteen katsottuna ai saakeli miten pahasti meinasinkin seota. Piti lähtemän osastolle mutta fiksuna tyttönä karkasin ensin päivystyksekstä ja lopulta kikkailin lääkäreitten kanssa omiani sun muuta mielenkiintoa elämään. Psykoottisuus se vasta jännittävää olikin. Vaan nyt on olo sees ja varovaisen toiveikas, kun tuo kumppani kenties pyörsikin päätöksensä. Tiedä sitten säikähtikö se niin sitä romahtamistani vai tuliko muutoinkin toisiin ajatuksiin. Ja minä kun en koskaan ajatellut olevani näin riippuvainen toisesta ihmisestä.

Eipä se varsinainen marssi ollut, mutta anyway. En muista enää ketä veikkasit, mutta lipusta oikealle muistaakseni olin. Sellanen siisi hattu päässä (tainno, jokku lätsät sitä taisi kaikilla olla).

Jaa mutta, sepä tietysti riippuu myös siitä, että mikä lehtikuva sinulla sattuu olemaan. Hommassa oli tietty lämmittely-kierto, joten kaikissa kuvissa en vältsisti ole mukana.

Ja tuttua historiaa tuo on itsellekin, eipä sitä suotta olla akateemisia historiarunkkareita.

Edelleen soi Radio Suomi, nyt sieltä tulee mottoja.

Joo kyllä se sitten taitaa olla meitsi, olin muistaakseni ainoa, joka asetti sen torrakkonsa aina maahan eikä olalle.

Hitsi, se oli kyllä kiva avustaja-homma, kukapa ei tahtoisi lauleskella koko päivän työväenlauluja. Sen jälkeen tullu oltua vaan jossain tylsissä elokuvissa avustajana.

Charles Mingus - Don’t Let It Happen Here

Jason & The Scorchers - 19th Nervous Breakdown

a tribe called quest

ihkua ismoa :slight_smile:

Irina : Liibalaaba. Levyn sanoitukset tuntuu tosi henkilökohtaisilta. Ihan kuin Irinallakin olisi kokemusta narsitisen ihmisen kanssa seukkailusta…?

"…
Vai pidäksä mua tyhmänä,
jolla ei ole väliä?
Itsetäänselvyytenä, lastenpalapelinä?

Pokkaa sul on ainakin, se on käynyt selväksi.
Liikaa oot sen varjolla,
jo varastanut anteeksi.
Mistä sait sen käsityksen,
et noin voi tehdä toisille.
Mut se mun täytyy kyllä myöntää,
sul on pokkaa ainakin.

Mä pelkään että joskus peilistä
katsoo sun kaltainen."

“…
Olen varma etten tunne sua ollenkaan
enkä halua oppia tuntemaan
mene pois koska pelottaa

Tunnen hyvin sen jota rakastan
ja sussa ei oo siitä tietoakaan
nään edessäni vieraan”

(Nää toiset sanoitukset ei kyl oo Irinan tekemiä)

Toki näihin sanoituksiin voi varmaan samaistua moni ihan normaalissakin parisuhteessa ollut. Mutta jos tietää millaista on elää narsistin kanssa, niin ymmärtää nä sanan varmasti jotenkin syvällisemmin. Tai jotain.