Mortuary drape - Primordial
Thanks!!
![]()
Rakkaan ihmisen tekemää aivan ihanaa pianobiisiä. Huh, tuli melkein tippa linssiin vaikken usein mitään herkistelevää tyyppiä olekaan. <3
Kiva kun tykkäsit ja kiitos inspiraatiosta. <3
Topicciin: np. Yoji Biomechanica - Monochroma (Romeo Toscani Remix)
Samaa vanhaa kappaletta sen tempoa muunnellen…
Snow:
Rakkaan ihmisen tekemää aivan ihanaa pianobiisiä. Huh, tuli melkein tippa linssiin vaikken usein mitään herkistelevää tyyppiä olekaan. <3
Kiva kun tykkäsit ja kiitos inspiraatiosta. <3
Mä mitään inspiroinu, oot vaan tollanen musiikkinero.
Lisäääääh! ![]()
tropic:
Hyvin pitkältä kyllä.
Kiksustahan käydään monesti pientä vääntöä, että mikä luokitellaan siksi. Joskus siitä kuulee monia eri näkemyksiä mitä se on… heheNiinpä… Mä luokittelen kiksun nykyään aika pitkälti vaan täydeksi ulosteeksi, joten en jaksa niitä pikkueroja niin paljon miettii. Outoa kyllä kuinka moni loppujenlopuksi konemusan kuuntelun alussa ylistää kiksua ja huomaa sen kirosanaksi viiden vuoden sisällä.
No joo… Mä oon kuunnellu muistaakseni joku 7 vuotta konemusiikkia ja en kyl voisi sanoa kiksua koskaan ulosteeksi, koska siitäkin on niin paljon hyviä kokemuksia, vaikkei sitä nykyisin tulekaan niin paljon kuunneltua kuin joskus. Sanoisin, että kaikki konemusiikinlajit hyviä, jos on oikeassa fiiliksessä. Kuuntelen kyllä paljon muutakin kuin konemusiikkia.
Np:Necmi - Signs
Infected mushroom - Becoming insane
Infected Mushtoom - Deeply Disturbed
Jimi Hendrix - All along the watchtower
CMX- Talvikuningas
Omaa promo soundia. Hyvin potkii. =)
Hannibal & Soppa Ja Pahat Viinit - Westsidejäbä feat. Hra Piru
Cosmosis - The Spirit World
Jontti Ja Shaka - Kolmatta Linjaa
Ulver- Bergtatt
Jotain tylsää räppiä MTV:ltä (spanking news:tä). DVD-soittimeen tuli jokin vika, joten ei pysty kuuntelemaan mitään parempaa… ![]()
muoks. Olipas muuten suurikin vika: johto pois seinästä!
Tadaa, elektroniikan mestari! ![]()
Marilyn Manson - Coma Black
“This was never my world
You took the angel a way
I killed myself to make everybody pay!”
Amebix - Coming Home
Bathory - Call from the Grave
Ganja Kru : Fuck The Millenium -albumia ja eka biisi eli Forbidden Fruit menossa.