Moro! En tiennyt onko tästä keretty jo tehdä aihetta ja onko tämä oikea paikka kirjottaa tästä asiasta tänne mutta mitä mieltä te olette että liikkuva poliisi lakkautetaan? Itse en osaa vielä sanoa oikein mitään,mutta olen kyllä miettinyt että aika paljon varmaan ylinopeudet lisääntyy ja sitä kautta riskit tietenkin onnettomuuksiin ja kolareihin.Ei varmaan poliisit enään hirveästi kerkeä liikennettä tarkkailemaan kun se on nykyään paikallispoliisin tehtävä.Mutta olisi kiva saada keskustelua tästä aiheesta jätän vielä iltalehden linkin tästä uutisesta tähän:
Lääkäritäti ei todellakaan tajua mitä tekee kun moista vaatii
Tulee lisää liikennekuolemia ja liikenteessä vammautuneita. Oon itekin saanu sakot liikkuvilta.
No eihän ne persereiät liiku muutenkaan kun ihan pakosta ja sitten kahville. En tiedä muuttuisiko mikään.
Pysäyttivät mut yli kymmenen kertaa, takaapäin räpsähti valo ja kone sanoo morffiinin käyttäjän autoksi. Ensin puhallus ja usein se yksi bisse eli 0.2 ja sitten tummat lasit pois ja pienet pupillit niin tikkari suuhun ja sitten soitto lääkärille ja aja varovasti, nyt katsastuksessa sanottiin heti että rekisterivalot näkyy taakse kun farkun kahva hajos talvella ja en ollut kerinnyt korjauttaa eli eivät tajunneet et auto on viallinen ja katsastusmies kirjoitti et vain korjaamolle saa ajaa. Miä me noilla umpipöhköillä jotka vaan nopeutta tutkii tehdään, nykyiset autot ja renkaat niin turvalliset että mikään ei vaarannu jos 40 kympin alueella ajat 50Km tunnissa ja skootterit ohittaa sut. Niistähän tulee tavis poliiseja ja pohjosessa kestäää hätätilanteessa parituntia ennenkuin on poliisit auttamassa ku ennen aina yksi partio ajeli lähistöllä. Kohta kerääntyy ensin syrjäkylille oma kansalaiskaarti ja naapuri tulee hirvikiväärin kanssa paikalle, ei rosvojen elämä helpotu vaan päin vastoin.