Mitä mieltä amfetamiini + kannabis kombosta?

Pilaako kunnon kukka teijjän mielestä vauhin?

minkä laisii oloi tää on teil antanu

pikemminkin toisin päin, mul ei meinaa toimia kukka vauhdeissa.

Pirin päälle otan aina pilveä. Hyvin toimii ja tekee piripörinöistä entistä hauskempia. (Ja pirin alle otan aina muutaman oluen, se pehmentää mukavasti sätkyä oloa.)

Ihan kivasti nuo menevät yhteen. Tietty vois kuvitella että jos monta yötä valvoo pirteellä ja sitte polttelee ohessa nii voi aika vainot tulla. Frendi sano kerran että alko huomaa vasta pirin vaikutuksen ku oli polttanu blossit ku oli niin huono laatusta piriä. Ja ehdottomasti mielummi piri+kannabis kun piri+holi joka on ihan vitun tuhoisa yhdistelmä.

Itellä pireissä tulee aina kauhee himo kahviin, jotenki vaan tekis mieli pienen tanssahtelun ja muun jälkee istahtaa pöytään hyvän ystävän kanssa ja nauttia kahvia ja puhua ihan kaikesta… ja ainakin minä olen pireissä todellä hyvä kuuntelija, tämä tekee keskustelusta erittäin miellekästä kun kumpikin kuuntelee mitä toisella on sanottaa.

puoli OT: Tuleeko porukalle paljon tätä My Generation-änkytys efektiä? Ajatukset kulkee liian nopee ja kirkkaasti että suu ei pysy mukana :slight_smile:. Siitähän nuo The Who:n pojat tuohon biisiin tuon änkytysjutun ottivat.

Erittäin hyvä.

Olen tälläkin hetkellä just tossa kombosssa piri pitää hereillä ja sauhu rentona :sunglasses:

Tiedän, muutaa tenox tai joku bentso ni se on myös hyvä. Joojooo benzoi kielen alle nii mä aina teen heitin kerran 15 tenoxii suuhun enkä niellyt niitä nehän maistuu ihan minttupastillille :slight_smile:

Piri+pilvi on yksi lempikomboistani. Sen enempää hehkuttamatta pidän kyseisestä kombosta, koska nuo aineet toimii mielestäni hyvässä synergiassa keskenään. Eli toisinsanoen pilvi vähentää pirin negatiivisia vaikutuksia kuten ruokahaluttomuus ja nukahtamisvaikeudet…

Sitten puolestaan piri vähentää pilven negatiivisia vaikutuksia,jotka ovat mm. yliampuvat mässyt, liiallinen kuumottaminen ja jumittaminen. :slight_smile:

Nopea olotilan muutos on aika jännäksi todettu ainaki. Ei paljoa nuo pirit kiinnosta mutta tuhtien norttijumien päälle kun otti pienet nokat niin piristy heti ja teki mieli lenkille lähtee jne…Pirin vaikutus kun alko laskee, joka laski nopeasti ja sama jumittaminen jatku siitä. :smiley:

Aika loogista kyllä mut ihan hauska kombo ainakin noin.

I like! Aika levotonta juttua tulee “toisinaan” heitettyä… Varsinki parin yön valvomisen jälkeen on ihan hupsua polttaa kunnon blossit :smiley: usein on kyllä tommosessa tilanteessa käyny niin että pilvessäoloajasta ei muista mitään, muutaman tunnin ja vetojen jälkeen mieli kirkastuu ja sit mietitäänki et mitä vittua just tapahtu :laughing:

Noh ei mitään huonoa ainakaan mulle. Yleensä vauhdin päälle on kiva polttaa pienet, että saa kehon hiukan rennoksi. Tuppaa menee paikat heti jumii ni pajal saa hiuka rentouduttuu vaikka itselleni ei normi paja vaikutuksia tule vauhdeissa. Erittäin velmu olo joskus, tuntuu et on kaikes oikees ja semmonen oikee Eric Cartman fiilis ^^. Laskuihin varaan kans aina hiukan poltettavaa. Mukavempi olla, itelänni tuppaa rallin jälkee hiuka vainottaa. Auttaa siinäkin rentoutumisessa.

Voipi olla aika kuumottava combo. Enemmän hatsii ja vähemmän piriä, mieluiten ei piriä yhtään…