Täällä missä asun ni suositaan neuroleptejä,joka vaivaan annetaan seroquelia ym.Mulla on kaks-suuntanen mielialahäirö ja ahdistuneisuushäiriö. Lääkkeet on seroquel pro long aamuisin 400mg ja illalla 600mg.Ahdistukseen menee venlafaxin 300mg.Sehän tässä o outoo kun venlafaksiinia ei pitäs manian takii käyttää ollenkaa,No nytten on kierrokset tapissa ja huomen pitää mennä terkkariin noitumaan,et lukekaa ne lääkeselosteet.
En sano, että minulla on vakava yleistynyt ahdistuneisuushäiriö vaan oletan niin. Kolme erilääkäriä on samaa mieltä.
En ole koskaan saanut bentsoista mitään “oloja”, viinasta, kannabiksesta ja opiaateista kylläkin. Söin rivoja kun niitä ensimmäisen kerran elämässäni sain erilääkäriltä johon minulla on nyt hoitosuhde. Ne siis olivat ylimääräisiä, joita kokeilin väärinkäyttö määrillä, jotta varmasti tietäisin miten ne vaikuttaa. Mutta nyt olen huomannut, että ne tosiaan lievittää oloani, jossain mainittiin että niiden hoitovaste tulee vasta 4-5pv kuluttua kuurin aloittamisesta, ja näin siis on käynyt.
Kyseisiä lääkkeitä mitä minulla nyt on, en tule käyttämään yliohjeistuksen. Oloni on nyt täysin normaali ja ahdistuksesta ei tietokaan ja niillä lääke määrillä jotka kuuluvat hoitosuunnitelmaani.
Kysymys olikin nyt sinusta, sinä masennuit, ehkä söit niitä jopa väärin diagnosoituna. itse olen saanut kymmeniä vääriä/huonoja lääkekokeiluja ja elämä ollut vuoristorataa. Rivatrilin 4mg:n määrään siirryin osana muita lääkkeitä sen relaxantoivan ansion takia koska kärsin suurehkoista kivuista, en ahdistuksesta. Masennuksesta kärsin pitkään, mutta kun lopetin pari vuoden masennuslääkkeiden syönnin oloni koheni hurjasti, ja bentsoihin siirtymällä! Eli siis masennukseni lieveni erittäin paljon ja nyt tuo rivatril pitää myös lievää masennusta samalla kurissa. Olet ilmeisesti melko yleistävää sorttia.
Soikannel, hienoa, että alkoi ne rivatrilit toimimaan! ja muutenkin k.o kuuri. saattaahan noissa olla sen parisenkin viikkoa lääkevaste, siis ylipäätänsä lääkkeissä, ellei jopa pitempi. Sekin vaikuttaa suuresti, että on ollut ennempää taustalla muita lääkkeitä ja muutenkin kun syö samaan aikaan useampia… Hienoa kuulla olosi kohontuneen Ehkä jopa joskus pääset noista muutamista lääkkeistäkin pois jos lääkärisi myöntyy tuohon annoksen nostoon, kuukauden, parin käytön jälkeen. Ja voisin väittää, että melko moni meistä on syönyt huomattavasti suurempia annoksia kuin lääkärin määräämä, suureksi osaksi todettavana jos lääke ei yksinkertaisesti toimi edes suurempina annoksina, vaikka tämähän kuuluisi aina tehdä lääkärin kanssa suunniteltuna… Itsekään en ole oloja saanut yhdestäkään lääkkeestä, Ainoastaan kannabiksesta ja Alkoholista. vahvempia päihteitä en käytä, enkä ole tilaisuuteen koittaa edes tarttunut vaikka mahdollisuuksia olisi ollutkin.
Mulla ainakin liikunnan esim uinnin jälkeen tulee voimakkaampi euforia mitä saan päihteistä. Esim kannabiksen
aiheuttama euforia on TODELLA heikko verrattuna siihen että kun polttelin viikon sen jälkeen tuli helvetillisiä
ahdistustiloja.Jos opiaatteja ja bentsoja käytät ja pilveä et taatusti saa mitään liikunnan jälkeistä “High” olotilaa
mikä johtuu dopamiinin vapautumisesta.
Kiitos Addie. Aika vaikea pukea sanoiks miltä tuntuu kun on elänyt kuukausi kaupalla täydellisessä maanpäällisessä helvetissä ahdistuksen (ei siis masennuksen) kanssa ja nytkin tyytyväisenä aamulääkkeiden jälkeen olo on täysin oireeton. Koko paska poistui kun Opamox annos nostettiin 30mg/pv—>120mg/pv ja 1.5mg/pv rivaa kylkeen. On ne betsot sitten riippuvuutta aiheuttavia tai niistä saattaa koitua ongelmia. Syön ohjeistuksen mukaan ja vitut välitän moralisoinnista
Dark magus, teeppä kuten minä. Eli kun olet kirjoittanut jonkun pitkän tekstin niin, kopio se talteen. Sitten koitat lähettää ja jos menee vituiksi niin sit vaan copy pasteet sen uudestaan kenttään ja lähetät. Ei vituta silloin
kuulostaa aika perussetiltä, toivottavasti olosi paranee.
multa vietiin eilen kaikki ahdistuslääkkeet ku kuulemma en tarvi niitä ja olo on niin helvetillinen et en kestä.myisin vaikka persettäni koko yön kadulla et saisin tähä kuolema ahistukseen temestaa tai jotain
äläpä.tiätsä mä olin yksityisel pe(lääkäri on muun muassa jonku lääketehtaan tutkija ja psykiatrian tohtori ja tehny ties mitä kirjoja ja tutkimuksia ja erikoistunu psykiatrisiin lääkkeisiin) ja makso sen parisataa ja oli ehkä paskin keikka ikinä . tänään meen kohta toiselle lääkärille jonka pitäs olla viel pätevämpi mutku mä tiiän et ne sanoo "nostetaan tota ketipinorin annosta(IHAN KU SE VITTU AUTTAS AHDISTUKSEEN SAATANA) ja nostetaan tota toista lääkettä(mäen ny muista nimee mut joku epilepsia ja mania lääke joka pistää hiukset lähtee oksettaa ja ahistaa pahemmi ku ennen vielä)
tää on niin paskaa mitähä mä sit teen jossei taaskaa tuu apua
Itse kerroin aivan asiallisesti lekurille. Että olen syönyt 7 eri masennus lääkettä. Joista ei mitään apua. Kerroin että Seroquel ei sovi koska nostaa ahdistuneisuutta. Myöskään Lyrica tai Buspar ei sovi. Joten lääkevaihtoehdoiksi jää bentsot joita sain. Jos sul on massia, niin kärsivällisyyttä. Kerrot asiallisesti mitkä lääkkeet auttaa ja mitä et suostu syömään, (kerro tämä asiallisesti)