Mitä mielessä?

Vedin just vedot,ja mietin koska vetäisin uudet. Laskin ajankuluksi että, aloin 12v sekoittaa,ja nyt oon 31v.Hyvin mä oon vetänyt ja vedän vieläkin.

mä vedin kans just vedot, oxycontin nimistä kipulääkettä. ostin sitä yhdeltä rakennustyömieheltä, ns. pimeiltä markkinoilta. se ei ole laillista, mutta ostin silti. en mä välitä siitä. oli laillista tai ei. noista tulee hyvä kyl tosi hyvä olo. ruiskutin sen suoneen huumeruiskulla. apteekin systeemejä. ns. päivystyspakkaus aka päivyri. tai no ton mä keksin just. ei hyvä. jotenkin teennäinen. silläkin uhalla ruiskasin, että siitä voi tulla tapa ja siihen voi jäädä “koukkuun”, ainakin jos usein ottaa. mä tässä kans mietin, että ottaisinko kohta lisää. mulla on enään 40 mg:tä sitä lääkettä/huumetta, eli yhdet vedot. kannattais kyllä jättää huomiseksi, kun ei ole muuten huomiseks mitään. joo, kyl mä jätän sen huomiseks. toimii paremmin ja onpahan huomiseks saletitsti sit edes jotain. hyviä noi huumeet, tavallaan. tai no huonoja siinä mielessä, että niihin jää helposti koukkuun ja ne maksaa paljon, ovat laittomia ja tekee ihmisestä torspon. vedämme siis huomenna tuon puolikkaan pilleri-lillerin. kuinkas muut fordelaiset? onks vedot mielessä? musta vedot on aika cooli sana. sit mä dikkaan puhua fimaamisesta. fimaa, vittu kelaa. se on aika katu-uskottavaa. fimaan tän jne. mä pyrin käyttämään tuota sanaa mahdollismaan usein. näillä mennään ja kevyesti. kuinkas muut ihmiset? fimaattekste?

:slight_smile:

Kamat loppu.Eikä ole hintaa.Iskee paniikki.
En muista koska viimeksi näin olisi käynyt :blush:

Kyl mä ainaki fimaan. Silloin ku siis spigutan, vittu kelaa ny mikä sana, spiguttaa. Vähän on coolii… :mrgreen:

Kiitos! Tuo unohtui täysin. Meitsi kans spiguttaa tästä lähtien :smiley: