Mitä mahtoi olla?

Poltin joskus 7vuotta sitten vieraalta mies henkilöltä kukkaa. Se tuoksui ja maistui siltä. En ottanut kuin pariset hitit jointista…

Sen jälkeen koko kroppani puutui täysin. Makasin ruohikolla mahallani. Siihen tuli hissin ovet siihen maahan. Aukenivat, ja toinen käteni tippui sinne. Sain sen kuitenkin vain voimin nostettua maan kamaralle ja ovet sulkeutuivat. En nähnyt niitä ovia. Tunsin vain niiden reunat. Silmissäni säkenöi ja näkyi valkosia palloja. Tokenin tunnissa parissa.

Nyt oli kyl varmaan kannabiksen seassa jotakin muuta. Mutta mitä? Vai oliko vaan turhan tehokasta yrttiä? En ollut sillon paljon poltellut vielä, mutta vaikka viime vuosina olen esim. syömällä kannabista ollut todella pilvessä, niin mitään tuon kaltaistakaan ei ole tapahtunut. En pidä noita vaikutuksia, lainkaan jotenkin kannabiksen kanssa yhteensopivina.

Nytkin polttanut aikalailla, enkä mä perkele mitään palloja nää tai mee tunnottomaks ja tunne hissin ovia. Oon vaan “high” ja its Okey!

Ainakin ne briteissä myy ihan headshopeissa kuituhampun kukkia, mihin on imeytetty erivahvuisia salvia extracteja. Kuulostas sellaselta.

Kuulostaa vahvalta kukalta. Aina, kun epäillään, että jointin seassa on ollut jotain muuta, on oikea vastaus lähes aina vain vahva kukka. Kannabista on kuitenkin niin montaa eri lajiketta, ja kaikissa eri kannabinoidien pitoisuudet ja suhteet hieman erilaiset. Tietysti myös set&setting vaikuttaa. Vaikka onkin hyvin mieto, on kannabis kuitenkin psykedeeli.

Ei oo niin vahvaa kukkaa vielä meikäläisen eteen kasvanut että siitä ihkaoikeita Halluja tulisi. Jälleen olemme perustoteamuksen äärellä, että mikä mulla, ei välttämättä toisella, mutta väitän silti ettei vahva kukka aiheuta selkeetä kokemusta hallusinaatioista. Joitain pikkuvisuja korkeintaan…

Kuulosti ihan salvialta…

^ No kyllä aika laimea salviatrippi olis tuollanen, plus toi parin tunnin kesto ei kyllä kovin salviamaista ole sekään. Eiköhän ole vaan vahvaa kukkaa ollu kyseessä tässä.

Kieltämättä, salviatrippi ei tosiaan paria tuntia kestä. Kannattais lukea aloitusviestit paremmin. Ihmettelen silti kukan aiheuttamia selkeitä halluja. Kyllä kait niitä vaan joillekin tulee.

omasta mielestä tuo on vaan ihan perus normaali kukka överit… jotain brain stormia tai sen tapaista lajiketta…
et siis nähnyt silmät auki niitä ovia… kyllä psykedeelisellä kukalla jos ei ole pitkiin aikoihin polttanut voi sellaista pientä matkaa saada aikaseksi ja itse ainakin alan joskus näkemään omat ajatukset… siis kun on silmät kiinni…

Itsekkin olen kallistumassa tuohon kukkaövereihin. Jotain vahvaa kunnon kukkaa, lajike minulle varmaan todella “kummallisesti flipauttava”. Ja kun silloin ei ollut kannabiksesta kovin paljoa kokemusta.

“Salviaa seassa”, oli minunkin alkuarveluni. Mutta se tila kesti paljon pidempään kuin salvialla, mitä ilmeisemmin… Enpä ole salviaa testannut koskaan.

Hieman ristiriitaista on tosin se, jonka unohdin alku postauksessani mainita, ja se oli:
-Kaveri joka poltti neljän hengen porukassa tuota kukkaa, niin näki maastanousevan “plasmaisen ukon nousevan”, käveli sitä lähemmäksi ja siittä muodostui hänen kuollut iso-isänsä. He kättelivät. Sen jälkeen kuulemma kuin, valokuva filmi olisi vaihtunut, hän oli kotona ja katseli ikkunasta ulos.

-Minulla oli myös seuraavana aamuna visuaaleja erilaisten henkilöiden kasvokuvista, silmät kiinni pidettynä. Ne hissi ja pallohallut tuli myöskin silmät kiinni pitämällä. Sekä kun kävelin sinä seuraavana päivänä erään pellon läpi, tuntui hetken kuin “olisin matkannut tuhansia vuosia taaksepäin ja olen siis menneisyydessä. Sitten pika puoliin tuli sellanen “whoom!” imasu ja palasin tähän todellisuuteen” Tämän jälkeen ei ole ollut mitään tuon kaltaistakaan.

Kumma homma… :unamused:

Ps. Ja en ole koskaan millään kannabistuotteella vaikka olisin käyttänyt kuinka paljon, saanut mitään halluja, visuaaleja tai muutakaan. Ainoostaan lepposan fiiliksen, lihas relaxaation, ahdistuksen poiston ja tiettyjen kiputilojen korjaantumisen osittain tai täysin.

Kenties tätä: fi.wikipedia.org/wiki/Charas

“Charasia poltetaan yleensä chillumista, ja vaikutukset voivat (tupakkaan sekoittamisesta huolimatta) olla hyvin vahvat, toisinaan jopa psykedeeliset”

Tuota oli liikkeellä joskus yli 5v sitten ja oli kyllä stydiä tavaraa.
Sellaista vihreää ja koostumukseltaan kuin muovailuvahaa. Tuli sitä poltettua,
ja ei kyllä paljoa tarvinnut polttaa että meni päähän.

kauniita unia

Toi charas on kyllä aivan jumalattoman stydiä tavaraa. Ei heikon psyyken omaaville todellakaan.

joskus ku alko polttelee nii tuli kyl ihan mukavia aistiharhoja, voi kun pääsis samaan olotilaan ku ekat kukkapaukut.

Tais olla pelkkää kukkaa. Itelläki ollu nuorempana joskus tosi kummallisia kokemuksia paukuissa vaikka paljon pajauttelikin.

Aika varmasti vahvaa kukkaa. On tullu muutaman kerran vedettyä juuri tuon tapaiset överit.
Kerrankin lähti niin todellisuuden taju, etten edes nähny tai kuullut mitään muuta, kun jotai epämäärästä
örinää ja näkökenttä oli täysin sumee ja näkyi vaan jotain värikuvioita. Tuntu kuin olisin ollut toisessa ulottovuudessa ainakin sen tunnin tai pari. Ja tuo oli siis pelkästä kukasta.

muistan kun kerran hain autolla jostain 70 km päästä jotain aiva yyber hyvää kukkaa :smiley:
siinä ne nuput oli just sellasia nyrkin kokoisia haju siis tuoksu aivan helvetin voimakas en koskaan haistanut niiin voimakkaalle haisevaa kukkaa… no kuitenki laitoin sätkän päähän sellasen ihan pienen murusen et testaan vaan mile tämä maistuu, no maistuki todella voimakkaalle normaalissti tykkään polttaa kukkaa etten laita röökiä sekaan mutta toi maistu sillain aika pahalle… mut kuitenki kun poltin sen ihan pienen murusen sitä niin maksimi vauhti mitä uskalsi ajaa oli jotain 60km/h koko maisema meni välillä aina paussille ja huomasi vaan et auto menee eteen päin mutta maisema ei liiku… se oli aika kuumottavaa… ja sitten kaveri kuumotteli siinä etu penkillä kun se poltti itse enemmän niin elä vittu aja näin lujaa… elä aja näin reunassa… oli tosi helppo auto matka… ja kun sitä myöhemmin poltteli kämpillä yksikseen ja sai olla ihan rauhassa ja kuunella vaan musikkia niin kyllä aika hyvin katosi tämä todellisuus… että kyllä joissakin hyvissä tai ei voi sanoo hyvissä mut joissakin tollasissa vähän psykedeelisissä hyvissä kukissa kokemus voi olla melko psyko… :laughing:
niinku nyt ostin tosi hyvää kukkaa mut ei sillä voi saada mitään tollasta aikaseksi vaikka sitä 5g polttais
siitä tulee vaan sellanen chilli olo… mut noi psyke kukat voi kyllä yllättää joskus ihmisen…

mulla oli tossa samassa kukassa kun poltin sitä alkuun ainakin kolme neljä päivää aamusta iltaan niin meni varmaan joku vuorokausi ennenku alkoi olla pikkasen selvillä vesillä… :laughing:
jokainen jolle sitä tarjosin vaikka oli kuin kovia savupäitä niin totesi aina et mitä vittua tämä on…
harmi kun en silloin kysyny lajikkeen nimeä…

Joo… Ohan joillekin tullut ihan kunnon halluja kukasta, yksikin tyyppi -93 vetäs ekan(ja viimisen) kerran kukkaa oikein huolella, näki irvisteleviä mikkihiiriä joka paikassa ja soitti ambulanssin. Sairaalassa antoivat pamin ja käskivät istumaan käytävällä aamuun asti…

Kyllä se taitaa tosiaankin olla niin, että sillon 7v sitten se kukka jointti oli vaan helvetin vahvaa. Sillon hieman pelästyin vaikutuksia, mutta nyt se tuntuu jopa kiinnostavalta, että kunnon kukka voi tosiaan olla toin stydiä.

Kukkaa on kyllä tullut polteltua ja vahvojakin lajikkeita mutta tollasta “hallu” kukkaa ei oo ikinä tullu sen jälkeen vastaan. Täytyy siis myöntää, että ei minunkaan pää terästä ole, vaikka niin olen luullut kannabiksen suhteen. Otetaan vaan iisisti ja poltellaan satunnaisesti. Tuntuu sopivan niin erinomaisesti.

Mulle ei tuu kovassakaan pöllyssä mitään kuumotuksia, ahdistuksia tai vainoja, uloskin lähteminen onnistuu ja ihmisjoukoissakin pystyy ihan iisisti olemaan.
-Mutta perkele on se sitten myönnettävä: On olemassa lajikkeita, jotka minuunkin vaikuttavat HIEMAN radikaalimmalla tavalla.