Joo mä katoin.Hauskaa katsottavaa sietkytluvun nuorten touhuilut ja jutut.Ja tuttuja kulmia eli kaupungin osa on käynyt tutuks.Brahiksen kentällä savuttiin ja pelattiin aina kesäisin yöfudista.
Katson tosi paljon sarjoja; täydelliset naiset, sopranos, teho-osasto… Sen lisäksi domentteja, poliisi tv:tä (mikä ei kyllä tuu just nyt) ja musiikkikanavia.
Masentaa vähän kun jäi Melroce Place katsomatta kun tuli luettua William S. Burroughsin nistiä on muuten HELVETIN hyvä kirja kannattaa lukea kaikkien vaan se. Mut Kylmä Rinki alkaa ens kuun alussa!! Nin tota Melroce PLacea on nostalgista katsoo kun se tuli joskus ysikut luvulla siinä oli sillon vielä kimberly ja sydney niin se oli parempi…
talvella oli vielä kimberly ja sydney, se tuli silloin muistaakseni sunnuntaisin. mut paras on se blondi, se kunnon bitch, ja kaamee se yks tumma törröhuuli, ui, pelottava.
No sielt tulee katottuu mm. Salatut elämät, Bad Girls, Salaiset kansiot, 4400, Madventures (sillon kun se tuli), ruokaohjelmat, luonto-ohjelmat, kaikki dokkarit, Alaston tiede, keskusteluohjelmat (esim. A-Studio, Punainen lanka), sisustusohjelmat…
Yleensä kaikkia tiede-/asiaohjelmia, dokumentteja ja tollasia. En hirveesti jaksa seurata mitään tyhjänpäiväsiä sarjoa, paitsi noi mitä nyt tossa mainitsin.
Teemalta Monte Christon kreivi, jossa Charles Depardieau, kolmoselta se kuudelta tuleva uusinta siitä lääkäristä, joka muutti perheineen maalle - en muista nimeä…
Foylen sota en oo kattonut. Mut Bones on ihana kun odotan sitä romanssia, ja mä tykkään siitä pääosaäijästä niin paljon, ja kaikki mitää liittyy luihin ja tutkimuksiin kiehtoo mua
Nykyään tulee ehkä eniten katottua noita dokumentti/ohjelma/uutis kanavia mm. Animal Planetia, National geographicia ,BBC Primeä/Worldia. Sitten kattelen kaikenlaisia musiikki kanavia (niitä näkyy n.20. Joskus jotain leffoja Canalilta, jos sieltä jotain hyvää sattuu tulemaan. Suomen kanavista katon kaikkea mikä vaan viihdyttää jotenkin.
Ei oo kyl paljon aikaa kattella televisioo, niin ei voi oikeen kattoo mitään sarjoja tai tiettyjä ohjelmia. Kunhan välillä vilkuilen äkkiseltään mitä sieltä tulee. Jos jotain kiinnostavaa tulee, niin ainahan voi laittaa nauhoituksen legendaariselle vhs videolle.
Lostia täytyy kyl vilkuilla, kun se kohta taas tulee tv:stä.