Mitä katsotte TV:stä?

itse seurailen satunnaisesti lostia, sinkkuelämää ja dokumentteja plus elokuvat.
eipä ole muuten tullut katseltua pitkään aikaan, joten nyt. sinkkuelämää! :smiley:

Nooo…Lostia, Bad girls, 4D joskus, salkkarit, kauniit ja rohkeat, ömmm…ainiin ja Käenpesä on tosi hyvä :smiley: paitsi nyt on kesätauolla muutama sarja. Huippumalli haussa sen katoin joka jakson! Katselen kaikkia mahollisia sarjoja!

tällä hetkellä fudista!! Muuten vaan sinkkuelämää, koska niillä on niin ihanat vaatteet, tai sillä pääosalla…paskat, espanja teki maaliin, voi kakka…
Sunnuntaisin katon Bones, mut ei ka tuu enää.
Paras oli Mullan alla ja Fast show. Ja Vikatikki, ja smack the pony, mä diggaan brittisarjoista.
Sit se oli aika hyvä missä on james nesbitt, sellainen poliisisarja, ja Keen eddie, ja Rakkautta ja rimakauhua, mut nekään ei pyöri enää.
Salaiset kansiotkin on kivaa kattoo uusintana. Ja sit on ihan pakko kattoo Seksigurut, se on niin hilpeä ohjelma. mut nyt kesällä en kato juuri mitään, fudista vaan

Ei se ala vielä! :slight_smile: Parin minuutin päästä! :slight_smile: Joo, eli ite seurailen Salaiset Arkistot sarjaa, Salatut Elämät sarjaa :blush:, Sinkkuelämää & kaikki muut C.S.I:t, paitsi New York. Se on niin huono jotenkin, että ei pahemmin natsaa mulle ainakaan. Parhaiten varmaan Miami.

Tää on muuten ihan jees, kun puhutaan joskus jotain muustakin kun päihteistä. :wink:

no kyllä off topicissakin puhutaan muuta… mä en jaksa noita päihdejuttuj niin seurata enää, niin keskityn näihin muihin :wink:

Joo ei muakaan kiinnosta niinkään noi päihdejutut kiva, ku joskus jotain muuta! En oo nyt seurannu sinkkuja ja eikö ne oo uusintoja?

Ainoastaan Lost on pakko nähdä aina kun se tulee .Satunnaisesti katon myös joitain dokumentteja,komedioita ja jos tulee hyviä leffoja niin niitä tulee katottua .Kyllähän tossa näkys jotain n. 500 kanavaa kun katolla on 2 satelliittia mut ei niitä paljoo tuu kyl katottuu kuitenkaan .

Kaikkea mikä viihdyttää,rentouttaa,mietityttää,kiehtoo tai muuten vaan nostattaa mielialaa. Televisio on kuitenkin iso osa elämää, ihan sen takia kun sieltä saa niin hyviä fiiliksiä.

Lost on liian hyvä et pystyis tv:st seuraa. nähny jo kaikki tehdyt jaksot.

Aika randomisti kaikenlaista mitä sattuu tuleen.

Aika vähän teeveetä katon mut jos jokus tulee hyvä leffa ni sen. (tosin yleesä haen dc:stä) ettei tartte mainoksia katel. Muuten tulee katottua jotain sarjoja kuten Shield, csi, ym. rikossarjoja mut aika vähän niitäki kuitenki… yleensä oon vaa koneella päivät :wink:

Joskus? Laskin huvikseni ensimmäiseltä sivulta löytyvät topicit, jaotellen ne itsemäärämisoikeudellani päihdejutuiksi tai ei-päihdejutuiksi.
Nopeasti arvioituna 30 liittyi selvästi päihteisiin ja 19 ei. Ei tuo kuvasta mielestäni sitä, että vain joskus täällä keskusteltaisiin muustakin kuin päihteistä.

En arvostele keskustelijoita tässä mitenkään, koska itsekin sorrun välillä - tai kenties useinkin - löpisemään niitä näitä.

Katson televiizionista Pikku kakkosta. Mitään sarjoja en nyt taida seurata kovinkaan aktiivisesti, mitä milloinkin. Elokuvia, jos tuntuvat silmien aukipitämisen arvoisilta.

Tv:stä en suoraa kato mitää, dvd:nä ostan tai netistä lataan hyvät leffat ja ohjelmat. Shield ny ekana tulee mielee hyvistä sarjoista.

sama. vituttaa ku joutuu taas venaan et tehään lisää… heh.

Seuraan tällä hetkellä Kaukana kotoa mikä on muuten aivan loistava, sekä bad girls, sinkkuelämää… sekä ikävä kyllä nyt olen poikaystävän kanssa joutunu kattomaan futista… :frowning: :laughing:

En yhtään mit’n kun en telkkaria omista. Itsemurhayksiöön siirtyessä kun piti tehdä valinta tv:n ja ompelukoneen välillä ja jälkimmäinen voitti vaikka sitten pyörätuolissa molemmat kädet jeesusteipattuina selän taakse ja hanuri hanurissa.

Silloin kun telkkari vielä oli, tykkäsin Kylmää Rinkiä katsoa ja välillä olin peräti koukussa Salattuihin elämiin. :blush:

Futista tällä hetkellä. Myös Lost, Tehis, bad Girls, Shield, Avara Luonto.
Kylmä Rinki sais tulla uusintana kun mulla jäi pari kautta näkemättä eikä mistään saa dvd:nä niitä. Siis ihan uskomatonta!
t.KH

saa kyllä dvd:nä ja ihan boksina kaikki tuotantokaudet, koska joku just ne jostain hommas.

jos ei muuten ni tilaamalla vaikka ruotsista. muistaakseni sieltäkin niitä jo sai…

Avara luonto on ihana. Siitä tulee aina hirvee himo ruveta bilsaa opiskelee, tai jotain muuta missä eläinten kanssa sais olla. Jotain vaikka vedenalaista hommaa, mut kaikkea ei ehdi tehdä tässä elämässä.
Kylmä rinki ja Bad girls en pystynyt kattoo, on niin kauheita. Frasier on aika kiva, ja dharma ja greg, vaik se dharma on ihan pöljä, mut silti. että otti aivoon kun mun kaverit sanoi et se muistuttaa mua, ja samoin kuulemma se frendien phobie, vaik se on kyl aika ovela, ei siin mitään.
Nyt odotan sitä Weed sarjaa, missä se mutsi myy kukkaa tms on kai hyvä.
Angels in america oli muuten hyvä sarja, vaik en kaikki jaksot nähnytkään.

Simpsonit, formulat, O.C ja nyt potkupalloo

Lost, Alias, Teho-osasto, OC, BadGirls, Salkkarit, Hädän hetkellä, Kaukana kotoa, Everwood ja pakko kai myöntää että Päivien Viemää :blush:
Niin ja kiinnostavia dokkareita kans, yleisesti ottaen 4deet.

Sanja :unamused: