Mitä et tee ikinä

Mun lista tässä ja numerot ei ihan just meinaa tärkeysjärjestystä mutta antaa suuntaa.

1. En koskaan pistä mitään suoneen.
  2. En ikinä vedä nenään lääkkeitä.
    3: En koskaan tee velkaa mistään.
  3. En aloita enään tupakinpolttoa
  4. Nyt menee yrityksen puolelle mutta alkoa vähennetään ja rajusti.
    Olen pettynyt jos linja ei pidä.
  1. Juo etanolia.
  2. Käytä mitään itse suonensisäisesti (sairaalaolosuhteet eri asia). En myöskään koske piriin/essoihin/kokaiiniin.
  3. Laita milligrammakaan Lyricaa tai Efexoria suuhuni.
  4. Käytä kannabista yli kuukautta putkeen (viikossa jo passivoituu niin helvetisti, kun polttaa “ketjussa”).
  5. En ala imppaamaan mitään tinnereitä tai vastaavia.
  6. Liity kirkkoon/muihinkaan uskonnollisiin järjestöihin.
  7. Ahdistukseni hoidossa en IKINÄ ENÄÄN asioi muuta kuin yksityisellä lääkärillä.

Kun aloitin ketjun ei tarkoitukseni ollut mitentää vähehsyä muita ja itse olen äkkiä tullut sekakäyttäjäksi ja jos imaisisin jotain nokkaa niin olisin koukussa heti ja siittä sitten pistämiseen ei olisi kaukana. Osa luonteesta liian heikko eli jos kokisin hetken kivuttomuutta en ikinä lopettaisi. Nytkin käytössä lääkeitä jotka soveltuisi tähän ja ja viimeksi ihan lääkäri kysyi enkö halua toista teemua päivällä ja kieltäydyin, kyseessä puolenvuoden respa. Etin nyt yksityisten kautta pari pitkävaikutteista morffiinipohjaista lääkettä kipuun ja 2 päivässä ja ainakin aluksi lievät.

En ole yhtään parempi ihminen kuin te muut mutta mulle ei saa näyttää täysin kivutonta paikkaa mailmassa koska se ei ole mun paikka, en ole sitä ansainnut. Että väheksimystä muita kohtaan ei olut/ole idea vaan vuolahti päähän ilman taka ajatuksia. Olen hengessä mukana kaikkien kanssa jotka koittavat lopettaa ja koitan olla varoittava esimerkki uusille, tähän Helvettiin ei kannata tulla, ei täälä kivaa ole kuin eka viikko.

EN: Tapa tai lyö. Vedä suoneen (tein joskus kolme kertaa ja varmasti väärin metodein ja perkeleen huono olo tuli, en pysynyt jaloillani ym.mukavata) mitään. Maksa millään muulla kuin euroilla. Äänestä Kokoomusta :laughing:

sen sijaan että lupaan olla tekemättä mitään voisin luvata näyttää jalkaani lääkärille ollu aika vittumaisia hermokipua viimesen vuoden.

• Vie lääkkeitä läheisiltäni esim. vanhemmat ja läheisimmät ystävät
  • Ala myymään itseään
  • En menetä nimeä tai sukunimen kantavaa voimaa
  • äänestä eduskunta- tai presidenttivaaleissa
  • ei kiitos piikeille
  • ihmisen päiviltä pois ottaminen

jos oisin nainen nii myisin itseäni, koska paneminen on kivaa ja siitä sais hyvät massit :smiley: munan myynnillä ei taida olla hirveästi kysyntää vaikka oiskin keskimittaa kookkaampi mela.

No joo. Tuli vaan mieleen se leffa jossa Leonardo DiCaprio esitti jotain poikaa, oliko new yorkin kadut vai mikä. Kuitenki se oli sitte jossai rautatieaseman vessassa ja joku irstas paatu oli imemässä sitä. Sellasta en tekis kyl. Jos ois joku über hemaseva kisu tarjoomassa pussia kolaa tai vai Oxy laatikkoo pikasista… saattaisin jopa miettiä sitä :slight_smile:

[Poistettu lääkkeiden hankintatiedustelua - Päihdelinkin moderaattori]

Tere!

Tuolla ehdotuksella voisit saada pysyvän bannin foorumille… Tosin Oxyä ei saa purkissa, vaan se on läpipainopakkauksessa.

NV

Eikö kukaan huomannut että koko juttu oli ihan vitsi, multa ei saa ketään lääkkeitä pyytämällä tai rahalla. Pikkasen harmitti viedä monen satasen Lyrikat, Tramalit apteekkiin takaisin että siinä on avaamattomat paketit jollekkin joilla rahat vähissä. Ei ne tuhotaan ja sillä selvä. Kolme askia lyrikaa 300mg ja avattu 150mg maksaa monelle jo paljon, Yhteiskunta on niin rikas mutta kansa on köyhää.

Jos mut halutaan bannata täältä niin senku kunhan saan siittä ilmoituksen jossa ei tarvi olla syytä. Hiljan luulin saaneeni bannin yhteen paikkaa jonka ylläpitäjän ystävälle lähetin yksärin joa oli raakaan uhkaukseen vastaus mutta se johtui foorimin tietokantarikosta. Että silleen ja nyt elän alkon voimalla ilman kipulääkettä ja sain purkin Opamox jotka ei sovi mulle ollenkaan kun en herää yöllä vessaan ja aamulla olen tokkorassa, no sekin on kokeiltu nyt.